Ja mensen die zo posten denken niet na over de gevolgen hiervan. Het is wel een vorm van pesten vind ik.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:52 schreef PunkieePie het volgende:
Ben benieuwd of Rob inmiddels gehoord/gelezen heeft wat er allemaal over hem gezegd is.
Eigenlijk best sneu
heb een gesneden stokbrood gehaald met smeerseltjes, heerlijkquote:Op zondag 26 februari 2023 18:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Diepvries doorgespit, nx kant en klaar.. toch maar naar de super, gezonde hap
Jij er al uit?
Oh dat doe ik ook wel geregeld ja. Smakelijkquote:Op zondag 26 februari 2023 18:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb een gesneden stokbrood gehaald met smeerseltjes, heerlijk
Als de kinderen mogen kiezen is het pizza, als mijn vrouw mag kiezen is het patat en als ik mag kiezen , stokbrood met lekkere smeerseltjesquote:Op zondag 26 februari 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook wel geregeld ja. Smakelijk
ohhh heerlijk zelfgemaakte nasiquote:Op zondag 26 februari 2023 18:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hier wordt het nasi
Mijn man kan dat goed 💪
😂
Ik ga dansen met Iasquote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
Vreemd dat Salar hier tussen staat, ik ga zwemmen met ias ,
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ga tiktoks maken met Jasonquote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
Vreemd dat Salar hier tussen staat, ik ga zwemmen met ias ,
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |