Ik protesteer.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:20 schreef chufi het volgende:
Nog iets van 100 minuten om het aan te passen naar morgen
Of vanafvolgende keer, dat maakt niet zoveel uit, als zo'n wijziging maar VOOR het reaceweekend wordt doorgevoerd en niet tijdens. Het is de FIA niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:26 schreef Starflyer het volgende:
Gewoon zo laten en vanaf volgend jaar de start van de kwalificatie als deadline gebruiken.
Wijzigingen tijdens het seizoen doen me heel erg aan de FIA denkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of vanafvolgende keer, dat maakt niet zoveel uit, als zo'n wijziging maar VOOR het reaceweekend wordt doorgevoerd en niet tijdens. Het is de FIA niet.
Ik dacht het ook later, maar ik hoopte dat het niet opvielquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wijzigingen tijdens het seizoen doen me heel erg aan de FIA denken
Aston lijkt niet echt een verbetering nee, erg jammer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hmmm, misschien niet het juiste moment om de Alpine-motor weg te doen....
Ik had een AM motor, Alonso rijdt immers wel lekker rond. Dat Stroll dan wat minder is, a la, maar hij moet m niet in de muur parkerenquote:Op maandag 29 mei 2023 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog Stroll hebben, dan vraag je er wel een beetje om.
Aston Martin onderdelen. Ja, dan isquote:Op maandag 29 mei 2023 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog Stroll hebben, dan vraag je er wel een beetje om.
Daarom heb ik AM omgeruild voor Alonsoquote:Op maandag 29 mei 2023 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Aston Martin onderdelen. Ja, dan isStroll
50%.
![]()
Muts.
Ik had geld voor allebei, maar had het beter bij Alpine kunnen houden naast Nando.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom heb ik AM omgeruild voor Alonso
Heb 'm 1 race gewisseld voor Leclercquote:Op maandag 29 mei 2023 21:45 schreef Starflyer het volgende:
Ik heb Alonso al vanaf ronde 2 en ben sinds die tijd gestegen van 252 naar P12
Dank voor het beraad!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:57 schreef Pino112 het volgende:
Na lang en uitvoerig beraad hebben we besloten om de sluiting van de ronde te verplaatsen naar één minuut voor VT3. Bij sprintweekenden zal dit één minuut voor de kwalificatie op vrijdag zijn.
Dit is onze uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Prima. Iedereen heeft dus nog steeds dezelfde informatie als voorheen (uitslag vrije trainingen op vrijdag), maar meer tijd om aan te passen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:57 schreef Pino112 het volgende:
Na lang en uitvoerig beraad hebben we besloten om de sluiting van de ronde te verplaatsen naar één minuut voor VT3. Bij sprintweekenden zal dit één minuut voor de kwalificatie op vrijdag zijn.
Dit is onze uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Dat geldt voor alle onderdelenquote:Op maandag 5 juni 2023 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Het jammere van Alonso is dat je meteen zo'n slechte score hebt als ie eens een kutweekend heeft.
Dit is alleen een gevalletje volledig afhankelijk zijn van één onderdeelquote:
Tja, da’s een keuzequote:Op maandag 5 juni 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is alleen een gevalletje volledig afhankelijk zijn van één onderdeel
Als het goed is worden er nu ook punten toegekend voor de sprint.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:27 schreef The_East_Dragon het volgende:
Wanneer gaat puntentelling opschop? Als zaterdag Sprint race is i.p.v. kwalificatie, dan pas de puntentelling aan de uitslag van Sprint race i.p.v. kwalificatie, is dat zo moeilijk?
Met het nieuwe format is dat niet meer relevant he? Er zijn wat bonuspunten voor de sprint beschikbaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:27 schreef The_East_Dragon het volgende:
Wanneer gaat puntentelling opschop? Als zaterdag Sprint race is i.p.v. kwalificatie, dan pas de puntentelling aan de uitslag van Sprint race i.p.v. kwalificatie, is dat zo moeilijk?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:17 schreef Sally het volgende:
ALO
SAR -> ALB
AM-motor
WIL-chassis << kon niet naar Haas wisselen vanwege de verkoopkosten (kwam ca. 158.000 tekort :-D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |