En gelijk heeft hij.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Michelangelo ergert zich kapot dat er niemand uit is...
Dit is het tv-topic, waarschijnlijk kun je je vraag beter in het streamstopic stellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat hebben Chiara en M.A besproken?
Chiara was over iets heel blij.
M.A zei wel iets van nieuwe flirt ronde
Oké …..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is het tv-topic, waarschijnlijk kun je je vraag beter in het streamstopic stellen.
Over het algemeen zitten hier alleen users die alleen de tv-uitzendingen volgen.
Dat kan ze nog steeds wel zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:36 schreef superniger het volgende:
HOE DAN?
Charlotte is toch een potentiële finalist?
Wellicht zit er toch een bepaalde discrepantie tussen de TV-kijkers zonder Twitter of mét Twitterquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:36 schreef superniger het volgende:
HOE DAN?
Charlotte is toch een potentiële finalist?
Ik geloof ook niet in manipulatie. En ik hoop dat ze het aantal Belgen en Nederlanders ook loslaten, maar ik neem aan dat de kijkcijfers in beide landen daarin ook een rol speelt. Hoewel ik niet zou stoppen met kijken als het alleen nog maar Belgen zouden zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wellicht zit er toch een bepaalde discrepantie tussen de TV-kijkers zonder Twitter of mét Twitter
Vond het ook wel een verrassende uitslag, maar ergens geloof ik niet dat de makers het echt nu al willen manipuleren naar 2 Nederlanders - 2 Belgen, misschien wordt dat concept ook wel losgelaten nu het ieder voor zich is.
wilt u zich wel aan de juiste bijnamen houden aub, dankuwelquote:Op maandag 27 februari 2023 20:43 schreef Gert het volgende:
Waarom heeft die bolle zo'n lol dan? Omdat ze popcorn mag proppen?
Volgens mij bekokstoofd om Jason uit zijn tent te lokken. Heb ergens het gevoel dat het een rotstreek/pesten is.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef Gert het volgende:
Huh, die teaser.. wat is dit voor een vage truc van MA dan.
Ze schijnt te kunnen zingen.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:43 schreef Gert het volgende:
Waarom heeft die bolle zo'n lol dan? Omdat ze popcorn mag proppen?
Ik neem aan dat het tussendoor was schoongemaakt. Chiara zei dat ze zeep proefde.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:28 schreef Ireth het volgende:
Gatverdamme, lekker aan datzelfde plexiglas likken allemaal
Ik durf steeds meer te zeggen dat MA van de mannen is, ook hoe hij Chiara nu friendzoned en in zijn maniertjesquote:Op maandag 27 februari 2023 21:32 schreef Ireth het volgende:
"Ik hoop dat ik kan scoren bij de vrouwelijke kijkers nu jullie hebben gezien hoe goed ik ben met mijn tong..."
Den Kartkleuter...
Ja, dapper was het wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
Toch wel dapper van Ali hoor. Helemaal alleen en dan ook nog moeten beginnen.
Ik krijg wel een erg bonte-avond-groep-8-gevoel bij deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |