Godverquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Opletten jongens en meisjes, deadline vervroegd! Nu om 14.59 uur.
Het is vannacht na de tweede vrije training al 6 mei, dus een klein halfuurtje daarna heb je nogquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:15 schreef Sally het volgende:
Klopt het uiterlijk wisselen voor deze ronde wel? Uiteraard veranderd ivm avondtijden, maar:
"Je hebt nog tot zaterdag 6 mei 2023 00:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde."
Alleen is dan de Kwali toch al verreden?
[ afbeelding ]
@:Pino112
Ah ja - idd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is vannacht na de tweede vrije training al 6 mei, dus een klein halfuurtje daarna heb je nog
Wat een vreemde tijd. Kan dat niet wat ruimer? Sommige mensen moeten morgen gewoon werken en gaan ruim voor die tijd al naar bed.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is vannacht na de tweede vrije training al 6 mei, dus een klein halfuurtje daarna heb je nog
Het is voor de redactie, niet voor de mods dus ik schuif hem even door naar @Pino112quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat een vreemde tijd. Kan dat niet wat ruimer? Sommige mensen moeten morgen gewoon werken en gaan ruim voor die tijd al naar bed.
En waarom wordt er eigenlijk niet standaard gekozen om de sluitingstijd 1 minuut voor aanvang quali in te laten gaan? Dan hoeft niemand meer op te zoeken tot hoe laat je hebt. Het is voor de mods geen extra werk en voor de gebruikers alleen maar handig.
Dat klopt, maar dan is het wel altijd volgens hetzelfde criterium en hoeven de spelers er niet over na te denken. Als je weet hoe laat de quali is, weet je ook wanneer de sluitingstijd is.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Als je elke keer vlak voor kwali doen heb je sowieso altijd andere tijden, dat heeft niet de voorkeur.
Dat is inderdaad ook weer zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan is het wel altijd volgens hetzelfde criterium en hoeven de spelers er niet over na te denken. Als je weet hoe laat de quali is, weet je ook wanneer de sluitingstijd is.
ehh, volgens mij is er bij mij iets niet geheel goed gegaan?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook weer zo.
Heb het aangepast naar 21.59 uur
Zal later de andere rondes ook even gelijktrekken aan start Q.
En ik had ergens van 4.x miljoen, en nu " ¤ 7.945.092 " ??quote:Transacties
MoneyGram Haas F1 Team Nico Hülkenberg MoneyGram Haas F1 Team Co verkoop ¤ 25.826.296,–
Williams Racing Alexander Albon Williams Racing Co aankoop ¤ -28.686.479,–
¤ -2.860.183,–
Vaak vind ik het fijn als mensen wat interpunctie gebruiken wat het lezen van reacties vergemakkelijkt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:17 schreef Sally het volgende:
[..]
ehh... volgens mij is er bij mij iets niet geheel goed gegaan...?
Ik zou ineens Albon (erin) hebben gezet, ipv mijn Hulkenberg gehouden...? No Wayyy zou ik dat op dit moment doen... Ik wacht bijna altijd tot na VT2.
Mss had ik net een uitprobeer-wissel of zo ergens open staan....?
[edit: en dan nog was het niet een coureurswissel (en al helemaal niet Albon) waar ik voor 'gekozen' had, maar een motorwissel]
Zie https://managers.fok.nl/f1/f1-2023/geschiedenis/49243
[..]
En ik had ergens van 4.x miljoen, en nu " ¤ 7.945.092 " ??
[screenshots nodig? en ook van mijn keuze voor vorige race (Baku - is al aanwezig)? zeg het maar, dan moet ik die van nu even opslaan en uploaden]
Sorry, bedankt voor de feedback.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:15 schreef Twieki het volgende:
[..]
Vaak vind ik het fijn als mensen wat interpunctie gebruiken wat het lezen van reacties vergemakkelijkt.
Maar jij overdrijft nogal. Jij lijkt er een sport van te maken om zoveel mogelijk interpunctie én BB-code te gebruiken. Dat leest heel erg storend. Kan je daarmee stoppen? En ja, we weten ondertussen ook wel dat je een oud-F1 crew bent.
Geen probleem verder, 't is niet lullig bedoeld. Nu VT2!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry, bedankt voor de feedback.
Ik probeer erop te letten de volgende keer.
- heb mn post een beetje aangepast; hopelijk is het wat minder 'overdreven'. Zat even in de adrenaline-modus.
(dit keer had ik toch verder niets vermeld over oud-F1-crew? maar goed, dat doet niet ter zake nu.)
Bij mij lijkt Norris vervangen door Albon!?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:17 schreef Sally het volgende:
[..]
ehh, volgens mij is er bij mij iets niet geheel goed gegaan?
Ik zou ineens Albon (erin) hebben gezet, ipv mijn Hulkenberg gehouden? No Wayy zou ik dat op dit moment doen... Ik wacht bijna altijd tot na VT2.
Mss had ik net een uitprobeer-wissel of zo ergens open staan?
[edit: en dan nog was het niet een coureurswissel (en al helemaal niet Albon) waar ik voor 'gekozen' had vanmiddag, maar een motorwissel uitgeprobeerd]
Zie https://managers.fok.nl/f1/f1-2023/geschiedenis/49243
[..]
En ik had ergens van 4.x miljoen, en nu " ¤ 7.945.092 " ??
[screenshots nodig? en ook van mijn keuze voor vorige race (Baku - is al aanwezig)? zeg het maar, dan moet ik die van nu even opslaan en uploaden]
Super! Dank!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook weer zo.
Heb het aangepast naar 21.59 uur
Zal later de andere rondes ook even gelijktrekken aan start Q.
Waarom zou je anderen die informatie willen onthouden? Is het niet leuker als het een analyse-spelletje is ipv een gok-spelletje?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou zelf de deadline voor VT3 zetten ipv na VT3, het is nogal een verschil namelijk omdat VT3 veel meer info geeft
Sowieso, anders heeft iedereen wss ongeveer hetzelfde team.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou zelf de deadline voor VT3 zetten ipv na VT3, het is nogal een verschil namelijk omdat VT3 veel meer info geeft
Nee, dit klopt niet. VT3 geeft letterlijk weg wat de kwalificatie gaat geven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarom zou je anderen die informatie willen onthouden? Is het niet leuker als het een analyse-spelletje is ipv een gok-spelletje?
En?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Nee, dit klopt niet. VT3 geeft letterlijk weg wat de kwalificatie gaat geven.
Dan nog is het best een uitdaging om een F1-team samen te stellen bij de FOK! F1-manager, gezien de prijsstelling van de onderdelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit klopt niet. VT3 geeft letterlijk weg wat de kwalificatie gaat geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |