en dat voor 440 GULDEN!!!!
Neem maar meteen een matje in je haar met een mooi glimmende trainingspak
maak je echt wel de blits
Alleen de prijs is absoluut een NOT!
[Dit bericht is gewijzigd door Oorlog84 op 10-02-2003 11:48]
quote:ze kunnen ze ook niet betalen
Op maandag 10 februari 2003 11:45 schreef ChRoNiC het volgende:
Conclusie op fok!: Not
niemand vind ze mooi tot nu toe
verder zou ik ze zelf niet halen, maar erg lelijk kan ik ze nou ook niet vinden...ik zit in de middenmode
quote:Al kreeg ik ze gratis zou ik ze nog niet willen echt heeeeel lelijk, absoluut niet mijn stijl!!!
Op maandag 10 februari 2003 11:47 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ze kunnen ze ook niet betalen
vandaar die harde reacties natuurlijk
verder zou ik ze zelf niet halen, maar erg lelijk kan ik ze nou ook niet vinden...ik zit in de middenmode
Nee, ik vind de schoenen "een beetje" overdreven.
quote:daar gaat het bij Nike toch altijd juist om?
Op maandag 10 februari 2003 12:01 schreef knuffeldees het volgende:
knuffeldeeszegt misschien zonder die zolen[/me]
(al zijn ze natuurlijk wel goed bruikbaar als echte sportschoen, dan maakt het niet uit hoe het eruit ziet... zoals m'n trainer vroeger zei: "Het is een boksring, geen catwalk ... dus loop niet zo te zeuren over die gele handschoenen!" )
Vind je het gek dat Nike zo marktaandeel verliest aan voornamelijk Puma.
[Dit bericht is gewijzigd door GEsTOoRD op 10-02-2003 12:37]
quote:Jou zou ik er idd wel op zien lopen.
Op maandag 10 februari 2003 13:29 schreef Kreator het volgende:
HOT!!!!!!!!!!(tegendraads doet).
quote:Valt wel mee met dat meelopen aan de reacties te zien hier
Op maandag 10 februari 2003 13:21 schreef Maleh het volgende:
zonde v/h geld, zijn zgn "mee-loop-nike's" .. doe mij maar de classics die zijn mooier.. en ook nog steeds foking duur..
Classics zijn pas mee-loop-schoenen.
en de mijne hebben het na 5 jaar trouwe dienst afgelopen weekend begeven
En ja iedereen kan klagen wat ie wil, maar nike is nou eenmaal dure merknaam dus daar betaal je ook voor. En 200 euro is nou ook weer niet zo achterlijk hoog geprijst als je nagaat dat jaren geleden de duurste nike al zo'n 350 gulden koste. Natuurlijk is het veel geld, maar ja dan moet je er ook niet naar gaan kijken als je het niet kan betalen.
Ik vind ze persoonlijk erg lelijk, net als alle nikes die hier maar een beetje op lijken..
Maar er zullen vast mensen zijn die ze wel mooi vinden...
en nou niet van "rot op skateaaaahzzzzzz" want dat zou nergens op slaan
edit:
quote:ehm.. dat zou nu 440 (slechts 90 gulden meer dus) gulden zijn en ik neem aan dat je het niet over "die tijd" hebt waar je voor een brood nog een duppie betaalde
En ja iedereen kan klagen wat ie wil, maar nike is nou eenmaal dure merknaam dus daar betaal je ook voor. En 200 euro is nou ook weer niet zo achterlijk hoog geprijst als je nagaat dat jaren geleden de duurste nike al zo'n 350 gulden koste. Natuurlijk is het veel geld, maar ja dan moet je er ook niet naar gaan kijken als je het niet kan betalen.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:30 schreef haaahaha het volgende:
Jeugdsentiment[afbeelding]
Nike 180
quote:Inderdaad je kan er heel lekker mee lopen.
Op maandag 10 februari 2003 13:46 schreef Lortnoc het volgende:
Classics zijn pas mee-loop-schoenen.
Nike Air Max 87
Maar dan in helemaal in het wit
[Dit bericht is gewijzigd door GEsTOoRD op 10-02-2003 17:44]
Ik hou het bij Classics
quote:Of Antillianen natuurlijk, die dragen alles waar 20 kleuren en 11 raampjes in zitten.
Op maandag 10 februari 2003 17:49 schreef The-What het volgende:
Wat een verschrikking, die noppen
Wedden dat alleen negers met deze lopen.
Ik altijd alleen maar surinamers met van die overdreven 'veel te opvallen' nikes en sportschoenen.Ik hou het bij Classics
quote:Jij snapt 't!
Op maandag 10 februari 2003 17:52 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Of Antillianen natuurlijk, die dragen alles waar 20 kleuren en 11 raampjes in zitten.
En ze worden toch nooit mooi!
Classics
Kisten
Maar puur op uiterlijk, geef mij dan maar die Classic Air 180, die bovenste zijn me een partij lelijk.
quote:Ja, de 180's die heb ik helaas nooit mogen bezitten alhoewel er een kleine kans is dat ze dit jaar worden gereissued. keep them fingers crossed
Nike 180
Verder blijven deze mijn alltime faves:
Nike Air Huarache
Deze heb ik trouwens nog in m'n kast staan in redelijke staat
Nike Air Max 90
quote:Ehm, dat is de classic air 180 hoor
Op maandag 10 februari 2003 18:29 schreef Dr_Crouton het volgende:
Het gaat er om dat als je het hebt het kan laten zien dat je het kan betalen, wat weer eenis voor het andere geslacht op het schoolplein.
Maar puur op uiterlijk, geef mij dan maar die Classic Air 180, die bovenste zijn me een partij lelijk.
Ze zouden ook wel weer eens wat oude jordans opnieuw mogen uitbrengen
quote:En voor de vrouwtjes? EN VOOR DE VROUWTJES??
Op maandag 10 februari 2003 11:35 schreef nickname18 het volgende:en voor de vrouwtjes:
Maar de schoenen zien er idd niet uit, het lijken wel replica's van enge insecten.
quote:Waar heb je dat gehoord? Ik heb namelijk ook ergens gelezen dat ze nooit meer verkocht zullen worden i.v.m. een patent-kwestie.
Op maandag 10 februari 2003 19:33 schreef MikeyMo het volgende:
Ja, de 180's die heb ik helaas nooit mogen bezitten alhoewel er een kleine kans is dat ze dit jaar worden gereissued. keep them fingers crossed
Als ze wel worden uitgebracht, koop ik gelijk 5 paar .
quote:Dat zou kicken zijn!!
Op maandag 10 februari 2003 19:33 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ja, de 180's die heb ik helaas nooit mogen bezitten alhoewel er een kleine kans is dat ze dit jaar worden gereissued. keep them fingers crossed
In de USA zijn ze al een tijdje te koop en redelijk populair
quote:Jaaahhh, die heb ik ook nog gehad, waren toen echt 'top of the bill'.
Nike 180
quote:En ik lees hier in dit topic dat ze misschien opnieuw worden uitgebracht!!!!!!
Op zaterdag 15 februari 2003 11:37 schreef D.Rose het volgende:[..]
Jaaahhh, die heb ik ook nog gehad, waren toen echt 'top of the bill'.
Waren ook de duurste schoenen toendertijd.
Heb ook nog Air max gehad, en nog een paar, waar ik niet van op de naam kom.
Die air max is nu weer uit, blauw/zwart/wit, alleen de kleuren zijn iets anders en het materiaal is ook minder.
quote:Nikes stinken naar plastic en lijm.
Op zaterdag 15 februari 2003 11:37 schreef D.Rose het volgende:het materiaal is ook minder.
bah wat een walgelijke schoenen, da's echt typisch iets voor die patsertjes die hun broek in hun sokken stoppen
en wie betaald er nou 199 euro voor dat soort baggerschoenen...
kisten
quote:Air max ligt toch altijd in de winkel of ben ik nou gek
Op zaterdag 15 februari 2003 11:37 schreef D.Rose het volgende:Die air max is nu weer uit, blauw/zwart/wit, alleen de kleuren zijn iets anders en het materiaal is ook minder.
quote:hmmm, ik vind ze beiden niks maar als ik moest kiezen dan vind ik die voor de vrouwtjes "minder lelijk".
Op maandag 10 februari 2003 11:35 schreef nickname18 het volgende:en voor de vrouwtjes:
HOT or NOT
Even afgezien van de prijs dan he.(199 euro)
quote:Deze?
Op maandag 10 februari 2003 17:42 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Inderdaad je kan er heel lekker mee lopen.
Nike Air Max 87
Maar dan in helemaal in het wit
Oei, daar heb ik nog een paar van in het donkerblauw/lichtblauw en een paar in het zwart met bruine zool. Mooie schoen!
http://www.rareairshoes.com/Running/Running%20Pages/Air%20180.htm
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 15-02-2003 16:16]
quote:Schoen?
Op zaterdag 15 februari 2003 16:07 schreef haaahaha het volgende:
Mooie schoen!
Het is een ordinair plastic gymp .
quote:Goedzo, punt gemaakt, punt duidelijk
Op zaterdag 15 februari 2003 16:39 schreef Loedertje het volgende:[..]
Schoen?
Het is een ordinair plastic gymp .
*waar is de tijd gebleven dat een schoen nog een schoen was, hooguit met wat luchtdingetjes *
Maar wel leuk dat je tegenwoordig een hele berg niets koopt voor een abominabel bedrag
Leuk om op zondagmiddag de hond mee uit te laten in het bos misschien..
[Dit bericht is gewijzigd door Partygurl op 15-02-2003 19:07]
quote:*proest*
Op zaterdag 15 februari 2003 18:59 schreef El-Rico het volgende:
Nike's zijn al jaren uit...
nee ik vind ze echt gruwelijk lelijk.. geef mij die 180 maar, of de Jordan V
quote:stel dat Nike ze hier zou laten maken: zouden ze nog duurder zijn en was er nog minder werkgelegenheid daar!
Op donderdag 20 februari 2003 09:43 schreef sweek het volgende:
Nouw, nee, niks...
[moraalriddermode]denk er ook even bij aan hoe en door wie ze gemaakt zijn... en ze worden nog minder mooi.[/moraalriddermode]
quote:Precies! En voor dat mensen vanuit hun Nederlandse beeld wat 'werk' en 'arbeidsomstandigheden' inhouden denken de armen te helpen is hier een linkje:
Op donderdag 20 februari 2003 09:43 schreef sweek het volgende:
[moraalriddermode]denk er ook even bij aan hoe en door wie ze gemaakt zijn... en ze worden nog minder mooi.[/moraalriddermode]
*edit* typo
[Dit bericht is gewijzigd door Moraalridder op 20-02-2003 14:24]
quote:Is dat niet meer iets voor de regering en vakbonden daar (mits die vakbonden daar bestaan)
Op donderdag 20 februari 2003 14:16 schreef Moraalridder het volgende:[..]
Precies! En voor dat mensen vanuit hun Nederlandse beeld wat 'werk' en 'arbeidsomstandigheden' inhouden denken de armen te helpen is hier een linkje:
Nike en het negeren van de Rechten Van De Mens zoals vastgelegd door de Verenigde Naties
De armen help je door ze te helpen in hun arbeidsstrijd tegen uitbuiting, slavernij en lijfeigenschap door multinationals.*edit* typo
Als Nike e.d. hun schoentjes voortaan in een ander land gaan maken hebben ze helemaal geen inkomen meer...
Maar dan donkerblauw i.p.v. rood. Hele relaxte schoenen, lekker classic en ze kunnen hè.
Maaruh, dit is een beetje offtopic...
ik vind die eerste versie shox dan nog t mooist als ik zou moeten kiezen.
persoonlijk ga ik liever voor diesel schoenen
quote:Nee die bestaan daar niet of stiekem want dat is oppositie zijn van de dictatoriale steekpenningen van multinationals aannemende en de andere kant opkijkende want zelf ook de bevolking uitbuitende regeringen. Oppositie=terrorisme en moet gevangen, gemarteld of dood.
Op donderdag 20 februari 2003 18:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]Is dat niet meer iets voor de regering en vakbonden daar (mits die vakbonden daar bestaan)
quote:Ze hebben daar ook geen inkomen, het is een soort lijfeigenschap in barakkenkamp waarin ze er nog om strijden een eigen bed te mogen, 8 uur slaap en regelmatig zich te mogen wassen. Ondervoed zijn die arbeiders aldoor. Dat is geen inkomen maar een gevecht om te overleven. Als ze per ongeluk kinderen krijgen zijn ze helemaal de klos want ze hebben geen geld, plaats of tijd om die te verzorgen. Ze moeten namelijk gympen maken voor andermans kinderen.
Als Nike e.d. hun schoentjes voortaan in een ander land gaan maken hebben ze helemaal geen inkomen meer...
Om weer ontopic te komen omdat Nike toch stront aan de knikker is. Die ribbels en bulten: er werd gesuggereerd dat ze handig zijn voor iin het park met de hond... Zien we onszelf al met een takje al die vormen langs gaan om de poep er tussenuit te pulken?
[Dit bericht is gewijzigd door Moraalridder op 21-02-2003 10:34]
je bent opzich wel een patser als je op zulke schoenen durft te lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |