abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208168423
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:41 schreef Blues het volgende:
Zoon F gebeld en gesproken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat naar. :*
pi_208168478
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:41 schreef Blues het volgende:
Zoon F gebeld en gesproken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O- wat naar
pi_208168519
Ik ben een beetje dood gegaan. Redelijk content met score, baal beetje van de lift want had op meer gehoopt maar ik vergat dat mijn armen ook nog wat moesten doen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208168616
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:48 schreef Blues het volgende:
De hele nacht niet?
Nee, de hele nacht niet. Meestal ben ik om 8 uur thuis en dan ontbijt ik. Je maagdarmstelsel heeft ook een circadiaan ritme en ik word echt heel moe van eten (postprandriale dip lijkt sterker 's nachts).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208168621
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2023 18:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben een beetje dood gegaan. Redelijk content met score, baal beetje van de lift want had op meer gehoopt maar ik vergat dat mijn armen ook nog wat moesten doen. :')
Maar je hebt het gedáán! *O* *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208168640
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:46 schreef Blues het volgende:

We verdelen de lunch altijd.. een 1e en een 2e pauze. We hebbennemen 3 kwartier. O+
Soms naar restaurant als ik zin heb, maar ik vind het eigenlijk dan te druk, moet je ook áán staan en dat doe ik al de hele dag. Heb altijd zelf mijn brood mee.
Dus 99% vd tijd lekker naar buiten in mijn uppie. T/o zkh is een parkje. Met bankjes. En vogeltjes O+
Zou ik ook doen als ik overdag zou werken :Y Ons zkh heeft ook een heel mooi park met een watertje en mooie plekjes.

En :* voor dat andere berichtje.
pi_208168812
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 18:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar je hebt het gedáán! *O* *O* *O*
Ja. En ook wel gewoon 101 reps in dat kwartier en 42 kg thruster.
pi_208168851
HOEZO HEEFT DE WORKOUT VAN MORGEN OOK BURPEES
pi_208168966
:W

Even kijken of dit werkt hoor
sigme in K&W / sigme's olijfboomgaard deel 3
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208169065
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2023 18:41 schreef sigme het volgende:
:W

Even kijken of dit werkt hoor
sigme in K&W / sigme's olijfboomgaard deel 3
Veel plezier weer op jullie mooie plekje!
pi_208169617
@Lonaa _O_
@sigme veel plezier!
@Blues wat naar zeg ;( ik duim voor een goede afloop!
@Barreltje vervelend dat je er zo'n last van hebt, en dat je de enige bent en het dus lastig is er iets aan te doen!

Lunch: als op werk, vaak wel met collega's of alleen in de pantry. Soms achter laptop. Thuis vaak wel achter laptop, of tijdens lunchwandeling met buurvrouw als die ook thuiswerkt.

Vandaag was een rare dag. Sliep rond 22.45, werd om 2.45 wakker, viel pas rond 4.30 weer in slaap en dat was tot de wekker een soort half-dromen-half-wakker. Toen moest ik meeting voorbereiden, naar oude uni om van 10-10.50 online meeting te hebben, naar tandarts rijden voor afspraak om 11.00. Die liep nogal uit dus pas 11.35 aan de beurt, 11.50 klaar en toen snel weer naar de oude uni want 12-13u weer online meeting. Daarna via supermarkt naar huis en ontbeten. Toen was ik wel even op :+ en ijskoud, dus even in bad en daarna even in bed. Daarna nog gewerkt, even gesport en net gegeten.

Las gisteravond wel een mooi boek: VerpleegThuis. Aanrader :)
  maandag 27 februari 2023 @ 19:28:57 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208169657
Is dat dat boek van Teun?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208169968
Lunch bij kantoorbaan bammetje achter de pc. Al dan niet kletsend (ligt aan de aan- of afwezigheid van collega’s ). Kantine, wat is dat?
Lunch bij andere baan: thuis *O* Behalve morgen, want morgenmiddag hebben we overleg dus een bammetje op dat kantoor.

Vandaag kwam een nieuwe collega een dagje meekijken, samen met collega die al een ziljoen jaar in dienst is. Wij wisten het al, nieuweling verbaasde zich ten zeerste over de vragen die de ander aan ons stelde… de meeste antwoorden had zij in haar twee maanden dienstverband zelf al gevonden. Ouwe collega vraagt nog een ziljoen jaar door, zijn we bang… zit echt haar tijd uit (herstel: is heel druk met alles omslachtig doen en telkens opnieuw opzoeken/navragen) tot aan het pensioen. Gelukkig voor iedereen duurt dat niet heel lang meer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208170289
Waarom vergeet ik altijd hoe lekker ik knolselderij vind. Ik had vanavond soep van knolselderij, en dat was weer top. En toch koop ik het waarschijnlijk weer een hele periode niet meer, omdat ik van tevoren altijd 'meh' denk.
pi_208170335
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef Myraela het volgende:
Waarom vergeet ik altijd hoe lekker ik knolselderij vind. Ik had vanavond soep van knolselderij, en dat was weer top. En toch koop ik het waarschijnlijk weer een hele periode niet meer, omdat ik van tevoren altijd 'meh' denk.
Eén van mijn lievelingsrecepten was met knolselderij. Maar ik ben het recept kwijt en heb het al jaren niet meer gemaakt. Het geeft zoveel smaak aan een gerecht :9
  Moderator maandag 27 februari 2023 @ 20:04:54 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208170473
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef Myraela het volgende:
Knolselderijsoep... Dan denk ik aan snert.
Verder nooit gehad volgens mij :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208170537
Ik had het eigenlijk ook voor snert gekocht. Ik dacht dat ik groene spliterwten had liggen, maar dat bleek een zakje groene linzen te zijn. Dus gewoon een soep van de knolselderij en prei gemaakt. Met een beetje room. Echt superlekker.
pi_208170578
Ja ik maakte laatst knolselderij want kreeg knolselderij van de buurvrouw. Was jummie.
pi_208170616
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 18:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, de hele nacht niet. Meestal ben ik om 8 uur thuis en dan ontbijt ik. Je maagdarmstelsel heeft ook een circadiaan ritme en ik word echt heel moe van eten (postprandriale dip lijkt sterker 's nachts).
Die 2 termen moest ik ff opzoeken ;)
Maar ik snap m.
  Redactie Frontpage maandag 27 februari 2023 @ 20:14:48 #96
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208170689
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2023 18:34 schreef Lonaa het volgende:
HOEZO HEEFT DE WORKOUT VAN MORGEN OOK BURPEES
Ow, dat wist ik wel. En geen gewone burpees :P Maar kettlebel burpees ofzo.

Maaaaaar..

YOU DID IT!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208170691
Avond!

Er wordt weer eens voor me gekookt O+
Verder deaud.

Ik wilde op diverse gebeurtenissen/mensen hier reageren, maar ben het even kwijt. Ik lees af en toe wel met een schuin oog mee hoor :*
pi_208170744
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:08 schreef Myraela het volgende:
Ik had het eigenlijk ook voor snert gekocht. Ik dacht dat ik groene spliterwten had liggen, maar dat bleek een zakje groene linzen te zijn. Dus gewoon een soep van de knolselderij en prei gemaakt. Met een beetje room. Echt superlekker.
Maar dat ís ook lekker :9
Ik herken het wel. Groot fan zijn en het toch telkens laten liggen in de winkel :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208170756
Knolselderijpuree ook :9~
pi_208170826
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar dat ís ook lekker :9
Ik herken het wel. Groot fan zijn en het toch telkens laten liggen in de winkel :')
Het is een beetje hetzelfde als denken dat ik patat wil in plaats van een salade. Terwijl ik patat vaak maar vind tegenvallen, en ik enorm van salades kan genieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')