quote:Christina Applegate gaat een boek over haar leven uitbrengen. De 53-jarige voormalige actrice werd in de jaren tachtig bekend door haar rol in de serie Married... with Children, maar houdt zich de laatste jaren meer op de achtergrond vanwege haar ziekte MS.
Het boek heet You With the Sad Eyes en moet in maart 2026 uitkomen, meldt The Hollywood Reporter.
Christina Applegate - memoir you with the sad eyes
"Ik besloot dit boek te schrijven toen ik het rustiger aan moest doen", zegt Applegate. "Ik ben al sinds mijn derde op tv en in films te zien en dat was geweldig. Maar door MS werden zaken waarvan ik dacht dat ze belangrijk waren ineens anders." De voormalige actrice schrijft in het boek over onder meer haar jeugd in Los Angels, haar eerste jaren op de set en haar worstelingen met misbruik.
In 2021 maakte Applegate haar MS-diagnose openbaar. De ziekte tast het centrale zenuwstelsel aan. Sindsdien moest ze noodgedwongen stoppen met acteren en zit ze steeds vaker in een rolstoel.
Toch benadrukt Applegate dat haar boek geen tranentrekker wordt. "Maar het wordt wel echt. Het zit vol met ups en downs, de humor en het verdriet van het leven. Dit is wie ik ben, de echte ik. Er is veel te vertellen."
Daar kunnen we omheen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:54 schreef maily het volgende:
En dan komt de cast van Married with Children nog met een benefiet voor MS
Helaas premium .....
Ik heb het originele linkje ook niet meer, alleen dat met die omleiding dus ik kan de titel sowieso niet postenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar kunnen we omheen.. Alleen helaas niet mogelijk te posten hier inderdaad.
Mogen we de naam van de website waarmee we om premiums heengaan wel noemen hier.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het originele linkje ook niet meer, alleen dat met die ene website dus ik kan de titel sowieso niet posten
aangepastquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mogen we de naam van de website waarmee we om premiums heengaan wel noemen hier.? Geen idee eigenlijk.
Ik nu je post in mijn quote ook,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |