Leuk plekje geworden.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
Weinig grote rampen met aannemers, alleen een dure offerte![]()
Verder wel erg mooi plekje van binnen en buiten![]()
Beetje vreemd dat het een chambre d’hôtes genoemd wordt. Dat is namelijk 5 kamers en maximaal 15 personen die je kan laten slapen. Deze grote is hotel.quote:
Weet niet of de offerte zo duur was. Het is niet even verlengsnoeren uitgooien. Nieuwe meterkast, elke plek eigen stroom wat vaak behoorlijk moet zijn door airco'squote:Op donderdag 30 november 2023 08:50 schreef Maretakje het volgende:
Het verbouwbudget wat ze hadden is al minimaal nodig voor het dak. De dames zullen beide goed in de slappe was zitten.
Ik weet wat het kost een dak vernieuwen, woon in fr en heb leistenen dak en wacht op plaatsing, ik ben blij dat een deel door de verzekering betaald wordt. We hebben last van noodweer gehad en zijn al ruim 1,5 jaar bezig.
Die hoge offerte van die Fransman is heel normaal. Als ze bij, in hun ogen rijke Nederlanders komen, dan schroeven ze de offerte op. Ze hebben je soms liever niet als klant, of ze hebben mazzel als je akkoord gaat.
Ze spraken wel goed Frans de dames.
Ik weet niet of er airco’s moesten komen, wel stroom voor elke plek. Op zich denk ik dat ¤15000 niet eens een heel gek bedrag was. Manuren zijn in Frankrijk wel veel goedkoper dan in nl.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:17 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Weet niet of de offerte zo duur was. Het is niet even verlengsnoeren uitgooien. Nieuwe meterkast, elke plek eigen stroom wat vaak behoorlijk moet zijn door airco's
Bedoelde eigenlijk dat veel campers airco hebben, dus aardige belasting op stroomnetquote:Op donderdag 30 november 2023 16:46 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of er airco’s moesten komen, wel stroom voor elke plek. Op zich denk ik dat ¤15000 niet eens een heel gek bedrag was. Manuren zijn in Frankrijk wel veel goedkoper dan in nl.
Ahh zo ja. Hier gelukkig geen airco nodig.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:13 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat veel campers airco hebben, dus aardige belasting op stroomnet
Ja hoor. Allemaal gezien. Maar geen posts waard.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:05 schreef Jeroboam het volgende:
Niemand naar de Ik vertrek Even Weg-afleveringen gekeken?
Niet? Ik vind die nudisten homo's leuker dan hun eerste aflevering.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Allemaal gezien. Maar geen posts waard.
Eens!quote:Op maandag 8 januari 2024 20:32 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Niet? Ik vind die nudisten homo's leuker dan hun eerste aflevering.
Paar gekeken, vond het niet echt spannend.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:05 schreef Jeroboam het volgende:
Niemand naar de Ik vertrek Even Weg-afleveringen gekeken?
Dat laatste klinkt alsof ze zelf wat van die kuren, die ze aanbieden, nodig gaan hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer.![]()
Meer zon, goedkoper levensonderhoud en een relaxtere manier van leven zijn voor veel Nederlanders de belangrijkste argumenten om naar Spanje te emigreren. Ook Yvonne (50) en Ulrich (62) zijn klaar met het sombere Nederlandse klimaat.
De droom is om in Spanje een spiritueel oord te openen. Vakantiegangers kunnen er helemaal tot zichzelf komen, compleet met massages, healingsessies, detoxkuren en stoombaden waar alle onderdelen van het lichaam aan bod komen.
Zoals gebruikelijk in Ik Vertrek verloopt de verbouwing niet geheel gladjes. Het stel heeft voor een periode onderdak bij Yvonne’s ex, wat de nodige irritaties oplevert. Als het kuuroord bijna wordt opgeleverd, blijken er problemen met de riolering. De eerste gasten zijn dan al in aantocht.
NPO1, 20:30 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |