Vooral ook waar een overheid mee weg kan komen; wat we als volk massaal accepteren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:52 schreef Red_85 het volgende:
Jammer, had graag hier de PE ook willen bediscussiëren. Maar komt wel in het NWS topic dan.
Dank iedereen, dank @:mods voor het mogelijk maken, dank users voor de discussies en het kunnen luchten van onze harten in die bizarre tijden.
Waartoe een overheid opeens in staat is als het in paniek raakt. Dat zal mij blijven bijstaan.
Ja, ook exact ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral ook waar een overheid mee weg kan komen; wat we als volk massaal accepteren.
Daar is het laatste woord ook nog niet over gezegd. En een maatschappij moet daar ook rijp voor zijn. Om zinvol hierop te reflecteren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral ook waar een overheid mee weg kan komen; wat we als volk massaal accepteren.
Ja, van de overheid verwacht ik niet zo veel qua reflectie. Ze proberen het óf goed te praten, of ze komen aan zetten met: ''daar heb ik geen actieve herinnering aan''. Of ''met de informatie van toen....''. Er zijn echt grote fouten gemaakt en als je alles bij elkaar op telt had ik het eigenlijk wel terecht gevonden dat ze af zouden stappen. Tijdens Corona werd er telkens geroepen dat kritiek e.d. wel welkom was als het ergste achter de rug was, maar ik zie het nu ook niet opeens gebeuren. Negatieve rapporten zullen er echt wel komen, maar daar gebeurd helaas niks mee vrees ik. En uiteindelijk stemmen we gewoon weer op dezelfde partijen, dus dan vinden we het als volk zijnde blijkbaar prima hoe ze gehandeld hebben de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar is het laatste woord ook nog niet over gezegd. En een maatschappij moet daar ook rijp voor zijn. Om zinvol hierop te reflecteren.
Als ik denk aan andere ingrijpende perioden in onze moderne geschiedenis, duurde het vaak járen voordat de impact volledig in beeld was (als je ooit van volledig kunt spreken). Laat staan dat de overheid serieus terug kijkt op haar rol. Kan zo 10 jaar of langer duren.
Een regering die geen fouten maakt, bestaat niet. En ik denk dat je te snel wil.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, van de overheid verwacht ik niet zo veel qua reflectie. Ze proberen het óf goed te praten, of ze komen aan zetten met: ''daar heb ik geen actieve herinnering aan''. Of ''met de informatie van toen....''. Er zijn echt grote fouten gemaakt en als je alles bij elkaar op telt had ik het eigenlijk wel terecht gevonden dat ze af zouden stappen. Tijdens Corona werd er telkens geroepen dat kritiek e.d. wel welkom was als het ergste achter de rug was, maar ik zie het nu ook niet opeens gebeuren. Negatieve rapporten zullen er echt wel komen, maar daar gebeurd helaas niks mee vrees ik. En uiteindelijk stemmen we gewoon weer op dezelfde partijen, dus dan vinden we het als volk zijnde blijkbaar prima hoe ze gehandeld hebben de afgelopen jaren.
Oh nee, meteen 100 alarmbellen af. Jij in isolatie, vrienden die naar elkaar appen dat je corona hebt en eigenlijk al denken aan het idee dat 'Lt.Bookman' er misschien volgende week niet meer is!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:56 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik heb sinds vannacht wel een beetje keelpijn.
Over 10 jaar vragen we ons echt af of dit serieus isquote:
Mocht er iets bewezen boven water komen, zijn er nog genoeg topics of subfora waar dit kan worden besproken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 06:58 schreef Sjemmert het volgende:
Uiteraard gaat COR sluiten net op het moment dat de waarheid naar boven komt.
Een bizar besluit, dit was de grootste crisis van de afgelopen decennia. Een werkelijk enorme wereldwijde crisis met een ongekende impact.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:14 schreef miss_sly het volgende:
Mocht er iets bewezen boven water komen, zijn er nog genoeg topics of subfora waar dit kan worden besproken.
Het subforum COR heeft gelukkig echt geen reden meer te bestaan. Dat is een goed ding.
stel je niet aan zeg, het is niet alsof je nergens terecht kan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:45 schreef Za het volgende:
[..]
Een bizar besluit, dit was de grootste crisis van de afgelopen decennia. Een werkelijk enorme wereldwijde crisis met een ongekende impact.
Voor updates kan men voortaan terecht tussen de haarlak, de kringloopwinkel en menstruatieondergoed.
Was een enorme crisis en de acute fase ervan is gelukkig voorbij. De rest is gewoon nog bespreekbaar. En in LIF worden ook heel andere, heftige zaken besproken, zoals in het topic van de Mamapoli.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:45 schreef Za het volgende:
[..]
Een bizar besluit, dit was de grootste crisis van de afgelopen decennia. Een werkelijk enorme wereldwijde crisis met een ongekende impact.
Voor updates kan men voortaan terecht tussen de haarlak, de kringloopwinkel en menstruatieondergoed.
en welke waarheid precies?quote:Op woensdag 1 maart 2023 06:58 schreef Sjemmert het volgende:
Uiteraard gaat COR sluiten net op het moment dat de waarheid naar boven komt.
Mimimimi.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:45 schreef Za het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:21 schreef Evenstar het volgende:
Laatste maanden niet meer actief geweest, maar moet hier wel even gepost hebben
Jammer dat zo'n subforum nodig was, maar het was erg interessant. Veel leuke, en minder leuke, users leren kennen
Het centrale topic staat hier:quote:Op zondag 5 maart 2023 13:10 schreef very het volgende:
Jammer, net nu er steeds meer begint uit te komen hoe de "wappies" toch best wel vaak gelijk hadden.
Nu dit weer uit de UK:
https://www.telegraph.co.uk/news/lockdown-files/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1) Dat is nog lang niet bewezen, er is zelfs niet recent nieuw info boven gekomen, alleen iemand bij de FBI die het nodig vind met oude incomplete info opnieuw een poging te doen. Wat niet geheel uitsluit dat het waar is maar nog steeds niet erg waarschijnlijk.quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl
Beter om nog even twee weekjes aan te kijken, er zijn nog teveel onzekerheden.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Weten we het zeker![]()
Net nu de kranten weer in paniek slaan![]()
Vergeet de sluitingsborrel niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |