Oh gaan we op die tour, van iemand die een lopende tijdbom is, ja ik heb een veroordeling uit het jaar 1997 sindsdien geen enkele misstap meer begaan, ik hoop van harte dat je ook geen misstap begaat maar gezien je verhaal lijk je er eerder dichterbij te komen dan er verder vanaf te gaan, er worden je hier tal van handreikingen gedaan maar je lijkt er weinig of niets mee te doen of je bent er niet toe in staat dat kan ik vanaf hier niet beoordelen, vandaar dat me professionele hulp geen slechte uitkomst lijktquote:
Dit klinkt als een geweldig idee, maar niet heusquote:Op zondag 26 februari 2023 19:42 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Ik vlieg binnenkort weer naar huis. Niet voor lang, want ben al volop bezig om met partners het zomer offensief voor te bereiden.
Ah ja, maanden van tevoren een "offensief voorbereiden". Lekker spontaan, lekker ongedwongen.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:42 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Ik vlieg binnenkort weer naar huis. Niet voor lang, want ben al volop bezig om met partners het zomer offensief voor te bereiden.
Niet?quote:Op zondag 26 februari 2023 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit klinkt als een geweldig idee, maar niet heus
Zo'n groepje hyena's die een café binnen een kwartier leeg krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Partners? Vertel meer over dit grandioze plan
Maar niet op deze manier toch, of zie ik dat verkeerdquote:Op zondag 26 februari 2023 20:06 schreef maily het volgende:
[..]
Niet?
Het zal toch een keer moeten lukken?
Druk van de ketel.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 26 februari 2023 20:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar niet op deze manier toch, of zie ik dat verkeerd
Die coach knijpt vast in zijn handjes met goedgelovige nerds als TSquote:Op zondag 26 februari 2023 20:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ah ja, maanden van tevoren een "offensief voorbereiden". Lekker spontaan, lekker ongedwongen.
Is die partner weer de coach waar je het eerder over had? Je succesratio was 0 zonder coach, en hij is 0 met een coach. Zo onderhand ben ik ook wel van mening dat je het geld dat je daaraan weggooit dan nog beter kunt besteden aan een dame van lichtzinnige levenswandel.
Makkelijk verdiend toch?quote:Op zondag 26 februari 2023 21:37 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Die coach knijpt vast in zijn handjes met goedgelovige nerds als TS
Ik zie een businesskansquote:Op zondag 26 februari 2023 21:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Makkelijk verdiend toch?
Q: Joh ik probeer al jaren een vrouw te scoren door random exemplaren aan te spreken maar ik faal steeds, wat moet ik doen?
A: Ja ga maar gewoon door zoals je altijd al deed. Oke, dat is dan 200 euro graag!
Oh my God ik zou je doenquote:Ik ben spijtig genoeg uit het hostel gezet na een geweldsuitbarsting
Heb je door dat je steeds meer als een (potentiële) verkrachter begint te klinken? Pls geef gewoon wat centen uit aan een sekswerker en doe dit doorsnee vrouwen op straat niet aan.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:42 schreef ph-buf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:36 schreef YStec het volgende:
Van welk topic is dit het vervolgdeel? Dit topic is niet gereekst, en ik zie ook niets in de postgeschiedenis van TS.
quote:Op zondag 26 februari 2023 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
R&P / Op straat vrouwen aanspreken, doen?
quote:
Voor iemand die al jaren topics plaatst onder verschillende accounts, over precies dezelfde problemen zonder greintje zelfspot of ironie, heb ik daar een hard hoofd in. Zelfs voor een volhardende trol moet het op een gegeven moment saai worden zonder er af en toe wat humor erbij te betrekken?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef bami_haar het volgende:
Of er zit een ernstige steek los, of TS is een trol. Eerlijk gezegd hoop ik het laatste
"Ze had een kort rokjes aan, dan daagt ze je toch gewoon uit? Spijtig genoeg kwam er een jongen langs lopen die veel knapper dan ik was, en ik voelde een woede opkomen, wat denkt die hoer wel niet dat ze is? Ik ben zo'n leuke jongen waarom lukt het me nou niehiehiet"quote:
Ik denk ook dat ik voor mijn eigen geestelijke gezondheid maar langzamerhand aan ga nemen dat TS een troll is.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef bami_haar het volgende:
'Van het front' 'zomeroffensief'
Of er zit een ernstige steek los, of TS is een trol. Eerlijk gezegd hoop ik het laatste
Maar kut, dit is dan ook wel weer waarquote:Op maandag 27 februari 2023 13:29 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
[..]
Voor iemand die al jaren topics plaatst onder verschillende accounts, over precies dezelfde problemen zonder greintje zelfspot of ironie, heb ik daar een hard hoofd in. Zelfs voor een volhardende trol moet het op een gegeven moment saai worden zonder er af en toe wat humor erbij te betrekken?
TS zit in Bakhmut?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef bami_haar het volgende:
'Van het front' 'zomeroffensief'
De topics van TS zijn dan ook nooit funny, nooit gekscherend, nooit een dolletje of dwaasheid, nooit een verdwaalde brainfart of kleuterig spiel, maar een treurig relaas van een gefrustreerde autist die de wereld niet begrijpt en maar blijft hangen in zijn nukken en (seksuele) frustraties, en dat al jaren lang, mislukking na mislukking, account na account.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik voor mijn eigen geestelijke gezondheid maar langzamerhand aan ga nemen dat TS een troll is.
[..]
Maar kut, dit is dan ook wel weer waar.
Ja of hij ligt straks met zijn 12-jarige nichtje in bed, want dames van zijn eigen leeftijd snappen hem toch niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
Waar ik overigens nog banger voor ben dan dat TS nooit seks gaat hebben, is dat hij wel seks gaat hebben en ten eerste een meisje traumatiseert en ten tweede volledig doordraait omdat seks op deze manier inderdaad alleen maar een stukje vlees in een ander stukje vlees stoppen blijkt te zijn en niet voor de enorme verlossing zorgde die hij verwachtte.
Dit ja. Ik heb in het verleden ook wel eens geroepen dat dit niet echt kan zijn omdat het gewoon too much is, maar dit duurt nu al ongeveer 8 jaar. En inderdaad ook altijd zonder ook maar een greintje zelfspot, humor of ironie.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:29 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
[..]
Voor iemand die al jaren topics plaatst onder verschillende accounts, over precies dezelfde problemen zonder greintje zelfspot of ironie, heb ik daar een hard hoofd in. Zelfs voor een volhardende trol moet het op een gegeven moment saai worden zonder er af en toe wat humor erbij te betrekken?
8 jaar? Tering zeg, ja nee ik denk echt wel dat het aan alle vrouwen en mannen ter wereld en niet aan TS ligt danquote:Op maandag 27 februari 2023 14:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb in het verleden ook wel eens geroepen dat dit niet echt kan zijn omdat het gewoon too much is, maar dit duurt nu al ongeveer 8 jaar. En inderdaad ook altijd zonder ook maar een greintje zelfspot, humor of ironie.
Deze man (TS) gaat naar Praag om chicks te hosselen terwijl hij thuis in Nederland nog niet eens de kassajuffrouw aan durft te spreken als er een fout op de bon staat, laat staan dat hij er een luchtig praatje mee kan hebben over van het weer of andere small-talk zonder dat zijn frustraties naar boven komen.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
8 jaar? Tering zeg, ja nee ik denk echt wel dat het aan alle vrouwen en mannen ter wereld en niet aan TS ligt dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |