Wat precies?quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Zouden ze hier ook moeten introduceren
Nou wat zou ik toch bedoelen als ik in dit topic reageer.quote:
Als we nou gewoon één zo'n megagevangenis bouwen op Ameland ofzo, en daar letterlijk iedere crimineel dumpen, kunnen we alle andere PI's sluiten, en ombouwen tot woningen en werkruimtes.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Zouden ze hier ook moeten introduceren
Nee ze moeten pijn lijden en pure hel ervaren en na dit leven naar de eeuwige helquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat ze dan minder snel recidiveren?
Zoiets had Engeland nou ook ooit verzonnen, mate.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:19 schreef Marsenal het volgende:
Als we nou gewoon één zo'n megagevangenis bouwen op Ameland ofzo, en daar letterlijk iedere crimineel dumpen, kunnen we alle andere PI's sluiten, en ombouwen tot woningen en werkruimtes.
Ontstaat er op zo'n eiland gelijk een hele heldere hierarchie, en dunnen ze elkaar ook een beetje uit.
Dat is wat ik je vraag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou wat zou ik toch bedoelen als ik in dit topic reageer.
Oh, sorry, ik dacht bij je vorige reactie nog dat je serieus was.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef Maharski het volgende:
[..]
Nee ze moeten pijn lijden en pure hel ervaren en na dit leven naar de eeuwige hel
Vanwaar deze kick om de topic omhoog te kicken?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die bendes zijn al enorm wreed.
MS13 is daar een goed voorbeeld van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |