abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208690566
Toch nog iemand overleden uit mijn omgeving. Was binnen een week gebeurt.
  Moderator vrijdag 7 april 2023 @ 10:36:46 #277
236264 crew  capricia
pi_208690919
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 april 2023 09:53 schreef aloa het volgende:
Toch nog iemand overleden uit mijn omgeving. Was binnen een week gebeurt.
Gecondoleerd.
Wat snel zeg. Binnen een week. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208700517
-Knip-

[ Bericht 99% gewijzigd door Jippie op 09-04-2023 00:01:53 ]
pi_208706541
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 19:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Griep had hetzelfde effect gehad waarschijnlijk. Gecondoleerd.
Weet ik niet. Man was wel oud, maar verder kerngezond, alleen die covid zat in zijn longen...
pi_208707389
Op zich ook wel beter dat je er zo snel geweest bent. Ik zou er ook wel voor tekenen. Je weet van niks en ineens patsboem week later dood. Gewoon kort ziekbed. Veel ouderen hebben echt zo'n tergend lange lijdensweg van een x jaar waarbij je weet dat het gaat komen. Dan heb ik liever gewoon een kort ziekbed door corona of de griep.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208709828
Komen jullie eruit jongens?
Vakman pur sang
  Moderator zaterdag 8 april 2023 @ 23:26:19 #282
236264 crew  capricia
pi_208709856
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 23:17 schreef Za het volgende:
-Knip-
Waarom post je niet de officiele bron Za? En wel een site met '
Sensationele studie bewijst ongelooflijk foutenpercentage in PCR-testen en roept op tot consequenties' en 'Deze 2 groenten zullen 's nachts elke buikvet doden!'. _O-

[ Bericht 35% gewijzigd door Jippie op 09-04-2023 02:07:14 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 april 2023 @ 00:04:17 #283
485843 crew  Jippie
pi_208710317
Graag on-topic blijven, geen dubieuze bronnen plaatsen aub.
pi_208711273
quote:
2s.gif Op zondag 9 april 2023 00:04 schreef Jippie het volgende:
Graag on-topic blijven, geen dubieuze bronnen plaatsen aub.
Ik was nooit O/T, mijn posts betrof het intrekken van de vaccinatie aanbeveling door de Zwitserse overheid.

Aantoonbaar onterechte beschuldigingen van het aanwenden van extreem rechtse bronnen door een mod zonder excuses, is onaanvaardbaar.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 april 2023 @ 02:09:50 #285
485843 crew  Jippie
pi_208711315
[quote]1s.gif Op zondag 9 april 2023 01:58 schreef Za het volgende:

[..]
Ik was nooit O/T, mijn posts betrof het intrekken van de vaccinatie aanbeveling door de Zwitserse overheid.

Aantoonbaar onterechte beschuldigingen van het aanwenden van extreem rechtse bronnen door een mod zonder excuses, is onaanvaardbaar.
[/quote)
De 'bias check' gaf een Amerikaanse mediabron weer ipv de Duitstalige. Daarom verwijderd. De Tweet bevatte desinformatie in die zin dat het bericht van de Zwitserse overheid niet correct was weergeven. Beter had je de originele Zwitserse bron kunnen plaatsen. Dan hadden we al dat gedoe niet gehad.
pi_208711387
quote:
2s.gif Op zondag 9 april 2023 02:09 schreef Jippie het volgende:

Beter had je de originele Zwitserse bron kunnen plaatsen. Dan hadden we al dat gedoe niet gehad.
Eens.
Echter stond de link naar betreffende site van de Zwitserse overheid gewoon in de Tweet, en het onderwerp bevat talloze paginas met verschillende links en PDF's, dus dan zou ik er om het niet ellenlang te laten zijn stukjes uit moeten selecteren, maar dan komt men weer aanzetten met selectief quoten. Het is gewoon zeuren om het zeuren bij sommigen.

quote:
De Tweet bevatte desinformatie in die zin dat het bericht van de Zwitserse overheid niet correct was weergeven.
Een mening is geen desinformatie, de auteur/redactie gebruikt het woord 'omstreden', dat is gewoon vrijheid van meningsuiting, wat we behoren toe te juichen, en wordt niet gepresenteerd als zijnde de mening of een directe quote van de Zwitserse Overheid.

De commotie is me nog steeds een raadsel, dit betreft geen halszaak en was imo puur op de man spelen. Waarom knip je die post van capricia niet weg en de mijne wel?

[ Bericht 10% gewijzigd door Za op 09-04-2023 03:16:50 ]
pi_208714956
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2023 03:11 schreef Za het volgende:

[..]
Eens.
Echter stond de link naar betreffende site van de Zwitserse overheid gewoon in de Tweet, en het onderwerp bevat talloze paginas met verschillende links en PDF's, dus dan zou ik er om het niet ellenlang te laten zijn stukjes uit moeten selecteren, maar dan komt men weer aanzetten met selectief quoten. Het is gewoon zeuren om het zeuren bij sommigen.
[..]
Een mening is geen desinformatie, de auteur/redactie gebruikt het woord 'omstreden', dat is gewoon vrijheid van meningsuiting, wat we behoren toe te juichen, en wordt niet gepresenteerd als zijnde de mening of een directe quote van de Zwitserse Overheid.

De commotie is me nog steeds een raadsel, dit betreft geen halszaak en was imo puur op de man spelen. Waarom knip je die post van capricia niet weg en de mijne wel?

Jouw mening is gewoon verkeerd za ;).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_208724814
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_208726252
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 april 2023 04:49 schreef nostra het volgende:

[..]
Hier in LA is het gewoon nog echt veelvoorkomend. Zelfs de (vele) zwervers. Wél vrijwillig, dat wel.
Als ze die kapjes nou gebruikten om wat minder te eten...
Facts don't care about your feelings
  maandag 10 april 2023 @ 15:15:17 #290
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_208726291
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 april 2023 04:49 schreef nostra het volgende:

[..]
Hier in LA is het gewoon nog echt veelvoorkomend. Zelfs de (vele) zwervers. Wél vrijwillig, dat wel.
La?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_208726620
quote:
7s.gif Op maandag 10 april 2023 15:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
La?
Los Angeles, mijn beste.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_208726635
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 15:11 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Als ze die kapjes nou gebruikten om wat minder te eten...
Dat is nagenoeg onmogelijk, het hele aanbod bestaat uit fastfood. Geen terrasje of iets waar je een jus en broodje kan bestellen gezien. Noch fruit of groente in de supermarkt.
pi_208726653
Ik ben ook nog op de Amerikaanse televisie geweest om mijn commentaar te geven op de metrosituatie aldaar, ik heb blijkbaar een wijze uitstraling.
pi_208726724
quote:
12s.gif Op maandag 10 april 2023 15:47 schreef nostra het volgende:
Ik ben ook nog op de Amerikaanse televisie geweest om mijn commentaar te geven op de metrosituatie aldaar, ik heb blijkbaar een wijze uitstraling.
Linkje naar de uitzending dan kunnen wij bepalen hoe wijs je eruit ziet :')
pi_208726738
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 15:52 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Linkje naar de uitzending dan kunnen wij bepalen hoe wijs je eruit ziet :')
Die zou ik krijgen van de reporter, maar ik heb niets gekregen.
pi_208726881
quote:
8s.gif Op maandag 10 april 2023 15:52 schreef nostra het volgende:

[..]
Die zou ik krijgen van de reporter, maar ik heb niets gekregen.
Is waarschijnlijk nooit uitgezonden... je hebt ook meer een radiohoofd :*
pi_208726977
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 16:02 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Is waarschijnlijk nooit uitgezonden... je hebt ook meer een radiohoofd :*
Dat zou verdomd goed kunnen ja.
  maandag 10 april 2023 @ 16:50:51 #298
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_208727447
quote:
10s.gif Op maandag 10 april 2023 15:45 schreef nostra het volgende:

[..]
Los Angeles, mijn beste.
O haha, wist niet dat je NL uit was.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_208735032
Na 3 jaar, volledig covid zorg op de IC zonder covid te krijgen ben ik nu niet langer covid naief..Vannacht begonnen, test sloeg uit.
Hopelijk snel herstel.

Was bijna enthousiast dat de test positief uit sloeg.
NU, na nachtdienst vannacht mijn bedje in.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  dinsdag 11 april 2023 @ 11:35:21 #300
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208735088
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 april 2023 11:30 schreef LaCatastrophe het volgende:
Na 3 jaar, volledig covid zorg op de IC zonder covid te krijgen ben ik nu niet langer covid naief..Vannacht begonnen, test sloeg uit.
Hopelijk snel herstel.

Was bijna enthousiast dat de test positief uit sloeg.
NU, na nachtdienst vannacht mijn bedje in.
Beterschap!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')