quote:Op maandag 27 februari 2023 17:41 schreef Blues het volgende:
Zoon F gebeld en gesproken.Wat naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2023 17:41 schreef Blues het volgende:
Zoon F gebeld en gesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat naar
Nee, de hele nacht niet. Meestal ben ik om 8 uur thuis en dan ontbijt ik. Je maagdarmstelsel heeft ook een circadiaan ritme en ik word echt heel moe van eten (postprandriale dip lijkt sterker 's nachts).quote:
Maar je hebt het gedáán!quote:Op maandag 27 februari 2023 18:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben een beetje dood gegaan. Redelijk content met score, baal beetje van de lift want had op meer gehoopt maar ik vergat dat mijn armen ook nog wat moesten doen.
Zou ik ook doen als ik overdag zou werkenquote:Op maandag 27 februari 2023 17:46 schreef Blues het volgende:
We verdelen de lunch altijd.. een 1e en een 2e pauze. We hebbennemen 3 kwartier.
Soms naar restaurant als ik zin heb, maar ik vind het eigenlijk dan te druk, moet je ook áán staan en dat doe ik al de hele dag. Heb altijd zelf mijn brood mee.
Dus 99% vd tijd lekker naar buiten in mijn uppie. T/o zkh is een parkje. Met bankjes. En vogeltjes
Veel plezier weer op jullie mooie plekje!quote:Op maandag 27 februari 2023 18:41 schreef sigme het volgende:
Even kijken of dit werkt hoor
sigme in K&W / sigme's olijfboomgaard deel 3
Eén van mijn lievelingsrecepten was met knolselderij. Maar ik ben het recept kwijt en heb het al jaren niet meer gemaakt. Het geeft zoveel smaak aan een gerechtquote:Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef Myraela het volgende:
Waarom vergeet ik altijd hoe lekker ik knolselderij vind. Ik had vanavond soep van knolselderij, en dat was weer top. En toch koop ik het waarschijnlijk weer een hele periode niet meer, omdat ik van tevoren altijd 'meh' denk.
Knolselderijsoep... Dan denk ik aan snert.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:57 schreef Myraela het volgende:
Waarom vergeet ik altijd hoe lekker ik knolselderij vind. Ik had vanavond soep van knolselderij, en dat was weer top. En toch koop ik het waarschijnlijk weer een hele periode niet meer, omdat ik van tevoren altijd 'meh' denk.
Die 2 termen moest ik ff opzoekenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, de hele nacht niet. Meestal ben ik om 8 uur thuis en dan ontbijt ik. Je maagdarmstelsel heeft ook een circadiaan ritme en ik word echt heel moe van eten (postprandriale dip lijkt sterker 's nachts).
Ow, dat wist ik wel. En geen gewone burpeesquote:Op maandag 27 februari 2023 18:34 schreef Lonaa het volgende:
HOEZO HEEFT DE WORKOUT VAN MORGEN OOK BURPEES
Maar dat ís ook lekkerquote:Op maandag 27 februari 2023 20:08 schreef Myraela het volgende:
Ik had het eigenlijk ook voor snert gekocht. Ik dacht dat ik groene spliterwten had liggen, maar dat bleek een zakje groene linzen te zijn. Dus gewoon een soep van de knolselderij en prei gemaakt. Met een beetje room. Echt superlekker.
Het is een beetje hetzelfde als denken dat ik patat wil in plaats van een salade. Terwijl ik patat vaak maar vind tegenvallen, en ik enorm van salades kan genieten.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar dat ís ook lekker![]()
Ik herken het wel. Groot fan zijn en het toch telkens laten liggen in de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |