SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
wat wordt er begraven?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij hebben mijn Enexis-vrienden al een kabel geraakt met graven.
12.000 nieuwe vrienden in de wijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij hebben mijn Enexis-vrienden al een kabel geraakt met graven.
Zal ik wel een rondje moeten geven op de buurt BBQ.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
12.000 nieuwe vrienden in de wijk.
Even ergens 1000 bevroren frikadellen op de kop zien te tikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal ik wel een rondje moeten geven op de buurt BBQ.
gezelligheidquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
40 miljoen mensen in Nederland of las k dat verkeerd?
Denk dat ik ergens een pallet frikandellen ga kopen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even ergens 1000 bevroren frikadellen op de kop zien te tikken.
dat klinkt niet enthousiastquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugde
* 23 miljoen Somaliërs liken dit bericht.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
40 miljoen mensen in Nederland of las k dat verkeerd?
Misschien kan bitterbal op het dak een appartementje kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[ twitter ]
grootse plannen de Chinezen
zit ze wel geramd daar met d'r varkiesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kan bitterbal op het dak een appartementje kopen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kan bitterbal op het dak een appartementje kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |