Maar dan heb je twee jongens in huis.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een echte verstokte lange vrijgezel.
Iemand die z'n keuken heel snel heeft opgeruimd, denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
Welke volwassen man heeft pannen in een kledingkast? Ik kan het gewoon niet serieus nemen.
Volgens mij werden die pannen helemaal niet gebruikt. Hij gebruikte de kledingkast als rommelkast en dat rek en die stoel boven als 'kledingkast'.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat Rotterdamse mondje dat zo beweegt als het klinkt is echt niet aantrekkelijk.
Wat een grijze muis.
Welke volwassen man heeft pannen in een kledingkast? Ik kan het gewoon niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat Rotterdamse mondje dat zo beweegt als het klinkt is echt niet aantrekkelijk.
Wat een grijze muis.
Ja zo vatte ik het ook op, hij gebruikt die pannen niet, maar toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij werden die pannen helemaal niet gebruikt. Hij gebruikte de kledingkast als rommelkast en dat rek en die stoel boven als 'kledingkast'.
Er lagen ook spelletjes en andere dingen in die kledingkast.
Ja doe ze dan weg he?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zo vatte ik het ook op, hij gebruikt die pannen niet, maar toch.
Nee, maar als je hem kent past dit zoutloze rare gedrag wel weer naadloos.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh die pannen in de kledingkast en hoe hij zijn huis heeft zou met niet eens uitmaken. Dat weet je bij de eerste ontmoeting ook nog niet. Maar zijn hele voorkomen, beh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je gokt ben je misschien een kans wetenschapper zal ik maar denken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Tweede als-dan fout van de avond.
Dit keer van de wetenschapper. Kuch.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:44 schreef Astro_boy het volgende:
Wie zei dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't call me Shirley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |