ik moest glimlachenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helaas. Moest weer wat sollicitatiebrieven van UWV maken. Zo gepiept (nu dus niet).
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen iets slechts over Steef zeemeeuw te zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
Hollywood-acteur Steven Seagal heeft maandag een prestigieuze onderscheiding gekregen van de Russische president Vladimir Poetin. De Amerikaanse acteur kreeg de Orde van de Vriendschap voor zijn ‘internationale, humanitaire en culturele werk’, zo blijkt uit een staatsdecreet dat maandag werd gepubliceerd.
[ afbeelding ]
De 70-jarige Seagal staat al jaren bekend als een uitgesproken voorstander van Poetin. De Russische president verleende de acteur in 2016 persoonlijk het Russische staatsburgerschap. In 2018 werd de voormalig actieheld benoemd tot speciaal gezant. In die rol moest hij namens Rusland de betrekkingen met de Verenigde Staten verbeteren.
De orde is in 1994 ingesteld door de toenmalige Russische president Boris Jeltsin. De medaille wordt gegeven aan Russen en buitenlanders die hebben bijgedragen aan de vriendschap tussen Rusland en andere landen. Andere ontvangers zijn bijvoorbeeld FIFA-president Gianni Infantino, oud-VN-chef Ban Ki-moon en voormalig Amerikaans minister van Buitenlandse Zaken Rex Tillerson.
uh okequote:Op maandag 27 februari 2023 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Feyenoorders mad omdat er een Amsterdams adres op het label van hun shirt staat(Adidas is daar gevestigd)
[ afbeelding ]
whahahahquote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit lag zo voor de hand dat ik geeneens aan hem dacht.
@:klaasweetalles help deze arme student alsjeblieft uit de ellende.
@KingRoland staat in direct contact met onze lieve heer dus hem helpen helpt ook jou. Dan niet in je sterfelijke leven dan wel in het hiernamaalsquote:Op maandag 27 februari 2023 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
whahahah
dacht het effe nie...
laat deze gast effe zelf even ploetteren voor zijn zesje
als hij in direct contact met onze lieve heer dan moet hij veel gaan bidden dan haalt hij vast wel een 5quote:Op maandag 27 februari 2023 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:kingroland staat in direct contact met onze lieve heer dus hem helpen helpt ook jou. Dan niet in je sterfelijke leven dan wel in het hiernamaals
Kom je niet bij de big4... Ook jij hebt vast weleens moeten smeken richting je Harvard diploma.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als hij in direct contact met onze lieve heer dan moet hij veel gaan bidden dan haalt hij vast wel een 5
niet echtquote:Op maandag 27 februari 2023 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom je niet bij de big4... Ook jij hebt vast weleens moeten smeken richting je Harvard diploma.
Ik weet op mijn huidige leeftijd geeneens wat het is.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niet echt
toen ik 4 was kon ik heel de winkler prins encyclopedie al uit mijn hoofd
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet op mijn huidige leeftijd geeneens wat het is.
Waarom en voornamelijk hoe ben je tot stap 5 naar 6 gekomen?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
1. Ik
2. Dick Advocaat
3. Putin
4. Queen Elizabeth
5. Edward VIII
6. Hitler
Wie gaat dit overtreffen?
iemand met nazi's/nsb'ers in de familie misschienquote:Op maandag 27 februari 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
1. Ik
2. Dick Advocaat
3. Putin
4. Queen Elizabeth
5. Edward VIII
6. Hitler
Wie gaat dit overtreffen?
Gelezen in de commentsquote:Op maandag 27 februari 2023 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom en voornamelijk hoe ben je tot stap 5 naar 6 gekomen?
Ik was oprecht al aan het googlen of Mussert ooit een ontmoeting met Hitler heeft gehadquote:Op maandag 27 februari 2023 21:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
iemand met nazi's/nsb'ers in de familie misschien
ik ken wel iemand met een 'hele foute overgroot opa', maar het is ondanks vele dronken ondervragingen nooit duidelijk geworden wie het wasquote:Op maandag 27 februari 2023 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was oprecht al aan het googlen of Mussert ooit een ontmoeting met Hitler had gehad
Mocht je zijn hand nooit hebben aangeraakt zou ik NU de auto instappen.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ken wel iemand met een 'hele foute overgroot opa', maar het is ondanks vele dronken ondervragingen nooit duidelijk geworden wie het was
stukje duitse officier geloof ik
volgens mij zit hij nu in argentiniëquote:Op maandag 27 februari 2023 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht je zijn hand nooit hebben aangeraakt zou ik NU de auto instappen.
Met als eindbestemming Paraguay?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij zit hij nu in argentinië
(lol)
als dat soort gasten buiten de foks komen qua bekendheid wordt het toch al snel minder leuk, ook voor zichzelfquote:Op maandag 27 februari 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar zijn er, ik hoop, fake twitter accounts van Braddie in de omloop waar hij zich voordoet als pedofiel
Beetje sneu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |