SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:37 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ja om te voorkomen dat er meer zelf gaan ten koste van eliminaties.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Is iedereen het er mee eens dat we max. ¤ 900.000 over blijft in de prijzenpot?
Aaaaaahhh daar komt die aap uit den mouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dan gaat ze zoals Wen ook al zei, naar de dokterquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Esther: Het gaat om mijn gezondheid, de rest niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |