De SGP heeft eigenlijk een heel goed programma. Het is alleen erg jammer dat het geloof als een rode leidraad door het programma loopt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb dit keer voor het eerst eigenlijk geen flauw idee.
Qua standpunten schommelt het rond de VVD () en SGP (
) vaak.
Heb ik met D66 en hun referendum.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De SGP heeft eigenlijk een heel goed programma. Het is alleen erg jammer dat het geloof als een rode leidraad door het programma loopt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De SGP heeft eigenlijk een heel goed programma. Het is alleen erg jammer dat het geloof als een rode leidraad door het programma loopt.
@KingRolandquote:'We flikken het gewoon'
"Als je in jezelf gelooft en met Gods wil, dan kun je alles", concludeert trainer Chris de Graaf met schorre stem op de radio bij Langs de Lijn En Omstreken.
Zou je er daarom niet op stemmen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stem er niet op omdat ik meer raakvlakken heb met de VVD en de VVD er altijd met kop & schouders bovenuit steekt bij kieswijzers e.d. SGP meestal 2e, maar op gepaste afstand.quote:
Doodstraf invoerenquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De SGP heeft eigenlijk een heel goed programma.
ze missen alleen bitcoin nog in het partijprogrammaquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Doodstraf invoeren
Abortus afschaffen
Enkel trouwen in gemeenschap van goederen
Alles dicht op zondag, inclusief het internet
Eigenlijk een heel goed programma
LP godenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze missen alleen bitcoin nog in het partijprogramma
ik vind dat echt een neppe partij in nederlandquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
LP goden
Maar doen niet mee geloof ik? (In ZH in ieder geval)
Dan had hij gewoon bij moeders de vrouw moeten blijven of naar de hel maar goed dat laatste was al een zekerheidje in zijn geval.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:07 schreef Caland het volgende:
Als het aan de SGP lag had @:onlogisch zijn kind nooit meer gezien aangezien ze niet geloven in gedeeltelijk ouderschap. Gelachen.
Succes straks trouwens op Varkenoord!
quote:
Directeur FBI onderschrijft 'laboratoriumtheorie' ontstaan covid-19
De FBI houdt er serieus rekening mee dat het coronavirus (covid-19) is ontstaan in een laboratorium in de Chinese stad Wuhan. "De FBI heeft vastgesteld dat de oorsprong van de pandemie hoogstwaarschijnlijk een ongeluk in een laboratorium is", zei Christopher Wray, het hoofd van de Amerikaanse federale politiedienst, in een gesprek met Fox News.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hele relevante punten noemt ze en wappie gerel over zaken die 0,0 met provinciale staten of waterschapsverkiezingen te maken hebben. Twitter
quote:Eerste Kamer
De verkiezing van de leden van de Eerste Kamer, ook wel senaat genoemd, vindt om de vier jaar plaats. De leden van de Eerste Kamer worden gekozen door de leden van de Provinciale Staten en de kiescolleges in Bonaire, Sint Eustatius en Saba en het kiescollege niet-ingezetenen. De volgende Eerste Kamerverkiezing is op 30 mei 2023.
Ik hoop dat het daar net zo mooi weer is als hier.quote:
doe jij aan crossfit in het parkquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daar net zo mooi weer is als hier.
Wat een blauwe lucht en zon.
Nee, ik doe niet aan crossfit.quote:
Dat zijn dus twee dingenquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan crossfit.
Ik heb hier een calisthenics plek om de hoek, soms wel eens leuk, maar met mooi weer (april - oktober) wil ik buiten maar één ding doen: hardlopen (en MTB).
Rest kan gewoon lekker in de sportschool.
MTBquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan crossfit.
Ik heb hier een calisthenics plek om de hoek, soms wel eens leuk, maar met mooi weer (april - oktober) wil ik buiten maar één ding doen: hardlopen (en MTB).
Rest kan gewoon lekker in de sportschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |