Je ziet toch vaak dat spelers best goed zijn in het verdedigen van punten, terwijl ik dan -zeker bij mentaal broze spelers- zou verwachten dat de druk te hoog is.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Saaie lul Zandlul lijkt naar de halve finale in Munchen te gaan.
Bedankt Hans!!!!!quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:10 schreef TornadoDK het volgende:
Staat nu een set en break voor tegen fritz. Als die wint zelfde finale als vorig jaar.
Fritz wel aardig op gravel hoor, vorige week nog halve finale monte carloquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Zandlul speelt behoorlijk. Alhoewel gezegd moet worden dat Frits er op gravel weinig van kan….
Kan zelfde finale worden als vorig jaar! Zandlul - Arrogante Klootzak
quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
Pfff die meid van die Fritz, tering lekker. Terwijl Botox zich vanavond suf sjort op de samenvatting van zijn wedstrijd heeft Fritskse dat wijf op zich stuiteren. Heel geil.
Over botox gesproken....quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
Pfff die meid van die Fritz, tering lekker. Terwijl Botox zich vanavond suf sjort op de samenvatting van zijn wedstrijd heeft Fritskse dat wijf op zich stuiteren. Heel geil.
Mee eens, en ik hoop dat Botic ook Rune klopt, die onsportieve kleuter gun ik echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:14 schreef Norrage het volgende:
Die Botic, toch wel heel knap de finale gehaald hier hoor. Hij is dan wel een zaadloze tennisser op de baan, en verliest veel potten die hij niet mag verliezen, maar wint toch elk toernooi zijn potjes en hier weer in de finale is zeker knap.
Rune is wel 10x de speler die hij vorig jaar was; waar Botic vorig jaar favoriet was, is het nu toch wel een ander verhaal....maar wel cool voor hem dat hij in de herkansing kan na die rare opgave.
Ja hij heeft best een mating seizoen maar staat inmiddels met een flinke marge op #1 op de ranking en bij de race staan ze met winst ook gewoon eerste, dus hij zou het best een tijdje kunnen volhouden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:46 schreef chufi het volgende:
Koolhof staat in de dubbelfinale morgen in Barcelona
Hou op zeg, ik begrijp dat je Rune niet mag vanwege zijn gedrag maar je ziet duidelijk dat hij pijn heeft. Ook wel logisch met zijn speelstijl.quote:Op zondag 23 april 2023 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Ach gossie, kleuter Rune is weer geblesseerd bij een achterstand
Ook dat kun je faken, ik geloof er maar weinig van allemaalquote:Op zondag 23 april 2023 15:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hou op zeg, ik begrijp dat je Rune niet mag vanwege zijn gedrag maar je ziet duidelijk dat hij pijn heeft. Ook wel logisch met zijn speelstijl.
Gejinxed, Rune serveert weer als een dolle, wat gekquote:Op zondag 23 april 2023 15:50 schreef Szura het volgende:
Dit is gespeeld, erg knappe zege van Botietsj!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |