mwahh afgelopen week was wel erg doodsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hahaha maar zo te zien is daar wat meer actie in het huis.
In bb deze editie tamme bedoeling slapen vroeg.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja joh, is niet anders, ook hier slepen we ons wel weer doorheen, geloof dat je er momenteel niet zo heel ziek meer van wordt en heb alle inentingen gehad dus positief blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Eerste dag nu? of was je gister ook al ziek? Hoop dat jullie er niet te ziek van worden!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja joh, is niet anders, ook hier slepen we ons wel weer doorheen, geloof dat je er momenteel niet zo heel ziek meer van wordt en heb alle inentingen gehad dus positief blijven
gister snotterig, nu keelpijn en hoestenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Eerste dag nu? of was je gister ook al ziek? Hoop dat jullie er niet te ziek van worden!
Geen koorts / hoofdpijn erbij gelukkig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
gister snotterig, nu keelpijn en hoesten
Welnee. Het is constant hetzelfde. Gebeurd juist helemaal niks. Niemand vertrekt ooit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hahaha maar zo te zien is daar wat meer actie in het huis.
In bb deze editie tamme bedoeling slapen vroeg.
Oh, gister even JAA stream gekeken. Dacht dat daar meer gebeurde..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:28 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee. Het is constant hetzelfde. Gebeurd juist helemaal niks. Niemand vertrekt ooit.
De show staat stil. Had je twee maanden geleden gekeken had je hetzelfde gezien. Per maand is er één eliminatie dus er veranderd eigenlijk amper iets in de groep.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh, gister even JAA stream gekeken. Dacht dat daar meer gebeurde..
dove mevrouw boos, met man in gesprek, daarna weer subgroepgesprekjes..
maar jij zegt: meer van hetzelfde net als in bb?
Vandaar dat je daar ieder moment kunt instappen..Begreep ik al niet goed..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:33 schreef engine het volgende:
[..]
De show staat stil. Had je twee maanden geleden gekeken had je hetzelfde gezien. Per maand is er één eliminatie dus er veranderd eigenlijk amper iets in de groep.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:40 schreef rinardo het volgende:
Eindelijk het lang verwachte berichtje voor Chiara door de luidsprekers
Limburg?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
waren haar compleeet vergeten.. papa zei ook 9 uur nu laat genoeg om op te staan.. zit wat vertraging in de lijn van limburg naar studio
staat ze ook nog in de badkamer.. die heeft weer een offday
Ik kom er nu pas achter dat dat Limburg is. Minpuntje.quote:
neeeee hahahaha Ja dat ligt in noord Limburgquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat dat Limburg is. Minpuntje.
Terug naar school moetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neeeee hahahaha Ja dat ligt in noord Limburg
topo niet meer up to date bij @:engine
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Terug naar school moet![]()
Ik heb geen idee waarom maar ik heb altijd gedacht dat Weert Brabant was. Ik hoor ook geen Limburgs accent bij Chiara.
Ja bij Lindsey hoor ik het welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
*zegt nu: "tjongejongejonge"
En vergeeft het @:engine
Hoor je het bij Linds dan wel?
Ik hoor het bij Chiara wel hoor, niet zo erg.. ze heeft haar best er ook op gedaan om het accent kwijt te raken.
Praat daarom denk ik met rare klem-toon. (gokje).
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja bij Lindsey hoor ik het wel![]()
Al is het daar ook niet duidelijk want die praat sowieso een beetje raar (man).vrouw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |