Herstel P4 zelfsquote:Op maandag 20 maart 2023 14:09 schreef nils7 het volgende:
Gok genomen en van P162 naar P5 geklommen dit weekend!
En nu heb ik ondanks een niet echt geweldige score van 239 punten (dankzij Alonso, die mn AM-motor nog leuke punten gaf), wel een wat leuker budget om mee te spelen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:35 schreef Sally het volgende:
Keuze van 3x Haas naar 3x Williams... lijkt nog niet helemaal een goede...
Maar zoals Haas zelf eerder zei: de racepace blijft achter op éénronde trainingen en kwalificatie.
Dan maar Sargeant naar de finish blazen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Kon dit keer geen Alonso en dan Sargeant als goedkoopste coureur (Wil.) + Wil motor + Haas chassis meer doen, maar ik ben er deze race dan toch voor gegaan:quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:59 schreef Sally het volgende:
Al hád ik wel deze optie afgelopen ronde nog gepuzzeld en klaar staan om op te slaan, maar niet gedaan![]()
[ unspoilered ]] [/spoiler]
Lijkt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, Williams of Haas. Het lijkt weer voor Williams te zijn dit weekend.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:59 schreef Starflyer het volgende:
Alleen Sargeant ingewisseld voor Albon
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:59 schreef Starflyer het volgende:
Alleen Sargeant ingewisseld voor Albon
Uitstekende keuze.quote:
Ga ik vanuit dat de kwali nog wel wat punten oplevertquote:Op zondag 2 april 2023 07:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Uitstekende keuze.
Ik heb hem ook hoor
Ik heb precies hetzelfde: ik kan jouw team ook niet meer aanpassen.quote:Op zondag 9 april 2023 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik kan mijn team niet meer aanpassen? Meer mensen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |