Die hebben wel een hele horde aan televote fangirls in ieder geval.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga zo hard lachen als Marcus & Martinus winnen
Waarom zou je lachen om mijn lijden?quote:Op maandag 6 maart 2023 19:24 schreef NailQueen het volgende:
Vooral dat het niet eens de finale haaldequote:Op maandag 6 maart 2023 20:22 schreef Evenstar het volgende:
Ik hoor net Statements uit 2017 en denk weer "hoe the fuck heeft dat het niet gehaald".
Ja, dat vragen mensen zich aan de lopende band af.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:22 schreef Evenstar het volgende:
Ik hoor net Statements uit 2017 en denk weer "hoe the fuck heeft dat het niet gehaald".
Ook al vind ik Tattoo een goed nummer en denk dat mijn gezicht dan ook zo staatquote:Op maandag 6 maart 2023 19:24 schreef NailQueen het volgende:
Ze stemmen wel in leeftijd categorieën in Melfest, de jeugd zou wel voor M&M zijn. 30+ voor Loreen gok ik zo?quote:Op maandag 6 maart 2023 19:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die hebben wel een hele horde aan televote fangirls in ieder geval.
Ik vind er persoonlijk maar een negatieve sfeer hangen na meerdere topics gevolgd te hebben. Geeft me een beetje Songfestivalweblog comments vibes. Maar dat zal wel aan mij liggen 🫣😬quote:Op maandag 6 maart 2023 08:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Kom op, iedereen kan daar toch anders in staan, welk nummer beter is? En ook hier zie je verschillende meningen daarover. Hoezo voel je dat dit niet de plek is voor jou?
Doe je zelf toch net zo goed (misschien wel extremer) aan mee?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:31 schreef EmVee97 het volgende:
[..]
Ik vind er persoonlijk maar een negatieve sfeer hangen na meerdere topics gevolgd te hebben. Geeft me een beetje Songfestivalweblog comments vibes. Maar dat zal wel aan mij liggen 🫣😬
Je kunt hier al jaren gewoon zeggen wie je favoriet is en wie je matig vindt en volgens mij is daar echt nog nooit gedoe over geweest. Misschien valt het je op omdat het net over jouw favorieten gaat en het dan minder prettig is om te lezen.quote:Op maandag 6 maart 2023 03:07 schreef EmVee97 het volgende:
Cha Cha Cha kwalitatief beter dan Tattoo? Kom op. Cha Cha Cha is eerst een boel herrie gevolgd door een oke 2de deel. En de live performance is gewoon een nee voor mij. Als je van de rare bekken moeten gaan trekken dan ben je mij al kwijt.
Beetje tragischquote:
Valt reuze mee. Behalve als je Cha Cha Cha niet leuk vind, dan staat @Greys met een groen-zwart latexpakje en een Fins zakmes ‘s nachts boven je bedquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:31 schreef EmVee97 het volgende:
[..]
Ik vind er persoonlijk maar een negatieve sfeer hangen na meerdere topics gevolgd te hebben. Geeft me een beetje Songfestivalweblog comments vibes. Maar dat zal wel aan mij liggen 🫣😬
Dit klopt wel. @EmVee97, we zijn niet zo zuur hier hoor. Meer af en toe wat teleurgesteld en plagerig, iedereen mag hier lekker vinden wat ze vinden van een nummer en men mag het daar weer niet mee eens zijn. Daar is het een forum voor. Het zou ook retesaai zijn als iedereen het zelfde leuk vindt, dat zou een ESF ook niet ten goede komen. En onze meningen kunnen zelfs veranderen, het is zelfs een uitdaging om de een de ander proberen te overtuigen van waarom iets écht wel tof is. Zo proberen we @Nexum al jarenlang warm te laten lopen voor de ingetogen mannenballades, ooit, OOIT lukt het, ooit!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Behalve als je Cha Cha Cha niet leuk vind, dan staat @:Greys met een groen-zwart latexpakje en een Fins zakmes ‘s nachts boven je bed
Heel eerlijk denk ik dat het voor de rest ook wel game over is als Loreen gaat. Ik zie Zweden de juryvote niet verliezen van een van de andere favorieten, en dat het gat vrij groot zal zijn. In de televote zal dit ook niet dusdanig onderuit gaan dat ze de andere favorieten nog een realistische kans geeft.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:45 schreef Fred_B het volgende:
Met het falen van Israël en het Verenigd Koninkrijk vandaag is Zweden de topfavoriet op een odd van 2. De kans dat we volgend jaar naar Zweden gaan wordt dus op 50% geschat.
Ja, de jury kan altijd iets geks doen en collectief voor iets onbenulligs gaan zoals Oostenrijk 2018 of Noord-Macedonië 2019, dat ze nu opeens fanatiek voor Zwitserland of Israël ofzo gaan. Maar de echte concurrenten voor de winst zijn puur televotingnummers, en het is maar de vraag of die in staat zijn een gat van meer dan 100 punten te dichten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk denk ik dat het voor de rest ook wel game over is als Loreen gaat. Ik zie Zweden de juryvote niet verliezen van een van de andere favorieten, en dat het gat vrij groot zal zijn. In de televote zal dit ook niet dusdanig onderuit gaan dat ze de andere favorieten nog een realistische kans geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |