Ik denk een beetje van beide.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet dan ook nooit zo goed of ik (wij) de smeerkezen zijn of dat de wereld gewoon debiel is. Ik zet maar in op dat laatste.
Nee joh, gewoon bewaren. De smaak gaat wel iets achteruit met de loop der jaren maar dat is nauwelijks merkbaar voor een normaal persoon.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:44 schreef AnneX het volgende:
Ouwe potjes 😳 😂 met kruiden.
Zit er al even tegen aan te hikken om überhaupt de la uit te ruimen.
Als die droog en afgesloten in een donkere la staan is er toch niet zo veel aan de hand?
Op sommige staat wel een datum. Dat is wel een tic van mij.
VoorjaarHoekjes en laden uitruimen
Zal ik jou dan maar eens effe lekker kruisbesmetten?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja, nee, ik ben eigenlijk ook wel gewoon een smeerkees.
Als de vloer legt 😉 ben jij wel klaar met de Grote Voorjaars Schoonmaak.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon bewaren. De smaak gaat wel iets achteruit met de loop der jaren maar dat is nauwelijks merkbaar voor een normaal persoon.
Hķe zag de bouwplaats eruit, @Myraela?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:31 schreef Myraela het volgende:
Dan spreek ik voor mezelf, overigens.
Nou inderdaad. Al zit door de schilderklus wel door het hele huis een dikke laag stofquote:Op maandag 27 februari 2023 10:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als de vloer legt 😉 ben jij wel klaar met de Grote Voorjaars Schoonmaak.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zal ik jou dan maar eens effe lekker kruisbesmetten?
Ik doe...alles? Dat is een beetje het idee van CrossFit, dat gaat over general fitness.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als de vloer legt 😉 ben jij wel klaar met de Grote Voorjaars Schoonmaak.![]()
Hup @:Lonaa 🏋
Doe je ook cardio eigenlijk? op andere dagen? Of is dat op de fiets heen en terug?
Oh. Dan stop ik met lezen al na alle krachtsinspanningen…excuus.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe...alles? Dat is een beetje het idee van CrossFit, dat gaat over general fitness.
Bij ons nog niets veranderd, alleen de fundering ligt. Maar drie weken was dat bij het blokje naast ons ook zo, en daar staat de eerste verdieping nu. Heel leuk om te zien wel. Je ziet dan ook waar mensen bijvoorbeeld voor hebben gekozen qua kozijnen. Verbaasde me erover dat heel veel mensen de basis-optie erin hadden gelaten. (openslaande dubbele deur en een los kozijn met raam, in plaats van veel bredere openslaande deuren of een schuifpui) Aan de overkant van de straat liggen de eerste daken er al op. Voor alsnog lijkt het allemaal erg voorspoedig te gaan.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hķe zag de bouwplaats eruit, @:Myraela?
Zijn ze al uit de grond? Hebben jullie de nieuwe buren al gemeet irl?
Of alleen digitaal?
Wanneer ook al weer verhuizen?
Dat laatste ja. En misschien dat eerste ook wel. Maar dat laatste zeker.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet dan ook nooit zo goed of ik (wij) de smeerkezen zijn of dat de wereld gewoon debiel is. Ik zet maar in op dat laatste.
Bewijs.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Als je nog een nieuwe sportbh zoekt: https://www.danzia.com/mpg-elliptical-hooded-sports-bra/p872811
[ afbeelding ]
Ik beschouw dit als advies van een expert en ben daar heel tevreden mee want validatie.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon bewaren. De smaak gaat wel iets achteruit met de loop der jaren maar dat is nauwelijks merkbaar voor een normaal persoon.
Een goed CrossFit programma is een samenspel van alle vormen van "fitness". Sommige dagen zijn meer toegespitst op spiergroei, sommige op cardio. Soms is de intensiteit hoog, soms laag. Soms zijn de gewichten hoog, soms laag.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh. Dan stop ik met lezen al na alle krachtsinspanningen…excuus.
Hup Lonaa
Dit dacht ik ook toen ik het las: het lijkt me veel zinvoller om kruisbesmetting te voorkķmen dan om met je vieze kipvingers in je kruidenla te graaien en vervolgens elke week je potjes te poetsenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:23 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als advies van een expert en ben daar heel tevreden mee want validatie.
Ik maak mijn ouwe kruidenpotjes nooit schoon. Maar toen ik vlees klaarmaakte, zou ik ook niet midden in het kneden van de gehaktballen met m’n vieze vingers een kruidenpotje pakken. Dus ik beschouw mezelf ook niet als heel erge viezerik eigenlijk. Meer als een tamelijk lui iemand met gezond verstand.
Speaking of: de poets meldde zich net ziek
Ik jubel voor je vanuit het ziekenhuis.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een goed CrossFit programma is een samenspel van alle vormen van "fitness". Sommige dagen zijn meer toegespitst op spiergroei, sommige op cardio. Soms is de intensiteit hoog, soms laag. Soms zijn de gewichten hoog, soms laag.
De workout die ik straks moet doen, is 15 minuten cardio. En daarna heb ik 5 minuten voor een zware lift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |