Vind en vond ik ook, ik had het idee dat ze eruit wilde en express de boel verklote ....quote:Op zondag 26 februari 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
Dat de exit van Leila raar/ongeloofwaardig was
De exit van Leilaquote:
Ah.. ik heb een heel kort lange termijn geheugen...quote:Op zondag 26 februari 2023 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
De exit van Leila
Die direct het verkeerde antwoord gaf
Niet woedend was
Dat ze moest vertrekken
Dat was ongeloofwaardig
En dan kun je als uitdrukking gebruiken
Mijn tante in marokko ja
Oh ik dacht het spelletje "ik ga op vakantie naar mijn tante in Marokko en ik neem mee...."quote:Op [quote]
[b]Op zondag 26 februari 2023 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah.. ik heb een heel kort lange termijn geheugen...
Of men heeft het over wat nu op de streams is dan kan je ook niet verdwalenquote:Op zondag 26 februari 2023 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ja ja ja.
Ik duik maar even in de lurk.
Anders moeten jullie nog komen met potlood en papier om het uit te tekenen
Denk eerder dat Wendy bedoelde dat Babs het ; tante in Marokko spel ' ook had kunnen winnen, ze gebruikte het verkeerd want ze bedoelde het spel : " Ik ga op vakantie en neem mee..."quote:Op zondag 26 februari 2023 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
De exit van Leila
Niet woedend was
Dat ze moest vertrekken
Dat was ongeloofwaardig
Mijn tante in marokko ja
Niet met Catootje naar de botermarkt?quote:Op zondag 26 februari 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht het spelletje "ik ga op vakantie naar mijn tante in Marokko en ik neem mee...."
Nee hoor, maar die zijn nooit echt veel samen. Ze hebben vanmiddag nog samen op bed zittend gelunchtquote:Op zondag 26 februari 2023 15:16 schreef cinsan het volgende:
is het over tussen bern en sasha je ziet ze amper samen
Dit ja,maar dat zijn 2 verschillende termen verkeerd door elkaar gebruiktquote:Op zondag 26 februari 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht het spelletje "ik ga op vakantie naar mijn tante in Marokko en ik neem mee...."
Idem Afgekeurde Ester...quote:Op zondag 26 februari 2023 15:35 schreef Yasmin__x het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat die Sasha in de loods doet? Die zit toch in de ziektewet omdat ze niet kan werken. Waarom kan ze dan wel meedoen aan een tv-programma en deelnemen aan de verdienopdrachten?
Ik hoop op IvoRR dattie ooit door de Poort komt met zijn Hummer als Wandaatje nog iets verder gaat met JanLulletje Jasperquote:Op zondag 26 februari 2023 15:39 schreef Yasmin__x het volgende:
Wat zou ik toch intens gelukkig zijn als die Gert-Jan er samen met Wanda uitvliegt. Een dubbele eliminatieopdracht en gelijk twee vliegen in één klap.
Ja, zij is afgekeurd en krijgt een uitkering. Die Sasha daarentegen heeft gewoon een baan maar heeft zich ziekgemeld. Die is de boel dus aan het belazeren want als ik haar zo bezig zie met die verdienopdrachten is ze topfit.quote:
Nee dat was vorig jaarquote:Op zondag 26 februari 2023 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet met Catootje naar de botermarkt?
Of de febo verzint gewoon een heel andere manier van elimineren.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:40 schreef Flow3r het volgende:
Mja, doordat die eliminatie zo lang is uitgesteld is het hele shock effect weg, zal allemaal dus wel met een sisser aflopen, misschien komt Esther wel op de stip en gaat Moraima weg, allebei maken die niet echt een verandering in de loods,weer een maand verkloot , bedankt Febo
Naja, die opdrachten zijn kort. Longcovid is wel echt iets. Mijn ma heeft het ook, die sport ook, maar piept en is benauwd als een zeehondquote:Op zondag 26 februari 2023 15:42 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ja, zij is afgekeurd en krijgt een uitkering. Die Sasha daarentegen heeft gewoon een baan maar heeft zich ziekgemeld. Die is de boel dus aan het belazeren want als ik haar zo bezig zie met die verdienopdrachten is ze topfit.
ze zit niet in de ziektewet ,quote:Op zondag 26 februari 2023 15:35 schreef Yasmin__x het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat die Sasha in de loods doet? Die zit toch in de ziektewet omdat ze niet kan werken. Waarom kan ze dan wel meedoen aan een tv-programma en deelnemen aan de verdienopdrachten?
knipquote:Op zondag 26 februari 2023 15:45 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze zich ziekgemeld heeft bij haar werk.
Ik vind het moeilijk voor te stellen dat iemand géén moeite heeft met een homofobische wappie als GJ. Maar ieder z'n meug.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het lukt me echt niet om een probleem met GJ en Wanda te hebben...
Alleen maar met Esther, Eunice en Erik (het zit hem denk ik in de E
Ester belazert het UWV net zo hard, ze "werkt" zich al 6 maanden de tyfus in die TV studio van JdMquote:Op zondag 26 februari 2023 15:42 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ja, zij is afgekeurd en krijgt een uitkering. Die Sasha daarentegen heeft gewoon een baan maar heeft zich ziekgemeld. Die is de boel dus aan het belazeren want als ik haar zo bezig zie met die verdienopdrachten is ze topfit.
Sorry, ik mag 'm welquote:Op zondag 26 februari 2023 15:45 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk voor te stellen dat iemand géén moeite heeft met een homofobische wappie als GJ. Maar ieder z'n meug.
Van mij mag-ie ontzettend op z'n bek gaan als ie de proef gaat spelen.
Misschien wel 2 duo's, dus 4 op de stip en dan 2 naar huisquote:Op zondag 26 februari 2023 15:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Of de febo verzint gewoon een heel andere manier van elimineren.
Dan is al het gelul over stemmen of op de stip zetten ook weer zinloos geweest.
ik hoop zelf op een opdracht waarbij de minst presterende eruit moet.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien wel 2 duo's, dus 4 op de stip en dan 2 naar huis
nog 6 maanden te gaan met 23 mensen, kunnen er best 2 of zelfs 4 in éen keer weg
Met Isaac???quote:Op zondag 26 februari 2023 15:44 schreef Ebinas het volgende:
Wendy zou met deze 10 over willen blijven
Bep
GJ
zoe
Janet
Jeff
Rupert
Isaac
Martin
Marciano
Sasha
Ieder heeft zo zijn eigen waar hij of zij zich aan ergeren ik erger mij ook niet aan Wandaquote:Op zondag 26 februari 2023 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het lukt me echt niet om een probleem met GJ en Wanda te hebben...
Alleen maar met Esther, Eunice en Erik (het zit hem denk ik in de E
Ze rust echt heel veel en is veel terug getrokken om prikkels te vermijden.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:42 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Nou dan is de finale niets voor haar veel te veel prikkelsquote:Op zondag 26 februari 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze rust echt heel veel en is veel terug getrokken om prikkels te vermijden.
Niks met wappie zijn te makenquote:Op zondag 26 februari 2023 15:45 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk voor te stellen dat iemand géén moeite heeft met een homofobische wappie als GJ. Maar ieder z'n meug.
Van mij mag-ie ontzettend op z'n bek gaan als ie de proef gaat spelen.
Vooral belerend, echt vreselijkquote:Op zondag 26 februari 2023 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niks met wappie zijn te maken
Ik vind hem een enorme nare man
Erg bepalend en belerend
Babette vind ik zo'n lieve vrouwquote:Op zondag 26 februari 2023 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder heeft zo zijn eigen waar hij of zij zich aan ergeren ik erger mij ook niet aan Wanda
Eigenlijk maar aan een en dat is Babette
Leila was gefrustreerd en voelde enorme schaamte waarna te onderdrukken door weg te lachen. Natuurlijk was dat geen vooropgezet plan vanuit wie dan ook. Een debiele blunder van de bovenste plank. Waar jij mee eindigt en verkeerd geïnterpreteerd is simpelweg de omschrijving van specifieke eliminatiespel. 'Ik ga naar m'n tante in Marokko en neem mee'.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
De exit van Leila
Niet woedend was
Dat ze moest vertrekken
Dat was ongeloofwaardig
Mijn tante in marokko ja
Hét is vooral een aanname dacht ikquote:Op zondag 26 februari 2023 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. ben aan het teruglezen en lees dat de Febo heeft bedacht om een sirene te loeien als er mensen staan te schreeuwen? Handig dat ze het zo luid aankondigen, weet iedereen dat ze moeten komen luisteren...
Is haar waterfles, liep ze gister ook al de hele dag mee rond. Het ziet er inderdaad wat bedenkelijk uitquote:Op zondag 26 februari 2023 16:03 schreef Ebinas het volgende:
Wat zit Sas nu met die fles in haar hand.
Oh hij is leeg g
Sasje heeft het al 6 maanden "gehad" het is een zijkwijf met rare issues en zelfingenomen, als het háár kant niet opgaat wordt het een stampvoetend jankend stuk vreten... niets leuks aan.. succes ermee Bernquote:Op zondag 26 februari 2023 15:57 schreef Ebinas het volgende:
Sas heeft het gehad
Aangezwengeld door het manager kunnen zijn
Daar s een draaipunt gekomen.
Ach zo, een hele andere inhoud.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is haar waterfles, liep ze gister ook al de hele dag mee rond. Het ziet er inderdaad wat bedenkelijk uit
Beiden boeien me totaal niet en zijn slechts opvulling die er al te lang mogen inzittenquote:
Eliminatie 2 is djedi nooit ter sprake gekomenquote:Op zondag 26 februari 2023 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
Eliminatie 1 - een opdracht FEBO per se wilde spelen maar totaal verkeerd uitpakte want main character Johan vertrok
Eliminatie 2 - vanwege chaos werd het Jeff maar het plan was Djedi die astma heeft en opeens stond daar een waterbak
Eliminatie 3 - het zou Maddy of Djedi zijn geworden en vervolgens kwam er een manipulerende opdracht die niet te halen viel
Eliminatie 4 - ook daar wisten ze wie erop kwam namelijk Berend en het kan geen toeval zijn dat er een slackline stond
Eliminatie 5 - massaal op 'sterke' Eunice waarvan geen enkel idee wie ze wegstemt dus alternatief spel icm domme groep
Er lag een heel plan tegen Djedi want dan ging Ruben mee alleen haakten er allerlei mensen af zoals GJ en notabene KimD. Zou verder niet weten wat ze hadden moeten doen om Johan te beschermen want Quincy won en mocht kiezen wie ie wou.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eliminatie 2 is djedi nooit ter sprake gekomen
Eliminatie 1 als ze Johan er niet uit hadden willen hebben dan had de FEBO er wel een stokje voor gestoken
Mocht kiezen wie hij wildequote:Op zondag 26 februari 2023 16:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er lag een heel plan tegen Djedi want dan ging Ruben mee alleen haakten er allerlei mensen af zoals GJ en notabene KimD. Zou verder niet weten wat ze hadden moeten doen om Johan te beschermen want Quincy won en mocht kiezen wie ie wou.
Sas en Rupertquote:Op zondag 26 februari 2023 16:18 schreef Yasmin__x het volgende:
Welke bewoners hebben zich verkiesbaar gesteld voor manager?
Ook dat nog eensquote:Op zondag 26 februari 2023 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
De opdracht van de 1e eliminatie was erg haalbaar.
Ikzelf ben totaal niet naïef maar ga tegelijk ook niet mee in complottenquote:Op zondag 26 februari 2023 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mocht kiezen wie hij wilde
Kijk daar heb je zoiets
Is dat echt zo
quote:Op zondag 26 februari 2023 16:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ikzelf ben totaal niet naïef maar ga tegelijk ook niet mee in complotten
Blijf liever rationeel en vandaar sec benoemen van die eliminaties tot dusverre
FEBO had baat bij zowel Quincy als Johan in het programma dus mijns inziens zijn ze er totaal verkeerd mee omgesprongenquote:Op zondag 26 februari 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook dat nog eens
FEBO had er een moeilijke opdracht van kunnen maken want Quincy was vrij duidelijk wie hij er uit wilde
Het is de ongeschreven taak van de COS om de glitches in de Febo-Matrix te zoeken...quote:Op zondag 26 februari 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Maar schat die staat ook bol van de aannames
Kenzy is sociaal altijd een beetje ongemakkelijk en Sasha is ook geen pretletter. Die combi kan niet heel goed uitpakken.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:16 schreef greysbones het volgende:
Kenzi en Sas op kantoor
Het voelt ongemakkelijk
quote:Op zondag 26 februari 2023 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is de ongeschreven taak van de COS om de glitches in de Febo-Matrix te zoeken...
Benoem het gewoon even zoals het is bij gebrek aan een stuk of tien meer eliminaties want je ziet een niet te missen patroonquote:Op zondag 26 februari 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Maar schat die staat ook bol van de aannames
Quincy heb ik vanaf dag 1 als vertrekker gezien( dag 1 voor ons, dag 4 of 5 voor hen )quote:Op zondag 26 februari 2023 16:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO had baat bij zowel Quincy als Johan in het programma dus mijns inziens zijn ze er totaal verkeerd mee omgesprongen
Quincy zou voor m'n gevoel sowieso niet langer dan een maand zijn geblevenquote:Op zondag 26 februari 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Quincy heb ik vanaf dag 1 als vertrekker gezien( dag 1 voor ons, dag 4 of 5 voor hen )
Die heeft hier helemaal niet de ballen voor
Volgens mij deed ik dat ookquote:Op zondag 26 februari 2023 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is de ongeschreven taak van de COS om de glitches in de Febo-Matrix te zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |