Is ook al sinds de middeleeuwen daar zo die enorme slachthuizen middenin de steden, daarom hoest de mensheid zich ieder jaar bruine plekjes in den onderbroek en zwarte plekjes in de longen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja want alles wat internetgebruiker Paul Blom zegt is zomaar waar
ach waar of niet waar, ik zie het die Chinezen rustig doen, dierenrechten en klimaat boeit ze daar toch wat minder immersquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja want alles wat internetgebruiker Paul Blom zegt is zomaar waar
Kunnen best een paar mensen bij in jouw huisje.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugde
chinezen houden wel van een beetje crispy porkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[ twitter ]
grootse plannen de Chinezen
Ja als ze betalenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen best een paar mensen bij in jouw huisje.
Roedeltje surfers.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen best een paar mensen bij in jouw huisje.
nou ja, dit soort megastallen bestaan wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach waar of niet waar, ik zie het die Chinezen rustig doen, dierenrechten en klimaat boeit ze daar toch wat minder immers
Laat het D66 maar niet weten. Die pleuren je zo je huis uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook best veel ruimte voor 1 persoon.
Ruimte voor een nog niet belegen Oekraïense vrouw?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook best veel ruimte voor 1 persoon.
Jawelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruimte voor een nog niet belegen Oekraïense vrouw?
👀quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Of mijn voeten zijn gegroeid of mijn schoenen gekrompen
Als dat eerste zo is kun je 1300 paar gympies weggooien.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Of mijn voeten zijn gegroeid of mijn schoenen gekrompen
We moeten allemaal offers maken. Dat vliegen is sowieso niet goed, aldus Rob.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe moet k anders overwinteren in Thailand?
Gelukkig boeken Nederlanders komende zomer weer massaal een reisje naar de zon.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten allemaal offers maken. Dat vliegen is sowieso niet goed, aldus Rob.
gister was een prachtige dagquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren was het zo mooi zonnig en nu natte sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |