Beetje onzeker zich een houding proberen te geven?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou dat hoofd draaien en schudden een soort verleidelijk moeten zijn?
Maar een uur geleden Erik nog wel slecht praten .quote:
Nope. Ze heeft bewezen dat ze niet te vertrouwen is. Dat repareer je niet zomaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Poging tot redden wat er te redden valt, heeft weinig zin denk ik
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, Jeff weer ......![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey maakt weer ruzie met Kim - 24 februari 2023.Jeffrey, de narcist in optima forma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Alsof Esther überhaupt nog te vertrouwen isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:26 schreef juul. het volgende:
Esther belooft dat zij Isaac er uitstemd mocht zij de proef winnen
Die gaat nog wel een keer heel hard op zijn bek met die houding.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Jeffrey, de narcist in optima forma.
Het ligt altijd aan anderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies . Het ligt niet aan haar
Het is gebeurd. We maken allemaal fouten. Het is wat het is. Gedane zaken nemen geen keer.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:27 schreef Deisyy het volgende:
Erik draait niet om de hete brei heen, JW zwakt het weer af "Het is wat het is".
"Ik heb een vraag, het gaat over mijn vriend, waarom?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |