abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210637849
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 20:47 schreef Blues het volgende:
Kinderen zitten nu al in mijn irritatiechakra :B
Niet heel lastig. Verwende snotkinderen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210638221
Saaaai
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 september 2023 @ 22:00:49 #103
22592 crew  Ole
pi_210638228
quote:
7s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:31 schreef Pheno het volgende:

[..]
Niet heel lastig. Verwende snotkinderen
Die kerel ook hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 14 september 2023 @ 22:01:27 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210638235
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:00 schreef Ole het volgende:

[..]
Die ketel ook hoor!
Om het over de pot nog maar niet te hebben! :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210638310
Ach, ze doen het iig. Maar ik verbaas me altijd over de slechte voorbereidingen
pi_210638496
quote:
7s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:06 schreef Pheno het volgende:
Ach, ze doen het iig. Maar ik verbaas me altijd over de slechte voorbereidingen
TV programma's praten vaak niet over vergunningen, zie nu dorp Zarra, kan ook van alles. Maar land is waarschijnlijk agrarisch dus kan er weinig, zelfs wonen misschien niet en voor al die beesten heb je ook een vergunning nodig en nu zonder vergunning en verzekering gasten ontvangen kan heel erg fout gaan. Ze zijn beiden snel grijs geworden.
life is like a box of chocolates
pi_210638651
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
Rustig hier, kijkt men het tegenwoordig allemaal via NPO Plus of weten de FOK!kers niet dat er een nieuwe is?
Ben vrijwel meteen afgehaakt toen ik het gevoel kreeg dat dit een behoorlijk kakkerig grachtengordelgezin was
pi_210638667
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:41 schreef Dutch_view het volgende:

Ben vrijwel meteen afgehaakt toen ik het gevoel kreeg dat dit een behoorlijk kakkerig grachtengordelgezin was
Absoluut geen grachtengordel. Wel wat zweverige ondernemers.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210638714
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:22 schreef hondonspain het volgende:

[..]
TV programma's praten vaak niet over vergunningen, zie nu dorp Zarra, kan ook van alles. Maar land is waarschijnlijk agrarisch dus kan er weinig, zelfs wonen misschien niet en voor al die beesten heb je ook een vergunning nodig en nu zonder vergunning en verzekering gasten ontvangen kan heel erg fout gaan. Ze zijn beiden snel grijs geworden.
zoals elke NL’er hebben ze schijt aan regels.
pi_210639008
quote:
9s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:49 schreef Pheno het volgende:

[..]
zoals elke NL’er hebben ze schijt aan regels.
Niet alleen Nederlanders, maar het is wel opvallend vaak hier in Spanje en gaat ook vaak mis
pi_210639193
Het was er weer in 'uit de boekjes'. Linksige deugers die wel even gaan proberen om te leven zoals het zou moeten, geen vergunning dus daarom maar illegaal verhuren....joe!
Allemaal cabaretteketet!
pi_210639813
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 00:04 schreef freaky40 het volgende:
Het was er weer in 'uit de boekjes'. Linksige deugers die wel even gaan proberen om te leven zoals het zou moeten, geen vergunning dus daarom maar illegaal verhuren....joe!
Volgende stap is waarschijnlijk om via GoFundMe geld te vragen, ze hebben al de vrijwilligers die bouwen
pi_210640250
Miste wel een aannemer die niet op kwam vragen en instortende daken :{

Deze mensen waren duidelijk loaded. Geen normaal mens houdt zoiets 3 jaar vol financieel. Overigens zag je ook heel erg wat 3 jaar zon met een mens doet, zij transformeerde in 3 jaar van een jonge frisse vrouw naar een vrouw met rimpels en grijs haar. Hij verwilderde ook volledig :D
pi_210641023
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 09:17 schreef GereDathan het volgende:
Miste wel een aannemer die niet op kwam vragen en instortende daken :{

Deze mensen waren duidelijk loaded. Geen normaal mens houdt zoiets 3 jaar vol financieel. Overigens zag je ook heel erg wat 3 jaar zon met een mens doet, zij transformeerde in 3 jaar van een jonge frisse vrouw naar een vrouw met rimpels en grijs haar. Hij verwilderde ook volledig :D
Denk meer de stress die dit doet, dus rimpels en snel grijs wordend haar. Blijkbaar hadden ze een goed lopend bedrijf in NL, dus loaded zal ook wel meevallen, is een dure hobby zoiets neerzetten in Spanje, met aankoop schat ik 300.000 armer ondertussen. Hoop dat ze financieel deel wel correct regelen, belastingdienst Spanje zit achter de buitenlanders aan, 2 kennissen net gepakt en kost heel veel geld.
pi_210641500
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 10:51 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Denk meer de stress die dit doet, dus rimpels en snel grijs wordend haar. Blijkbaar hadden ze een goed lopend bedrijf in NL, dus loaded zal ook wel meevallen, is een dure hobby zoiets neerzetten in Spanje, met aankoop schat ik 300.000 armer ondertussen. Hoop dat ze financieel deel wel correct regelen, belastingdienst Spanje zit achter de buitenlanders aan, 2 kennissen net gepakt en kost heel veel geld.
Dat eigen bedrijf gaf genoeg financiële ruimte, ik noem dat loaded. Zonder moeite een ton er doorheen, de meeste Ik Vertrek afleveringen komen ze met 20k aan en is het daarna ook echt op.
pi_210643161
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 11:33 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat eigen bedrijf gaf genoeg financiële ruimte, ik noem dat loaded. Zonder moeite een ton er doorheen, de meeste Ik Vertrek afleveringen komen ze met 20k aan en is het daarna ook echt op.
Loaded betekend dat je heel rijk bent, zijn ze dus niet want als ze hun eigen bedrijf niet hadden was het dus einde verhaal geweest. Meeste Ik Vertrek families hebben wel een paar ton te besteden echter moeten snel inkomsten genereren uit nieuw bedrijf waar het dan mis kan gaan maar wonder boven wonder is er vaak weer geld, waar vandaan onduidelijk.
pi_210643596
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 15:03 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Loaded betekend dat je heel rijk bent, zijn ze dus niet want als ze hun eigen bedrijf niet hadden was het dus einde verhaal geweest. Meeste Ik Vertrek families hebben wel een paar ton te besteden echter moeten snel inkomsten genereren uit nieuw bedrijf waar het dan mis kan gaan maar wonder boven wonder is er vaak weer geld, waar vandaan onduidelijk.
Loaded betekent, naar mijn weten, dat je voldoende geld hebt en je niet druk hoeft te maken. Maar laten we het anders ruimbedeeld noemen, de terminologie vind ik niet zo spannend. Feit is dat ze voldoende geld hadden om 3 jaar daar geen inkomsten te hebben en alles te verbouwen.

De meeste Ik Vertrek families een paar ton bouwbudget? Heb je pas 1 aflevering gekeken? 9 van de 10 keer gaat het grootste deel van het geld op aan de aankoop van een hut dit op instorten staat en is er 20k tot 100k bouwbudget en moeten ze binnen 6 weken draaien.
pi_210643664
Staat op NLZiet een nieuwere/oudere aflevering? Dit is een heftige aflevering uit Tsjechië.
pi_210643825
Ah ja, de aflevering gevonden waar het hier over gaat. Even kijken
pi_210644281
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 15:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Loaded betekent, naar mijn weten, dat je voldoende geld hebt en je niet druk hoeft te maken. Maar laten we het anders ruimbedeeld noemen, de terminologie vind ik niet zo spannend. Feit is dat ze voldoende geld hadden om 3 jaar daar geen inkomsten te hebben en alles te verbouwen.

De meeste Ik Vertrek families een paar ton bouwbudget? Heb je pas 1 aflevering gekeken? 9 van de 10 keer gaat het grootste deel van het geld op aan de aankoop van een hut dit op instorten staat en is er 20k tot 100k bouwbudget en moeten ze binnen 6 weken draaien.
Hij werkte gewoon in NL in zijn eigen bedrijf en ze hadden net hun huis verkocht in NL om de aankoop te realiseren, beetje opletten voordat je kritiek geeft

Dictionary.com
https://www.dictionary.com > loaded

having a great deal of money
pi_210648519
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Staat op NLZiet een nieuwere/oudere aflevering? Dit is een heftige aflevering uit Tsjechië.
Ze maken er weer een zooitje van bij NLZiet, de 2e aflevering van volgende week staat online maar aflevering 1 moest ik gisteren uit de gids halen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210648798
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 09:17 schreef GereDathan het volgende:

Deze mensen waren duidelijk loaded. Geen normaal mens houdt zoiets 3 jaar vol financieel.
Ze waren zelfvoorzienend bezig: veel uit de tuin eten, water opvangen, dat soort dingen. En volgens mij werkte hij nog in NL ( in het begin zeker).
pi_210649196
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 01:07 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ze maken er weer een zooitje van bij NLZiet, de 2e aflevering van volgende week staat online maar aflevering 1 moest ik gisteren uit de gids halen.
Ja dat dus. De aflevering die hier besproken werd stond bij het vorige seizoen
pi_210649218
Door het extreem rare uitzendschema dat ik vertrek al jaren heeft missen ze zo een half miljoen kijkers per aflevering gok ik.
Je hebt al jaren geen idee of je naar een nieuwe of een herhaling zit te kijken.
  zaterdag 16 september 2023 @ 09:44:22 #125
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210649436
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:08 schreef Remco het volgende:
Door het extreem rare uitzendschema dat ik vertrek al jaren heeft missen ze zo een half miljoen kijkers per aflevering gok ik.
Je hebt al jaren geen idee of je naar een nieuwe of een herhaling zit te kijken.
Dat klopt, het uitzendschema van mijn provider vermeldt dit niet.
Daarom kijk ik bij twijfel op deze site, die doet dat wel.

https://www.tvgids.nl/gids/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')