Fijn! Is altijd weer even spannendquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:55 schreef Mathijz het volgende:
Zojuist overstroomde het opvangbakje van de kolf. Na een paar dagen van ziekte is de melkproductie weer terug.
Grappig haha! Het was echt bizar met de naam, beide families, een nichtje en een vriendin hadden die naam afzonderlijk van elkaar verwachtquote:Op zondag 2 april 2023 20:16 schreef Bami het volgende:
Och kijk nou.Gefeliciteerd! Leuke naam ook, de jongste dochter van mijn beste vriendin heet hetzelfde.
quote:Op maandag 3 april 2023 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben trouwens helemaal klaar met mensen die beweren dat ik zo'n makkelijke baby heb.
Ze zien haar alleen overdag, laat ze zelf maar eens een nacht voor deze makkelijke baby zorgen dan.
Ik vind dat een bijzondere vraag, waarom moet jouw kindje naar een eigen kamer? Net als "Voed je nog steeds zelf?". Die krijg ik ook regelmatig Wat is de relevantie van die vraag?quote:Op maandag 3 april 2023 13:09 schreef Bami het volgende:
[..]Dat is valsspelen idd.
Mijn schoonmoeder vroeg van de week of Pukje al op haar eigen kamer slaapt, dus man zei van niet want waarom zouden we, helemaal zolang ze nog twee nachtvoedingen krijgt. “Oh maar 2x wakker worden is wel heel veel, ze is een half jaar dan moet ze echt wel door gaan slapen!”
Ik zou tekenen voor 2x wakker worden. Het zijn 2 voedingen, maar rustig 5x wakker hoor. Merk dat ik dan altijd mijn baby wil verdedigen omdat ik het geen eerlijke verwachting vind dat ze “al door zou moeten slapen”.
Maar het gaat nog steeds niet veel beter bij jullie dan?
Dat zou ook wel heel zielig zijn, haha. Maar herkenbaar, wij waren pas ook ziek en toen verwonderde ik me er nog over hoe blij Pukje steeds is ondanks alle verkoudheden enzo.quote:Op donderdag 6 april 2023 05:29 schreef Lokasenna het volgende:
Rosie heeft me aangestoken.
Ik snap nu waarom ze zo boos was de hele week, snipverkouden, hoofdpijn, spierpijn en mijn stem maakt geen geluid meer. Dat laatste had zij dan weer geen last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |