Ik ben vandaag aangevallen door een ram in de rug waardoor ik zeker een meter verder werd weggebeukt.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar zijn er, ik hoop, fake twitter accounts van Braddie in de omloop waar hij zich voordoet als pedofiel
Beetje sneu wel
was je naar de kinderboerderij?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aangevallen door een ram in de rug waardoor ik zeker een meter verder werd weggebeukt.
Dit zijn verhalen, braddie is louter tragisch en niet benoemenswaardig
Wie gaf die ram in de rug dan?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aangevallen door een ram in de rug waardoor ik zeker een meter verder werd weggebeukt.
Dit zijn verhalen, braddie is louter tragisch en niet benoemenswaardig
Stomtoevallig was het dus een ram.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie gaf die ram in de rug dan?
@:ggmm
Deze man.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stomtoevallig was het dus een ram.
De laatste keer dat ik zoiets probeerde belde mijn toenmalige school mijn ouders om te vragen of ik wellicht depressief dan wel suïcidaal was.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze man.
Dat jij nog geen wekelijkse columns schrijft.
Ga door.
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een stevige mening over mensen die een internetplaatje posten wanneer ze gaan slapen.
Prima review.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:52 schreef Wereldgozer het volgende:
The Strays 1/10
Check deze review @:ggmm @:rambodirk @:scrummie
Ik zou dit überhaupt niet gaan kijken, ook zonder je review.quote:Er zijn ontzettend veel dingen die mannen kunnen flikken en wegkomen met milde kritiek, maar wanneer een vrouw precies hetzelfde doet is de wereld te klein. Dat is oneerlijk, en vaak maken vrouwen het zich onderling ook niet makkelijker. The Strays gaat over zo'n onderwerp en ook al kaart het hoofdpersonage aan dat mannen dit ook voortdurend doen, wanneer zij dit doet wordt dat als onacceptabel gebracht.
Denk dat @Wereldgozer dit verplicht moest meekijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima review.
[..]
Ik zou dit überhaupt niet gaan kijken, ook zonder je review.
Gaat niet goed met de Netflix films.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:52 schreef Wereldgozer het volgende:
The Strays 1/10
Check deze review @:ggmm @:rambodirk @:scrummie
Ja, beetje bij beetje. Nu twee weken nieuwe medicijnen. Bijverschijnselen zouden over moeten zijn. Duurt me iets te lang. Maar er zit verbetering in.quote:
Mooi. De nieuwe hegemonie van Feyenoord wil je niet missenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, beetje bij beetje. Nu twee weken nieuwe medicijnen. Bijverschijnselen zouden over moeten zijn. Duurt me iets te lang. Maar er zit verbetering in.
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mooi. De nieuwe hegemonie van Feyenoord wil je niet missen
Volkoren, gebraden gehakt en leverworst.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:01 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |