abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2023 @ 21:13:19 #251
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_211470206
Vrouwen :')
Miepen om geintjes.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_211470243
Geen eten geregeld ;(
pi_211470257
Boomer feestje
pi_211470295
Weinig grote rampen met aannemers, alleen een dure offerte :G
Verder wel erg mooi plekje van binnen en buiten ^O^
  woensdag 29 november 2023 @ 21:25:38 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211470368
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
Weinig grote rampen met aannemers, alleen een dure offerte :G
Verder wel erg mooi plekje van binnen en buiten ^O^
Leuk plekje geworden. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211471211
Goed bezig, leuke aflevering!
pi_211472444
Beetje 2 vrouwen van rijke komaf vermoed ik die eigenlijk niets doen en budget wat voor geen meter klopt en komen erachter dat het in de winter best koud is. Waardeloze uitzending
life is like a box of chocolates
pi_211472706
quote:
11s.gif Op woensdag 29 november 2023 20:45 schreef golfer het volgende:
18 kamers. :o
Beetje vreemd dat het een chambre d’hôtes genoemd wordt. Dat is namelijk 5 kamers en maximaal 15 personen die je kan laten slapen. Deze grote is hotel.

Wel handig om een bestaand bedrijf over te nemen, dan zijn er al gasten die komen.
pi_211472754
Het verbouwbudget wat ze hadden is al minimaal nodig voor het dak. De dames zullen beide goed in de slappe was zitten.

Ik weet wat het kost een dak vernieuwen, woon in fr en heb leistenen dak en wacht op plaatsing, ik ben blij dat een deel door de verzekering betaald wordt. We hebben last van noodweer gehad en zijn al ruim 1,5 jaar bezig.

Die hoge offerte van die Fransman is heel normaal. Als ze bij, in hun ogen rijke Nederlanders komen, dan schroeven ze de offerte op. Ze hebben je soms liever niet als klant, of ze hebben mazzel als je akkoord gaat.

Ze spraken wel goed Frans de dames.
pi_211476662
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 08:50 schreef Maretakje het volgende:
Het verbouwbudget wat ze hadden is al minimaal nodig voor het dak. De dames zullen beide goed in de slappe was zitten.

Ik weet wat het kost een dak vernieuwen, woon in fr en heb leistenen dak en wacht op plaatsing, ik ben blij dat een deel door de verzekering betaald wordt. We hebben last van noodweer gehad en zijn al ruim 1,5 jaar bezig.

Die hoge offerte van die Fransman is heel normaal. Als ze bij, in hun ogen rijke Nederlanders komen, dan schroeven ze de offerte op. Ze hebben je soms liever niet als klant, of ze hebben mazzel als je akkoord gaat.

Ze spraken wel goed Frans de dames.
Weet niet of de offerte zo duur was. Het is niet even verlengsnoeren uitgooien. Nieuwe meterkast, elke plek eigen stroom wat vaak behoorlijk moet zijn door airco's
pi_211476678
Via FB van Ik vertrek een update:

Catastrophes:

*We wachten nu al driekwart jaar! op de timmerman die het dak van het voormalige koetshuis en het rivierhuisje gaat vervangen. Hij zal toch wel een keer komen?

*We hebben inmiddels elektriciteit op de camping aan laten leggen Nou: elektriciteit op de camping blijkt niet te mogen (liet onze campingbuurman ons én de burgemeester even weten) wordt vervolgd.

*We hebben een nieuwe gasketel voor de verwarming laten plaatsen: gaat ook niet zonder slag of stoot… hoe werkt zo’n ding? Wel of niet met thermostaat, maar ook dat komt allemaal weer goed.

*Het verbouwen van sommige kamers bleek soms ook harder nodig dan verwacht.

*Ach en met een beetje storm waait er toch wel eens een boom om op de camping!! Waaah. Gelukkig hebben we veel goede hulp!
pi_211476820
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:17 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Weet niet of de offerte zo duur was. Het is niet even verlengsnoeren uitgooien. Nieuwe meterkast, elke plek eigen stroom wat vaak behoorlijk moet zijn door airco's
Ik weet niet of er airco’s moesten komen, wel stroom voor elke plek. Op zich denk ik dat ¤15000 niet eens een heel gek bedrag was. Manuren zijn in Frankrijk wel veel goedkoper dan in nl.
pi_211476896
@hondonspain

Simpele reactie op de catastrofes.

*Dak materiaal is moeilijk leverbaar, er is geen fatsoenlijk personeel te krijgen. Dus wachttijden zijn lang.

*burgemeesters van kleine gemeenten zeggen vaak iets toe terwijl het eigenlijk niet mag. Overigens heeft onze burgemeester een bouwvergunning met de overkoepelende gemeente geregeld. Wij zaten erbij, en hoefden af en toe ja te knikken. Maar wel nadat de burgemeester ons eerst een hele aanvraag had laten doen die afgekeurd werd.

*zo’n gasketel hebben wij ook. Op het apparaat stel je de temperatuur in, wij hebben nergens een thermostaat. Je zet de kachels in de te verwarmen ruimtes gewoon wat meer dicht of open.

*ik denk dat ze iets te veel door een roze bril hebben gekeken. Boven dat raam bijvoorbeeld is niet iets wat je had kunnen missen tijdens de bezichtiging.

*het zou kunnen dat hun grond misschien best vochtig is dan zitten de wortels van de bomen niet diep, dan gaan ze makkelijk om met een storm. Of ze zijn al wat ouder en niet helemaal gezond meer.

Eigenlijk alles wat hun zeggen hebben wij in meer of mindere mate ook wel meegemaakt. Je moet geduld hebben en vooral de Nederlandse mentaliteit laten vallen. Iets minder direct en op je beurt wachten. Het is ook erg handig als je zelf handig bent en veel op kan lossen. Wij hebben 90% van het werk zelf gedaan.
pi_211476975
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:46 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ik weet niet of er airco’s moesten komen, wel stroom voor elke plek. Op zich denk ik dat ¤15000 niet eens een heel gek bedrag was. Manuren zijn in Frankrijk wel veel goedkoper dan in nl.
Bedoelde eigenlijk dat veel campers airco hebben, dus aardige belasting op stroomnet
  donderdag 30 november 2023 @ 17:21:21 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211477022
Update van de dames op de pagina van Ik Vertrek:

https://www.avrotros.nl/a(...)se-jachtkasteel~266/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211477099
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 17:13 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Bedoelde eigenlijk dat veel campers airco hebben, dus aardige belasting op stroomnet
Ahh zo ja. Hier gelukkig geen airco nodig.
pi_211965534
Niemand naar de Ik vertrek Even Weg-afleveringen gekeken?
  maandag 8 januari 2024 @ 20:28:51 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211966071
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:05 schreef Jeroboam het volgende:
Ja hoor. Allemaal gezien. Maar geen posts waard.
Poef.....gone! ©golfer
pi_211966178
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:28 schreef golfer het volgende:

[..]
Ja hoor. Allemaal gezien. Maar geen posts waard.
Niet? Ik vind die nudisten homo's leuker dan hun eerste aflevering.
pi_211966207
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:32 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Niet? Ik vind die nudisten homo's leuker dan hun eerste aflevering.
Eens!
pi_211967115
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:05 schreef Jeroboam het volgende:
Paar gekeken, vond het niet echt spannend.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 30 januari 2024 @ 12:14:06 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212223199
Vanavond weer. *O*

Meer zon, goedkoper levensonderhoud en een relaxtere manier van leven zijn voor veel Nederlanders de belangrijkste argumenten om naar Spanje te emigreren. Ook Yvonne (50) en Ulrich (62) zijn klaar met het sombere Nederlandse klimaat.

De droom is om in Spanje een spiritueel oord te openen. Vakantiegangers kunnen er helemaal tot zichzelf komen, compleet met massages, healingsessies, detoxkuren en stoombaden waar alle onderdelen van het lichaam aan bod komen.

Zoals gebruikelijk in Ik Vertrek verloopt de verbouwing niet geheel gladjes. Het stel heeft voor een periode onderdak bij Yvonne’s ex, wat de nodige irritaties oplevert. Als het kuuroord bijna wordt opgeleverd, blijken er problemen met de riolering. De eerste gasten zijn dan al in aantocht.

NPO1, 20:30 uur.
Poef.....gone! ©golfer
pi_212223217
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 12:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer. *O*

Meer zon, goedkoper levensonderhoud en een relaxtere manier van leven zijn voor veel Nederlanders de belangrijkste argumenten om naar Spanje te emigreren. Ook Yvonne (50) en Ulrich (62) zijn klaar met het sombere Nederlandse klimaat.

De droom is om in Spanje een spiritueel oord te openen. Vakantiegangers kunnen er helemaal tot zichzelf komen, compleet met massages, healingsessies, detoxkuren en stoombaden waar alle onderdelen van het lichaam aan bod komen.

Zoals gebruikelijk in Ik Vertrek verloopt de verbouwing niet geheel gladjes. Het stel heeft voor een periode onderdak bij Yvonne’s ex, wat de nodige irritaties oplevert. Als het kuuroord bijna wordt opgeleverd, blijken er problemen met de riolering. De eerste gasten zijn dan al in aantocht.

NPO1, 20:30 uur.
Dat laatste klinkt alsof ze zelf wat van die kuren, die ze aanbieden, nodig gaan hebben.
pi_212223454
Spirituele mensen! Dat wordt bij voorbaat al lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')