NOPE Walter H himselfquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Typisch weer dat de hele FIS daar binnen zit dan
Was het niet de grote baas van de IBU, die ene oude Noor, die door de Russen om werd gekocht met de ene na de andere prostituee om hun dopingzaakjes onder het tapijt te schuiven?
Edit: deze knakker dus
https://sporza.be/nl/2021(...)pingp~1611853997601/
Geile rakkers aan de top van die organisaties joh.
quote:
Ik heb die wedstrijd niet gezien, wat heeft Riiber gedaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:05 schreef petervanhal het volgende:
Riiber in training 140m en by far de sterkste.
Duitsers en Oostenrijkers kunnen Riibers bloed wel drinken na de teamwedstrijd.
Jarleman blokkeerde Schmid nogal opzichtig in de slotfase van de landenwedstrijd. Sowieso bevalt de wat arrogante houding van Riiber vele Combineders niet lijkt me.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd niet gezien, wat heeft Riiber gedaan?
Viaplay is zelfs met Engels commentaar, ik ben echt als een kind zo blij dit seizoen dat ze ook de Ski Classics allemaal uitzendenquote:Op zondag 5 maart 2023 08:45 schreef Faraday01 het volgende:
VPN aan geslingerd en ik kijk nu naar een zonnig winterlandschap
Engelse of Nederlandse ondertiteling zou nog wel een leuke bonus zijn
vasaloppet.tvquote:Op zondag 5 maart 2023 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Viaplay is zelfs met Engels commentaar, ik ben echt als een kind zo blij dit seizoen dat ze ook de Ski Classics allemaal uitzenden
Maar zonder Viaplay (bij de start deed die nogal stroef, dus was ik overgeschakeld) zit je met de Zweedse TV ook prima ja, die player van ze is ook uitstekend
Ik ben fan van alles waar ik veel op kan zienquote:Op zondag 5 maart 2023 08:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
vasaloppet.tv
Ik heb een grafhekel aan Viaplay
Hoeveel abonnementen heb je wel niet danquote:Op zondag 5 maart 2023 08:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben fan van alles waar ik veel op kan zien![]()
Maakt ook niet uit natuurlijk, als je het maar kan zien
Ziggo, Viaplay en Eurosport, valt meequote:Op zondag 5 maart 2023 08:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel abonnementen heb je wel niet dan
Bruna zit klaar?quote:Op zondag 5 maart 2023 09:01 schreef heywoodu het volgende:
Leuk weetje: zodra de eerste man doorkomt in Mångsbodarna, bijna, opent de registratie voor de 100e Vasaloppet, volgend jaar
Die is in slaap gevallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |