Eens!quote:
Jo Jo Jo!quote:Op maandag 1 januari 2024 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bijna 9 maanden geleden![]()
Iedereen de beste wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op maandag 1 januari 2024 13:26 schreef Sumppi het volgende:
Ja, al een tijdje…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel spectaculair anders dan andere 'normale' jaren.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:20 schreef Sumppi het volgende:
En nog bedankt voor de felicitaties.
Hoe was jullie jaar?
De vakanties waren richting Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk en Curaēao. Binnenkort vertrekken we weer naar dat laatste.quote:Op maandag 1 januari 2024 14:25 schreef Sumppi het volgende:
Maar nog mooie plekken bezocht? Concerten, theater? Dingen op de planning voor 2024?
quote:Op maandag 1 januari 2024 13:26 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb wat gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Of je het gemist hebt weet ik niet, maar IARL is (onder die naam in ieder geval) geen FOK'ker meer…quote:
Als leraar, wat hij een aantal geleden is geworden, zal dat denk ik geen probleem zijn…quote:Op maandag 1 januari 2024 21:07 schreef Sumppi het volgende:
Zonde.
Straks weet hij niet meer wat er speelt onder jongeren.
Dat weet ik, daarom is het zo belangrijk bij te houden wat ze écht bezig houdt.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als leraar, wat hij een aantal geleden is geworden, zal dat denk ik geen probleem zijn…
Rustig jaar gehad, hoefde dit keer geen bruiloft te organiserenquote:Op maandag 1 januari 2024 13:20 schreef Sumppi het volgende:
En nog bedankt voor de felicitaties.
Hoe was jullie jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |