abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker maandag 27 februari 2023 @ 16:40:02 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208167514
Zieke Christina Applegate verschijnt voor het laatst op de rode loper met statement
quote:
Zondagavond betrad Christina Applegate de rode loper op de SAG-awards. In 2021 werd MS vastgesteld bij de Married with Children-actrice, waardoor haar gezondheid steeds sneller achteruitgaat. Naar verwachting zal ze binnenkort niet meer in staat zijn om over een rode loper te kunnen lopen. Daarom sloot ze haar laatste keer af met een statement.

Aan de arm van haar dochter Sadie (12) betreedt Christina voor de laatste keer de rode loper. ’F*ck you, MS,’ is te lezen op de wandelstok die zij vasthoudt. „Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik over een rode loper wandel. Dit zal het laatste jaar zijn dat ik nog sterk genoeg ben”, vertelt de actrice wanneer ze voor de laatste keer naar de camera’s heeft gelachen.

Christina was genomineerd voor ’Beste Vrouwelijke Hoofdrol’ in de reeks Dead To Me, maar won de prijs niet. Al voelde zij zich zondagavond nog steeds een winnaar. „Dit is een belangrijk awardseizoen voor mij, want het is mijn laatste”, zegt ze. Uiteindelijk won Jean Smart de prijs voor haar rol in de serie Hacks.

Zo zonde .....
pi_208167671
Zo verdrietig he. Wel stoer en sterk dat ze er toch maar was.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208167734
Bizar dat er pas op haar 49e MS geconstateerd is. Triest dat het ze de progressieve vorm heeft, ik ben benieuwd zeker vanwege de progressieve vorm of ze stamceltransplantatie overwogen heeft
  maandag 27 februari 2023 @ 17:03:34 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208167798
MS is eigenlijk wel een doodvonnis toch?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_208167873
Er staat niet dat dit haar laatste rode loper is.
pi_208167886
Ze is getrouwd met een Nederlander toch? Een drummer geloof ik.
  Spellchecker maandag 27 februari 2023 @ 17:12:21 #7
197773 crew  maily
pi_208167904
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:10 schreef Mylene het volgende:
Ze is getrouwd met een Nederlander toch? Een drummer geloof ik.
https://www.tubantia.nl/a(...)th-martijn~a36f7652/
pi_208167973
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:03 schreef Harvest89 het volgende:
MS is niet direct een doodvonnis.

Het verlaagt wel je kwaliteit van leven en de mate waarin is nogal variabel van geval tot geval.

En je kan uiteindelijk wel andere klachten krijgen waaraan je kan overlijden, het kan je leven wel met zo'n 5 tot 10 jaar verkorten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208167979
quote:
Nee hoor
Je bent misschien in de war met ALS (bekend van vooral Stephan Hawking)
  maandag 27 februari 2023 @ 17:22:24 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208168047
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nee hoor
Je bent misschien in de war met ALS (bekend van vooral Stephan Hawking)
Dat bedoelde ik ja.
Wat Fernando Ricksen ook had.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Vis een optie? maandag 27 februari 2023 @ 17:43:48 #12
70532 loveli
N
pi_208168279
Christina O+
crap in = crap out
pi_208169668
Bizar hoe snel haar gezondheid achteruit is gegaan op korte tijd. ☹️
pi_208169717
quote:
Het leven ook.
  Spellchecker dinsdag 12 maart 2024 @ 20:33:42 #15
197773 crew  maily
pi_212802861
Christina Applegate noemt leven met MS in eerste tv-interview hel
quote:
Christina Applegate heeft voor het eerst sinds haar MS-diagnose in 2021 op tv een interview gegeven over haar gezondheid. De Married... with Children-actrice noemt haar leven in gesprek met het tv-programma Good Morning America tegenwoordig een ‘hel’.

,,Ik leef in een soort hel. Ik kom niet vaak buiten, dus dit is een beetje moeilijk voor me”, zegt Applegate in een stukje van het interview dat dinsdag online wordt gedeeld. ,,Maar de steun is natuurlijk geweldig, daar ben ik erg dankbaar voor.”

De 52-jarige actrice kreeg in 2021 de diagnose multiple sclerosis (MS), een aandoening van het centrale zenuwstelsel. ,,Ik zal nooit wakker worden en denken: ‘dit is geweldig’. Dat kan ik je wel vertellen. Dat zal nooit gebeuren. Ik sta op en word er iedere dag aan herinnerd”, zegt ze over de ziekte. “Maar misschien ga ik naar een situatie waarin ik iets beter functioneer. Nu ben ik een beetje geïsoleerd. Dat is een beetje hoe ik ermee omga, door nergens heen te gaan omdat ik het niet wil doen. Het is moeilijk.”
pi_212819990
Ik vond genie in a bottle altijd geweldig.
pi_212827779
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 09:33 schreef hoechst het volgende:
Ik vond genie in a bottle altijd geweldig.
Dat liedje is van een andere Christina
  donderdag 14 maart 2024 @ 20:15:35 #18
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_212827954
kanker overleefd en nu weer dit :'( :'(
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  Spellchecker dinsdag 6 mei 2025 @ 18:49:56 #19
197773 crew  maily
pi_217559803
Christina Applegate (53) kan huis nauwelijks nog uit door MS; ik loop op hete lava en naalden

quote:
Het gaat niet goed met Christina Applegate. In de podcast Conan O’Brien Needs a Friend vertelt de 53-jarige actrice openhartig over haar multiple sclerose. De ziekte is zelfs al zo ver geëvolueerd dat ze haar huis bijna niet meer verlaat. „Ik kan soms dagenlang niet uit bed komen”, zegt ze.

Christina Applegate kreeg in 2021 de diagnose MS. Eerder vertelde de Married... with Children-actrice al dat het niet goed met haar gaat. In de podcast praat Applegate opnieuw openhartig over haar ziekte. Ze vertelt aan host Conan O’Brien dat ze momenteel door een moeilijke periode gaat. „Ik kan soms dagenlang niet uit bed komen.”

Daardoor moet de actrice zich noodgedwongen opsluiten in haar eigen huis. „Ik kom niet meer buiten”, zegt ze. „Als mensen eens wisten hoe mijn leven eruitzag, ze zouden het niet aankunnen. Ik kan het zelf ook niet aan, het is echt loodzwaar.” Applegate vertelt ook dat ze meer en meer afhankelijk is van haar rolstoel.

Ellendig
„Ik heb een slechte MS-dag”, stelt Christina geëmotioneerd tijdens de opname van de podcast. Presentator Conan vraagt hoe zo’n dag er dan juist uitziet. „Als ik alleen al opsta om naar de wc te gaan, voelt het alsof ik op blote voeten door hete lava en naalden loop. Vandaag voel ik me zo ellendig dat ik met moeite uit bed kon komen.”

Ook mentaal voelt ze zich niet goed. „Als ik een slechte dag heb, is mijn grootste angst dat dit het nieuwe normaal is. Ik heb geen goede periodes meer, hooguit dagen waarop ik mezelf minder ongelukkig voel. Maar daar ben ik dan blij mee, omdat het betekent dat die helse momenten niet de norm zijn.”
  Moderator dinsdag 6 mei 2025 @ 19:01:57 #20
184769 crew  Deisyy
pi_217559909
Wat ontzettend triest :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_217559970
Ze is een bere stoer wijf. Vreselijk verdrietig voor haar. ;(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 mei 2025 @ 15:56:24 #22
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217576109
Arme Christina, :'(. Ik weet eigenlijk niet wat ik hoop voor haar want beter wordt ze niet. Laten we dan maar hopen dat de ietwat goede momenten (waarop ze minder ongelukkig is) nog blijven bestaan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_217576287
Ik heb de aflevering van de podcast maandag beluisterd. Gelukkig konden ze ook nog wel lachen door alle ellende heen.
Ze heeft met Jamie-Lynn Sigler (zij speelde de dochter in de Sopranos en zij heeft ook MS) ook een eigen podcast "MeSsy" waarin ze over hun leven praten.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_217588886
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:49 schreef maily het volgende:
Ook mentaal voelt ze zich niet goed. „Als ik een slechte dag heb, is mijn grootste angst dat dit het nieuwe normaal is. Ik heb geen goede periodes meer, hooguit dagen waarop ik mezelf minder ongelukkig voel. Maar daar ben ik dan blij mee, omdat het betekent dat die helse momenten niet de norm zijn.”
Vreselijk, dat is toch ook geen leven ;(
pi_217589284
Ik zie dat ze samen met nog een ms patiënt namelijk Jamie-Lynn Sigler (bekend als Meadow Soprano) die podcast heeft gedaan.

Bekijk deze YouTube-video

En ze hebben zelf de podcast MeSsy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')