Je woont wel erg ver.quote:
Fietsen in het buitenland is ook wel echt genot.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in nederland niet maar in het buitenland wel soms
ga je voor de marathon?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is wel godverdomme goed weer om te gaan hardlopen zeg. Morgen staat er in principe een lange duurloop op de planning. Alleen heb de corona mij te pakken gehad twee weken terug en voor lange afstanden rennen is dat niet goed geweest
Heb je al besloten wat je gaat doen of kijk je morgen pas?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, in principe zou ik morgen voor het eerst 30 rennen.
New York is toch het plan of zit ik fout?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, in principe zou ik morgen voor het eerst 30 rennen.
Ik ga sowieso rennen, ben helemaal klaar met niks doen. De afspraak om morgen 30km te rennen stond al weken met de vriendin met wie ik de marathon ga rennen, alleen als het morgen niet goed aanvoelt stop ik wel eerder.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al besloten wat je gaat doen of kijk je morgen pas?
Rotterdam gewoon (dus over zes weken al).quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
New York is toch het plan of zit ik fout?
pics van de vriendinquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga sowieso rennen, ben helemaal klaar met niks doen. De afspraak om morgen 30km te rennen stond al weken met de vriendin met wie ik de marathon ga rennen, alleen als het morgen niet goed aanvoelt stop ik wel eerder.
Dan heb je als het goed is ook gewoon bescherming aan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een broer van me doet downhill, dat gaat best hard.
Oud-leraar Nederlands van me, brak z'n nek bij een val op een paaltje toen er een kat voor z'n wielrenwiel kwam op een dijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan heb je als het goed is ook gewoon bescherming aan.
Men doet hier net alsof wanneer je valt direct in de kreukels ligt
Er was een tijdje terug een verhaal, een man die dat deed in het Amsterdamse Bos, iemand kon dat blijkbaar niet waarderen en had een boomstam over het pad gelegd... man dwarslaesie en uiteindelijk euthanasie gedaan... ze zoeken de dader nog.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die mountainbiken (of dat deden) hebben er bijna allemaal een (zeer) zware blessure aan overgehouden, dat heeft mij altijd een beetje tegengehouden. Vooral het verhaal van een maat waarbij hulpdiensten hem nauwelijks uit dat bos konden krijgen. Ook niet echt chill om in je ééntje te doen dan lijkt me.
maar hij was al oud dus?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oud-leraar Nederlands van me, brak z'n nek bij een val op een paaltje toen er een kat voor z'n wielrenwiel kwam op een dijk.
Ja, in de 70. Maar dat kan iedereen overkomen.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oud-leraar Nederlands van me, brak z'n nek bij een val op een paaltje toen er een kat voor z'n wielrenwiel kwam op een dijk.
Moedig @Caland dan een beetje aan, wil je.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan heb je als het goed is ook gewoon bescherming aan.
Men doet hier net alsof wanneer je valt direct in de kreukels ligt
@Caland lijkt mij iemand die al 8 jaar uberhaupt niet op een fiets gezeten heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moedig @:Caland dan een beetje aan, wil je.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kon er klaarblijkelijk toch geen reet van.
Die heeft lang binnen zitten fietsen en is nu klaar om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:caland lijkt mij iemand die al 8 jaar uberhaupt niet op een fiets gezeten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |