abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208592522
Heb er geprobeerd pap van te maken maar ik vond dat het wat zurig begon te ruiken dus het is uiteindelijk alsnog in de gootsteen beland :P.

Het tijdperk van de minidrolletjes is aangebroken maar ze stinken erger dan die van peuter :D.
pi_208592992
Ik vind moedermelk vaak ook echt stinken als het meer dan een dag in de koelkast heeft gestaan. :@
Gelukkig maakt het Rosie weinig uit. :D

En er verdwijnen hier ook regelmatig restjes in de gootsteen, ik ben er niet zo aan gehecht eerlijk gezegd dus heb daar weinig moeite mee.
pi_208593515
Ik heb er ook alleen maar moeite mee omdat ik een gruwelijke hekel heb aan kolven. Maar dat doe ik dan eigenlijk ook nooit dus ik mag eigenlijk niet klagen :P. Dit was het laatste beetje melk dat in de vriezer lag haha.
pi_208596483
Zojuist overstroomde het opvangbakje van de kolf. Na een paar dagen van ziekte is de melkproductie weer terug.
  donderdag 30 maart 2023 @ 22:31:44 #130
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_208597033
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 21:55 schreef Mathijz het volgende:
Zojuist overstroomde het opvangbakje van de kolf. Na een paar dagen van ziekte is de melkproductie weer terug.
Fijn! Is altijd weer even spannend
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_208607630
Net voor het laatst mijn baby op bed gelegd (tenminste, als ie nu voor de gein eens gewoon doorslaapt). Mijn lieve kleine baby die zo vrolijk is en het overdag zo goed doet, maar in de nacht zo veel aandacht en energie vraagt. Ik heb van deze vent meer genoten dan van zijn grote broer als baby. Toch kijk ik uit naar komend jaar en hoop in dat het iets makkelijker mag worden.

En de foto's worden niet zo geweldig want hij heeft de waterpokken flink te pakken :')
pi_208609841
Ahh wat vervelend van de waterpokken!!
Maar gefeliciteerd met je dreumes O+.
pi_208621065
Gefeliciteerd B.ertha O+

Hier ook een zieke baby. Flinke koorts, snipverkouden en wat vlekjes in het gezicht. Maar omdat het er maar een paar zijn, twijfel ik of het nu waterpokken zijn of dat de vlekjes gewoon toeval zijn.
pi_208634173
Gefeliciteerd B.ertha! Wat sneu van de waterpokken :{

Ik kom hier na een korte pauze weer binnenvallen :'). Vrijdagavond is na een vlotte bevalling onze dochter J. geboren. Ze doet het heel goed tot nu toe O+

[ Bericht 15% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 02-04-2023 22:45:39 ]
pi_208634310
Ahw wat een moppie. Gefeliciteerd O+ !
  zondag 2 april 2023 @ 19:47:31 #136
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_208634503
Gefeliciteerd!!!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_208634812
Och kijk nou. O+ Gefeliciteerd! Leuke naam ook, de jongste dochter van mijn beste vriendin heet hetzelfde. :D
pi_208636644
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:16 schreef Bami het volgende:
Och kijk nou. O+ Gefeliciteerd! Leuke naam ook, de jongste dochter van mijn beste vriendin heet hetzelfde. :D
Grappig haha! Het was echt bizar met de naam, beide families, een nichtje en een vriendin hadden die naam afzonderlijk van elkaar verwacht :')
pi_208638483
Dat is wel bijzonder ja. :D
Ook nooit hints laten vallen?
pi_208638643
Ik ben trouwens helemaal klaar met mensen die beweren dat ik zo'n makkelijke baby heb. :')
Ze zien haar alleen overdag, laat ze zelf maar eens een nacht voor deze makkelijke baby zorgen dan. :P
pi_208640779
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben trouwens helemaal klaar met mensen die beweren dat ik zo'n makkelijke baby heb. :')
Ze zien haar alleen overdag, laat ze zelf maar eens een nacht voor deze makkelijke baby zorgen dan. :P
_O- Dat is valsspelen idd.

Mijn schoonmoeder vroeg van de week of Pukje al op haar eigen kamer slaapt, dus man zei van niet want waarom zouden we, helemaal zolang ze nog twee nachtvoedingen krijgt. “Oh maar 2x wakker worden is wel heel veel, ze is een half jaar dan moet ze echt wel door gaan slapen!”
Ik zou tekenen voor 2x wakker worden. Het zijn 2 voedingen, maar rustig 5x wakker hoor. Merk dat ik dan altijd mijn baby wil verdedigen omdat ik het geen eerlijke verwachting vind dat ze “al door zou moeten slapen”.

Maar het gaat nog steeds niet veel beter bij jullie dan? ;(
pi_208641059
Nog niet echt verandering nee. Nu ze ziek is helemaal drama.
En ja herkenbaar dat commentaar op 's nachts veel wakker worden, al lokt het bij mij vooral zelfmedelijden uit _O-
  maandag 3 april 2023 @ 14:24:11 #143
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208641599
Inmiddels is mijn jongste 2, maar ik heb weleens staan huilen omdat hij zo slecht sliep en dan nog kreeg ik van mensen als antwoord op mijn wanhoop te horen dat ik toch zelf kinderen gewild hadden en dat ik nog wel zou gaan missen dat hij alleen maar vastgehouden en gewiegd wilde worden. Ik had enkel een knuffel en een kwartiertje tijd voor mezelf nodig, geen commentaar...

Dus vanuit mij een welgemeend: sterkte! Het is kut. Hang in there en trek aan de bel bij mensen die je kunnen helpen met bijvoorbeeld een warme maaltijd, een nachtje bijslapen, een uurtje oppas zodat je kunt slapen enz... Het wordt beter, echt. Maar daar heb je nu even niks aan. En mocht een van jullie in de buurt van Roermond/Weert wonen en ik kan iets voor je doen: let me know!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208644471
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 13:09 schreef Bami het volgende:

[..]
_O- Dat is valsspelen idd.

Mijn schoonmoeder vroeg van de week of Pukje al op haar eigen kamer slaapt, dus man zei van niet want waarom zouden we, helemaal zolang ze nog twee nachtvoedingen krijgt. “Oh maar 2x wakker worden is wel heel veel, ze is een half jaar dan moet ze echt wel door gaan slapen!”
Ik zou tekenen voor 2x wakker worden. Het zijn 2 voedingen, maar rustig 5x wakker hoor. Merk dat ik dan altijd mijn baby wil verdedigen omdat ik het geen eerlijke verwachting vind dat ze “al door zou moeten slapen”.

Maar het gaat nog steeds niet veel beter bij jullie dan? ;(
Ik vind dat een bijzondere vraag, waarom moet jouw kindje naar een eigen kamer? Net als "Voed je nog steeds zelf?". Die krijg ik ook regelmatig Wat is de relevantie van die vraag?
pi_208647144
De vraag over voeden krijg ik ook wel eens maar niet op een negatieve manier.

De vraag of er op eigen kamer wordt geslapen heb ik ook wel eens gehad, het ligt er dan aan wie de vraag stelt hoe ik hem beantwoord. S start de nacht op eigen kamer en verhuist als hij wakker wordt naar de co-sleeper.
Wanneer ik negatief gedoe verwacht laat ik het laatste deel weg en bevestig gewoon dat hij op eigen kamer slaapt want dat doet hij immers. Toen hij enkel in de co-sleeper sliep was mijn antwoord dan dat hij in eigen bed slaapt. De co-sleeper is immers ook zijn eigen bed dus niets gelogen maar mensen die willen horen dat kinderen op eigen kamer slapen horen iets anders.
pi_208649856
Van het voeden vind ik het niet erg als ze het vragen, ik ben zelf ook regelmatig verbaasd dat ik nog niet gestopt ben :P
Van tevoren zei ik steeds dat ik zou afbouwen als ik weer ging werken, maar blijkbaar ben ik niet zo goed in loslaten. _O-
pi_208678563
Rosie heeft me aangestoken.
Ik snap nu waarom ze zo boos was de hele week, snipverkouden, hoofdpijn, spierpijn en mijn stem maakt geen geluid meer. Dat laatste had zij dan weer geen last van
:P
pi_208678797
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 05:29 schreef Lokasenna het volgende:
Rosie heeft me aangestoken.
Ik snap nu waarom ze zo boos was de hele week, snipverkouden, hoofdpijn, spierpijn en mijn stem maakt geen geluid meer. Dat laatste had zij dan weer geen last van
:P
Dat zou ook wel heel zielig zijn, haha. Maar herkenbaar, wij waren pas ook ziek en toen verwonderde ik me er nog over hoe blij Pukje steeds is ondanks alle verkoudheden enzo.

Slaapt ze wel wat langer wanneer ze ziek is, of dat ook niet?

Pukje was vannacht alleen wakker voor 2 voedingen en niet ook nog tussendoor. Viel dan wel weer aanzienlijk moeilijker in slaap na de voedingen dan dat ik gewend ben, maar alsnog werd ik een stuk lekkerder wakker!
pi_208679751
Nou er kunnen maar weinig lachjes af momenteel, grotendeels is ze boos. Ze is wel sneller moe, en slaapt dus vaker, maar niet langer. :P
Vannacht ging het wel weer gelukkig. Maar toen ze het weekend koorts had was het terror, hele nacht af en aan huilen.

Klinkt als een aardige nacht! Dat ze er maar een gewoonte van mag maken :D
pi_208691807
Yes! Na 2 weken rommelen weer (slaapregressie?) een goede nacht gehad. Echt bizar hoe strak onze dame op de tijd zit. 2 weken precies kwam ze om 23:30 al voor de voeding (wat vervelend is, want dan komt ze rond 05:00 weer en die willen we pas om 07:00 geven), en vanaf 04:00 klaarwakker, huilend in bed. Dan maar aanrommelen, soms bij ons in bed, en nog wat slaap sprokkelen.

Nu eindelijk kwam ze pas om 03:30 afgelopen nacht. Heerlijk om weer eens 6 uur aaneengesloten te hebben geslapen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')