abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208158146
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:40 schreef ph-buf het volgende:

[..]
-nee-
Oh gaan we op die tour, van iemand die een lopende tijdbom is, ja ik heb een veroordeling uit het jaar 1997 sindsdien geen enkele misstap meer begaan, ik hoop van harte dat je ook geen misstap begaat maar gezien je verhaal lijk je er eerder dichterbij te komen dan er verder vanaf te gaan, er worden je hier tal van handreikingen gedaan maar je lijkt er weinig of niets mee te doen of je bent er niet toe in staat dat kan ik vanaf hier niet beoordelen, vandaar dat me professionele hulp geen slechte uitkomst lijkt

[ Bericht 1% gewijzigd door Lenny77 op 26-02-2023 22:02:38 ]
pi_208158160
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:42 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Ik vlieg binnenkort weer naar huis. Niet voor lang, want ben al volop bezig om met partners het zomer offensief voor te bereiden.
Dit klinkt als een geweldig idee, maar niet heus
pi_208158164
Ts, als je uit frustratie servies kapot gooit in een hostel, begrijp je dan misschien dat je diepliggende issues hebt die misschien beter eerst geadresseerd kunnen worden?

Soms kan afwijzing zo lang duren dat je uiteindelijk jezelf ook wegdraait van mensen. Dat je erg boos en afwijzend overkomt omdat je niemand meer vertrouwt en je daardoor weer steeds vaker afgewezen wordt (ook voor vriendschap)

Bijvoorbeeld: vroeger als kind werd ik elk schooljaar wel gepest. Op een gegeven moment ging ik ook maar alvast alleen zitten, wantrouwde ik het als iemand contact met mij zocht en zonderde ik mij erg af. Dit zorgde er ook weer voor dat ik juist vijandig over kwam en de mensen die wel goed contact wilde leggen werden afgeschrikt.

Het heet een self fulfilling prophecy.
Twiddel
pi_208158359
quote:

[..]
Ik vlieg binnenkort weer naar huis. Niet voor lang, want ben al volop bezig om met partners het zomer offensief voor te bereiden.
Ah ja, maanden van tevoren een "offensief voorbereiden". Lekker spontaan, lekker ongedwongen.

Is die partner weer de coach waar je het eerder over had? Je succesratio was 0 zonder coach, en hij is 0 met een coach. Zo onderhand ben ik ook wel van mening dat je het geld dat je daaraan weggooit dan nog beter kunt besteden aan een dame van lichtzinnige levenswandel.
  Spellchecker zondag 26 februari 2023 @ 20:06:26 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208158379
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:47 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit klinkt als een geweldig idee, maar niet heus
Niet?

Het zal toch een keer moeten lukken?
Druk van de ketel.
pi_208158395
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:45 schreef Molo het volgende:

[..]
Partners? Vertel meer over dit grandioze plan _O_
Zo'n groepje hyena's die een café binnen een kwartier leeg krijgen.
Tap tap tap
pi_208158469
-nee-

[ Bericht 97% gewijzigd door Lenny77 op 26-02-2023 22:03:28 ]
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208158763
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 20:06 schreef maily het volgende:

[..]
Niet?

Het zal toch een keer moeten lukken?
Druk van de ketel.
Maar niet op deze manier toch, of zie ik dat verkeerd
  Spellchecker zondag 26 februari 2023 @ 20:41:17 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208158906
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 20:31 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Maar niet op deze manier toch, of zie ik dat verkeerd
Tuurlijk niet _O-
pi_208159582
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 20:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ah ja, maanden van tevoren een "offensief voorbereiden". Lekker spontaan, lekker ongedwongen.

Is die partner weer de coach waar je het eerder over had? Je succesratio was 0 zonder coach, en hij is 0 met een coach. Zo onderhand ben ik ook wel van mening dat je het geld dat je daaraan weggooit dan nog beter kunt besteden aan een dame van lichtzinnige levenswandel.
Die coach knijpt vast in zijn handjes met goedgelovige nerds als TS
pi_208159605
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 21:37 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Die coach knijpt vast in zijn handjes met goedgelovige nerds als TS
Makkelijk verdiend toch?

Q: Joh ik probeer al jaren een vrouw te scoren door random exemplaren aan te spreken maar ik faal steeds, wat moet ik doen?
A: Ja ga maar gewoon door zoals je altijd al deed. Oke, dat is dan 200 euro graag!
pi_208159672
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2023 21:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Makkelijk verdiend toch?

Q: Joh ik probeer al jaren een vrouw te scoren door random exemplaren aan te spreken maar ik faal steeds, wat moet ik doen?
A: Ja ga maar gewoon door zoals je altijd al deed. Oke, dat is dan 200 euro graag!
Ik zie een businesskans
  Moderator zondag 26 februari 2023 @ 22:00:29 #73
441859 crew  Lenny77
pi_208159811

[ Bericht 100% gewijzigd door Lenny77 op 26-02-2023 22:00:53 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 27 februari 2023 @ 10:29:16 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208163143
Dat iedereen je daar liever links laat liggen is ook niet zo raar. Mannen die alleen maar bezig zijn om zo snel mogelijk te scoren zijn ook verschrikkelijk ongezellig doorgaans. Ook voor de mannen die aanwezig zijn. Vaak hebben ze een volledige desinteresse van alles dat los staat van hun scoringsdrang en wordt je als aanwezige derde als lucht behandeld. Dus ja dat soort mannen wil je dan niet bij je etentje.
  maandag 27 februari 2023 @ 10:36:13 #75
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_208163227
quote:
Ik ben spijtig genoeg uit het hostel gezet na een geweldsuitbarsting
Oh my God ik zou je doen :9~ :9~ :9~
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  maandag 27 februari 2023 @ 10:42:35 #76
302898 RockNijntje
pi_208163291
quote:

[..]
Heb je door dat je steeds meer als een (potentiële) verkrachter begint te klinken? Pls geef gewoon wat centen uit aan een sekswerker en doe dit doorsnee vrouwen op straat niet aan.

En nee ik zeg niet dat je de sekswerker moet verkrachten.
pi_208164056
Van welk topic is dit het vervolgdeel? Dit topic is niet gereekst, en ik zie ook niets in de postgeschiedenis van TS.
  maandag 27 februari 2023 @ 11:39:01 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208164073
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 11:36 schreef YStec het volgende:
Van welk topic is dit het vervolgdeel? Dit topic is niet gereekst, en ik zie ook niets in de postgeschiedenis van TS.
quote:
The love you take is equal to the love you make.
pi_208164347
'Van het front' 'zomeroffensief'

Of er zit een ernstige steek los, of TS is een trol. Eerlijk gezegd hoop ik het laatste
pi_208165359
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:02 schreef Prego het volgende:
Deze act :')
Goede trol wel
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef bami_haar het volgende:
Of er zit een ernstige steek los, of TS is een trol. Eerlijk gezegd hoop ik het laatste
Voor iemand die al jaren topics plaatst onder verschillende accounts, over precies dezelfde problemen zonder greintje zelfspot of ironie, heb ik daar een hard hoofd in. Zelfs voor een volhardende trol moet het op een gegeven moment saai worden zonder er af en toe wat humor erbij te betrekken?
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208165399
quote:
"Ze had een kort rokjes aan, dan daagt ze je toch gewoon uit? Spijtig genoeg kwam er een jongen langs lopen die veel knapper dan ik was, en ik voelde een woede opkomen, wat denkt die hoer wel niet dat ze is? Ik ben zo'n leuke jongen waarom lukt het me nou niehiehiet"
  maandag 27 februari 2023 @ 14:19:12 #82
302898 RockNijntje
pi_208165871
quote:

Ik denk ook dat ik voor mijn eigen geestelijke gezondheid maar langzamerhand aan ga nemen dat TS een troll is.

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 13:29 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
[..]
Voor iemand die al jaren topics plaatst onder verschillende accounts, over precies dezelfde problemen zonder greintje zelfspot of ironie, heb ik daar een hard hoofd in. Zelfs voor een volhardende trol moet het op een gegeven moment saai worden zonder er af en toe wat humor erbij te betrekken?
Maar kut, dit is dan ook wel weer waar :').
pi_208165898
quote:

TS zit in Bakhmut? :o
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 27 februari 2023 @ 14:22:58 #84
302898 RockNijntje
pi_208165929
Waar ik overigens nog banger voor ben dan dat TS nooit seks gaat hebben, is dat hij wel seks gaat hebben en ten eerste een meisje traumatiseert en ten tweede volledig doordraait omdat seks op deze manier inderdaad alleen maar een stukje vlees in een ander stukje vlees stoppen blijkt te zijn en niet voor de enorme verlossing zorgde die hij verwachtte.
pi_208166113
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:19 schreef RockNijntje het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ik voor mijn eigen geestelijke gezondheid maar langzamerhand aan ga nemen dat TS een troll is.
[..]
Maar kut, dit is dan ook wel weer waar :').
De topics van TS zijn dan ook nooit funny, nooit gekscherend, nooit een dolletje of dwaasheid, nooit een verdwaalde brainfart of kleuterig spiel, maar een treurig relaas van een gefrustreerde autist die de wereld niet begrijpt en maar blijft hangen in zijn nukken en (seksuele) frustraties, en dat al jaren lang, mislukking na mislukking, account na account.
pi_208166135
quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
Waar ik overigens nog banger voor ben dan dat TS nooit seks gaat hebben, is dat hij wel seks gaat hebben en ten eerste een meisje traumatiseert en ten tweede volledig doordraait omdat seks op deze manier inderdaad alleen maar een stukje vlees in een ander stukje vlees stoppen blijkt te zijn en niet voor de enorme verlossing zorgde die hij verwachtte.
Ja of hij ligt straks met zijn 12-jarige nichtje in bed, want dames van zijn eigen leeftijd snappen hem toch niet.
pi_208166203
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 13:29 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
[..]
Dit ja. Ik heb in het verleden ook wel eens geroepen dat dit niet echt kan zijn omdat het gewoon too much is, maar dit duurt nu al ongeveer 8 jaar. En inderdaad ook altijd zonder ook maar een greintje zelfspot, humor of ironie.
  maandag 27 februari 2023 @ 14:57:30 #88
302898 RockNijntje
pi_208166288
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]
Dit ja. Ik heb in het verleden ook wel eens geroepen dat dit niet echt kan zijn omdat het gewoon too much is, maar dit duurt nu al ongeveer 8 jaar. En inderdaad ook altijd zonder ook maar een greintje zelfspot, humor of ironie.
8 jaar? Tering zeg, ja nee ik denk echt wel dat het aan alle vrouwen en mannen ter wereld en niet aan TS ligt dan _O-.
  maandag 27 februari 2023 @ 15:01:15 #89
302898 RockNijntje
pi_208166321
Het zal vast weer tevergeefs zijn, maar @ph-buf, sta je open voor psychische hulp? Zodat je de kern van dit probleem kunt aanpakken en eerst tevreden kunt worden met jezelf.
pi_208166377
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:57 schreef RockNijntje het volgende:

[..]
8 jaar? Tering zeg, ja nee ik denk echt wel dat het aan alle vrouwen en mannen ter wereld en niet aan TS ligt dan _O-.
Deze man (TS) gaat naar Praag om chicks te hosselen terwijl hij thuis in Nederland nog niet eens de kassajuffrouw aan durft te spreken als er een fout op de bon staat, laat staan dat hij er een luchtig praatje mee kan hebben over van het weer of andere small-talk zonder dat zijn frustraties naar boven komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')