abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208128636
Van mijn dagelijkse toiletronde maak ik altijd een prettig ritueel. Zo van muziekje erbij, wijn en kaasplankje, en dan hup broek naar onder en lekker zitten op de pot die ik dan voor het gemak de naam van een niet nader te noemen user heb gegeven. Daarna begint de lozing en dus genieten van dit intense moment.

Maar omdat ik doorgaans flinke bolussen schijt in deze pot, maken die ook nogal flink wat herrie, denk aan plons-, splet- of andere duikbootgeluiden. Om mijn ervaring hierdoor niet in het gedrang te laten komen en een en ander nog wat verder op te leuken, besloot ik tot de installatie van een zogenaamde noise cancelling set op mijn wc-bril. Deze zou volgens de advertentie heerlijk zacht zitten en goed aansluiten waardoor alle geluiden maximaal gedempt zouden worden. Ik er dus meteen veertien, een voor elk toilet in mijn riante villa, besteld ^O^

Ding komt binnen, ik dat ding monteren, ziet er goed uit. Ik kies de juiste muziek uit, voorzie mezelf van de eerder genoemde wijn en kaasplank, ik unzip mijn broek en geheel ready om Edgar Davids uit de selectie te zetten ga ik zitten :9

En dan net voor ik afdruk, dat zal je altijd zien he, gaat de telefoon! Is het die lelijke walnoot van een buurman! 'ja ik zag dat er een grote doos bij je was afgeleverd en ik was benieuwd welke gadget je nu weer hebt besteld?' - 'JA IK ZIT TE SCHIJTEN GARE DWERGHAMSTER!!! :( ' roep ik zo terug, maar het was al te laat. Het moment was volledig vervlogen }:|

Klacht: schijtmoment verstoord
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_208128800
GTWV :B
Maar veel te lang, waardoor ik naar de 1ste alinea ben gestopt met lezen.
pindazakje
pi_208128876
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 17:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van mijn dagelijkse toiletronde topicposts 💩
Fixed. 👍
pi_208128930
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Ja ik tikte dat op mijn laptop, daar gaat sneller. Stel je het op prijs als ik voortaan een samenvatting bijvoeg?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Forum Admin vrijdag 24 februari 2023 @ 18:02:54 #5
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208128942
Wel goed dat die buurman niet naar je spetterpoepplons geluiden hoefde te luisteren.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_208128969
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 18:02 schreef Pharkus het volgende:
Wel goed dat die buurman niet naar je spetterpoepplons geluiden hoefde te luisteren.
Je hebt gelijk, ik moet nog een toilet speaker richting zijn huis installeren.
pi_208129355
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat je überhaupt de moeite nam :')
  vrijdag 24 februari 2023 @ 18:37:52 #8
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_208129366
Maar wanneer zette Tuup dan zijn hoed op?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_208129800
Bij eerste regel gestopt, probeer opnieuw.
pi_208129987
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef Cockwhale het volgende:
Bij eerste regel gestopt, probeer opnieuw.
Geeft niet, bent niet de enige met moeite met lezen B-)
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 10:58:26 #11
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_208323717
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 5 april 2023 @ 09:04:27 #12
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_208664127
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 17:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van mijn dagelijkse toiletronde maak ik altijd een prettig ritueel. Zo van muziekje erbij, wijn en kaasplankje, en dan hup broek naar onder en lekker zitten op de pot die ik dan voor het gemak de naam van een niet nader te noemen user heb gegeven. Daarna begint de lozing en dus genieten van dit intense moment.

Maar omdat ik doorgaans flinke bolussen schijt in deze pot, maken die ook nogal flink wat herrie, denk aan plons-, splet- of andere duikbootgeluiden. Om mijn ervaring hierdoor niet in het gedrang te laten komen en een en ander nog wat verder op te leuken, besloot ik tot de installatie van een zogenaamde noise cancelling set op mijn wc-bril. Deze zou volgens de advertentie heerlijk zacht zitten en goed aansluiten waardoor alle geluiden maximaal gedempt zouden worden. Ik er dus meteen veertien, een voor elk toilet in mijn riante villa, besteld ^O^

Ding komt binnen, ik dat ding monteren, ziet er goed uit. Ik kies de juiste muziek uit, voorzie mezelf van de eerder genoemde wijn en kaasplank, ik unzip mijn broek en geheel ready om Edgar Davids uit de selectie te zetten ga ik zitten :9

En dan net voor ik afdruk, dat zal je altijd zien he, gaat de telefoon! Is het die lelijke walnoot van een buurman! 'ja ik zag dat er een grote doos bij je was afgeleverd en ik was benieuwd welke gadget je nu weer hebt besteld?' - 'JA IK ZIT TE SCHIJTEN GARE DWERGHAMSTER!!! :( ' roep ik zo terug, maar het was al te laat. Het moment was volledig vervlogen }:|

Klacht: schijtmoment verstoord
Al Bundy.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
  woensdag 5 april 2023 @ 20:59:07 #13
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_208673750
Kak zeg, dat de buurman je belde op het verkeerde moment.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')