Blijf goed voor jezelf zorgen dus rust ook genoeg thuis 😘quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
ach ja wat zal ik zeggen, veel misselijkgeweest, veel geslapen
![]()
![]()
, dus denk dat mn lichaam wel blij met me is, die is tot rust gekomen
zondag avond neem ik een
en geniet ik van het feit dat ik 8 week niet heen/terug hoef.
Sorry ik begrijp deze ff niet…..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:36 schreef rinardo het volgende:
Waar halen mensen diet nu weer vandaan dan, ze ziet er niet verdrietig uit ofzo?
[ twitter ]
Goed om te lezen dat je zondag weer naar huis mag!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:09 schreef rinardo het volgende:
Dank jullie voor de streamverslagen,ik heb hier veel aan gehad afgelopen week, elke avond even bijgelezen.
Ik mag zondagochtend na 10 uur weer naar huis, dus in de loop van de zondag zien jullie mij wel weer verschijnen .
keep up the good work!!!en bedankt voor de lieve berichten elke ochtend
.
Ik heb het vermoeden dat Danny Chelsea of Chayron terugkomen omdat er een NLte kort is, en het aantal te kort is om goed naar de finale te komen. Heb erg gelachen
![]()
om het filmpje in de secretroom met Ali en de tuinslang, het Filmpje erna met Ali en Ias die het ook niet wist was ook lachen geblazen. Leuk om allemaal terug te zien.
Ik hoor jullie zondag wel weer, tot dan.![]()
Ze laat zien hoeveel berichten er op haar telefoon binnenkwamen toen ze de telefoon aandeedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp deze ff niet…..
Ohhhhhquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze laat zien hoeveel berichten er op haar telefoon binnenkwamen toen ze de telefoon aandeed
Die reacties op Twitterquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:36 schreef rinardo het volgende:
Waar halen mensen diet nu weer vandaan dan, ze ziet er niet verdrietig uit ofzo?
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Man en zoon dronken een biertje toen ik thuis kwam dus ik dacht ‘ ohhhh lekker ik pak een flesje prosecco’ blijkt de prosecco op te zijn dus ik ja wat zal ik dan nemen….wit of rosé 🤨 maar toen zag ik nog een fles champagne !!!
Dus ik dacht @:rinardo kan weer online dus dat ga ik vieren dus zit nu gewoon aan de champagne 🍾🥂
whaaaaaaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Man en zoon dronken een biertje toen ik thuis kwam dus ik dacht ‘ ohhhh lekker ik pak een flesje prosecco’ blijkt de prosecco op te zijn dus ik ja wat zal ik dan nemen….wit of rosé 🤨 maar toen zag ik nog een fles champagne !!!
Dus ik dacht @:rinardo kan weer online dus dat ga ik vieren dus zit nu gewoon aan de champagne 🍾🥂
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar word dus maandelijks afgeschreven?
Proostquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Top dank jequote:
Vliegtuigje met #team Chiara boven Weert dan maar ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chiara heeft de tijd nog niet gehad om in Weert te arriveren en ze is al vergeten
Of een omroepauto rond laten rijden "Chiara de steen ligt in het kanaal" ipv "Jacq het zand is goed besteed"quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vliegtuigje met #team Chiara boven Weert dan maar ?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Of een omroepauto rond laten rijden "Chiara de steen ligt in het kanaal" ipv "Jacq het zand is goed besteed"
iemand kan ook gaan rondrijden daar in weert.. megafoon, spandoek aan auto.. ik zie het voor mequote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vliegtuigje met #team Chiara boven Weert dan maar ?
Wie woont er ook al weer dicht bij?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iemand kan ook gaan rondrijden daar in weert.. megafoon, spandoek aan auto.. ik zie het voor me![]()
![]()
Lindsy maar die zit nu zelf in het huisquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wie woont er ook al weer dicht bij?
Wonen vast meer mensen in de buurtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Lindsy maar die zit nu zelf in het huis
Privé omstandigheden, meer weten we ook nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:12 schreef meneertje1972 het volgende:
En waarom is chiara naar huis? Omdat zij / familie bedreigt werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |