Alleen Ragne op de 1500 meter in 2021 idd:quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Alleen zij zelf dan denk ik inderdaad.
Nee, Ragne heeft zelf al een keer goud gewonnen 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit was de eerste medaille voor Noorwegen bij de vrouwen op de WK Afstanden.
Vooruit de tweede medaille ooit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, Ragne heeft zelf al een keer goud gewonnen 2 jaar geleden.
Jaartje jonger dan Wüst. Maar nu Wüst gestopt is wordt ze ineens afgeschilderd als omaquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie net dat Sablikova 'pas' 35 is.
Ik dacht eigenlijk altijd dat ze flink ouder was dan Wustquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jaartje jonger dan Wüst. Maar nu Wüst gestopt is wordt ze ineens afgeschilderd als oma
Correct en tevens juist.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:34 schreef franklop het volgende:
We gaan tijdens het journaal nergens de 5k op tv kunnen volgen?
Ik acht dan Ragne de topfavoriet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:32 schreef hhh38 het volgende:
Met die matige vorm van Antwanet ligt de 1500m helemaal open trouwens, Groenewoud zou best wel eens favoriet kunnen zijn. Of zou ze gewoon steeds slechter zijn geworden op de lange afstanden?
Misschien wordt er dan precies gedweild?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:34 schreef franklop het volgende:
We gaan tijdens het journaal nergens de 5k op tv kunnen volgen?
Nee, want dan had ze geen extra trainingskamp kunnen doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:25 schreef Nober het volgende:
Stelling: Als Schouten na Wiklund mocht had ze gewonnen
5x7 minuten is 35 en dan zit je op 20.10 voor het eerste deel op zijn vroegst klaar is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien wordt er dan precies gedweild?
Vergane glorie/Verdorde bloemen?quote:
Op de 3000 meter had die afstandsmeting ook al constant kuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |