`hij was nog iets erger op de stream ze hebben er iets tussen uit gelaten BB kreeg er van langsquote:
Eensquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:22 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf de muziekkeuzes in de uitzending echt fantastisch vinden![]()
![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:24 schreef superniger het volgende:
En we nemen alvast afscheid van Bart.
Echt hartgrondig mee eens. Ik heb me kapot geërgerd aan Danny met zijn harem en zijn trouwe viervoeter Ali.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:03 schreef Gert het volgende:
Blijft raar hoor, een teruggekeerde exiteer die nu de nominaties mag gaan bepalen.
En dat gelul van hem over oprecht dit en gezellig dat. Met Chayron vond-ie het zeker ook zo gezellig strategisch babbelen.
@Irethquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:27 schreef Ireth het volgende:
Iemand die weet welk nummer dat net was bij de bekendmaking van de nominaties??
Thanks!! Wat een gaaf nummer!!!quote:
Ik denk / hoop nog steeds dat hij niet meedoet voor de hoofdprijs. Of Punten voor de exit gelden niet meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:27 schreef Krambo het volgende:
Net even de uitzending van vandaag teruggekeken. Ze toonden de stand van het secret room klassement maar Danny stond daar niet tussen. Terwijl die volgens mij wel een opdracht heeft gehaald.
Kan een foutje zijn natuurlijk, viel me wel op.
Ik kijk gewoon de uitzendingen niet meer sinds het slijmspoor terug is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt hartgrondig mee eens. Ik heb me kapot geërgerd aan Danny met zijn harem en zijn trouwe viervoeter Ali.
En ik vind het spel zo oneerlijk verlopen voor met name Michelangelo. Zijn power of nomination is een enorme farce geworden, Chiara weg en Danny terug.
Ik vind het dit jaar niet echt leuk, terwijl het op zich professioneler in elkaar zit dan voorgaande jaren, maar het gevoel van onrechtvaardigheid overheerst bij mij.
Die zit er echt compleet doorheen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef Ireth het volgende:
De reactie van ali op zijn vliegtuig... kinderlijke blijdschap![]()
Mimi "ach stelt niks voor..."
Haha ja, en dan is 'kinderlijkheid' sympathiek.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef Ireth het volgende:
Verschrikkelijk nep...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef Ireth het volgende:
Ik vroeg me echt af of ze dit bij de regie nou echt niet doorhaddenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:20 schreef livelink het volgende:
Ging er nou net iets mis? Of lag het aan mijn tv?
Volgens mij voelde hij dat ook wel echt zo.quote:
Logisch, want zij hebben (naar veelvuldig eigen zeggen) teamspirit en oprechte gezelligheid hoog in het vaandel staan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:32 schreef livelink het volgende:
Lindsey en Danny waren zich wel aan het verkneukelen over het feit dat de 3 anderen het zwaar hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |