Wat bedoel je nu?quote:
Ik kan me hier alleen maar bij aansluitenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik hoop heel erg dat haar familie geen bedreigingen of dat soort dingen ontvangen heeft. Het is te triest voor woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
Misschien ga je het nog missen!quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoooooo ben ik weer 😁
Vandaag was ik vrij maar geen bb voor mij.
Ik heb mijn zoon zo verpest dat mama energie leveranciers heb uitgezocht dat is dramaaaaaaa
Binnenkort is hij uit huis en dan zal het rustig worden.
Niet meer ‘wat eten we ?’
‘Zijn mijn werk truien al gewassen?’ Enz enz
Het erge is dat ik het zelf heb gedaan……maar ja zo gauw je heb gebaard zijn ze je alles 💕
1 maand opzegtermijn, over ongeveer 31 dagen is de Big Brother finale.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat het zo langzamerhand tijd gaat worden videoland op te zeggen en te stoppen met het kijken van deze flopshow. Kijk het nog tot en met zaterdag aan...
Schrijf het SV met veel plezier!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
1 maand opzegtermijn, over ongeveer 31 dagen is de Big Brother finale.
Het is aan jou.
Wil je vriendelijk bedanken voor de honderden Big Brother streamverslagen.
Dat merk ik en zelfs tussen je drukke werkzaamheden in Nederland en buitenlandse reis maandag en dinsdag. Top!quote:
Verwacht wel dat FEBO het bij privé omstandigheden laat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:03 schreef B00STER het volgende:
Ben erg benieuwd welke draai ze zaterdag geven aan het vertrek van Chiara, als ze er al een draai aan geven en niet gewoon zeggen 'wegens privé omstandigheden'.
Ik denk die bewoners gaan wel een heel concert en comedy show enzo voor me geven. Ze hebben de hele week geoefend maar valt weer tegen hoor. Ze slapen al 😂😂quote:
Naar er heel lang niets over gezegd te hebben ga ik dan nu toch maar een keer happen, met het risico een hele discussie te ontketenen. wat overigens niet mijn bedoeling is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:03 schreef -river- het volgende:
[..]
We hebben weken aan negativiteit mogen zien vanuit Chiara, dat spoel je niet zo maar weg.
Dat zal er denk ik vanaf hangen of er 2 weg mogen deze week.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:25 schreef ben34567 het volgende:
Febo is nu toch bijna verplicht om dezelfde regels toe te passen als bij exit Rob en de verliezer van zaterdag gewoon te nomineren voor volgende week. Anders is het wel heel duidelijk dat Charlotte gunstmaatregelen krijgt.
nee zitten in stream 1 in de woonkamerquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:34 schreef tassie127 het volgende:
Beter terug in topic! Maar de streams zijn in diepe slaap denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |