Klopt.quote:
Gewone fiets vermaak ik me ook mee, maar dit wel extra lekker. Door de duinen enzo.quote:
Gewone fiets zit ik zelden op, maar in het bos crossen is top.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewone fiets vermaak ik me ook mee, maar dit wel extra lekker. Door de duinen enzo.
De mensen die ik ken die mountainbiken (of dat deden) hebben er bijna allemaal een (zeer) zware blessure aan overgehouden, dat heeft mij altijd een beetje tegengehouden. Vooral het verhaal van een maat waarbij hulpdiensten hem nauwelijks uit dat bos konden krijgen. Ook niet echt chill om in je ééntje te doen dan lijkt me.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewone fiets vermaak ik me ook mee, maar dit wel extra lekker. Door de duinen enzo.
Ik fiets al sinds ik klein ben 6-7 dagen per week en ben aan de kust opgegroeid. Dus ik ben wel redelijk goed op de fiets.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die mountainbiken (of dat deden) hebben er bijna allemaal een (zeer) zware blessure aan overgehouden, dat heeft mij altijd een beetje tegengehouden. Vooral het verhaal van een maat waarbij hulpdiensten hem nauwelijks uit dat bos konden krijgen. Ook niet echt chill om in je ééntje te doen dan lijkt me.
Een beetje aanleg om die fiets te sturen is op zich ook best handigquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik fiets al sinds ik klein ben 6-7 dagen per week en ben aan de kust opgegroeid. Dus ik ben wel redelijk goed op de fiets.
Hele spannende routes moet je, als je amper een ervaren fietser bent, natuurlijk niet meteen pakken. Ik fiets vaak zat simpele routes.
Blessures heb ik zat, ik leef vandaag. Morgen kan alles over zijn
Als je twee linkerhanden hebt, zou ik het rustig aan doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje aanleg om die fiets te sturen is op zich ook best handig
Ik had een keer een near miss met een boomstam en toen ook maar besloten dat het niks voor mij is, een paar centimeter verschil en m'n schouder had in de puin gelegen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die mountainbiken (of dat deden) hebben er bijna allemaal een (zeer) zware blessure aan overgehouden, dat heeft mij altijd een beetje tegengehouden. Vooral het verhaal van een maat waarbij hulpdiensten hem nauwelijks uit dat bos konden krijgen. Ook niet echt chill om in je ééntje te doen dan lijkt me.
Een broer van me doet downhill, dat gaat best hard.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje aanleg om die fiets te sturen is op zich ook best handig
Ja ongetwijfeld, maar heb het idee dat de blessures bij een sport als MTB gelijk wat heftiger kunnen zijn vooral door het terrein en snelheid natuurlijk. Ik val toch liever op het asfalt met een racefiets dan op een hobbelig bergje tegen een tak.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik fiets al sinds ik klein ben 6-7 dagen per week en ben aan de kust opgegroeid. Dus ik ben wel redelijk goed op de fiets.
Hele spannende routes moet je, als je amper een ervaren fietser bent, natuurlijk niet meteen pakken. Ik fiets vaak zat simpele routes.
Blessures heb ik zat, ik leef vandaag. Morgen kan alles over zijn
Zijn dit van die korte ritjes?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een broer van me doet downhill, dat gaat best hard.
Ja dat is zeker zo, maar je hebt natuurlijk allerlei soorten routes, je hoeft niet meteen een hardcore plek te kiezen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld, maar heb het idee dat de blessures bij een sport als MTB gelijk wat heftiger kunnen zijn vooral door het terrein en snelheid natuurlijk. Ik val toch liever op het asfalt met een racefiets dan op een hobbelig bergje tegen een tak.
Wat zou je mij aanradenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een midlife sporten allemaal
Gewoon balletje slaan @:fetx
Tennis in een fijn broekje?quote:
Kom jij dan kijken?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tennis in een fijn broekje?
@:Lenny_Leonard
gewoon touwtjespringen, zwemmen en zware dingen optillenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een midlife sporten allemaal
Gewoon balletje slaan @:fetx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon touwtjespringen, zwemmen en zware dingen optillenWielrenfiets in de zomer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |