Is ookquote:Op maandag 27 februari 2023 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het moet ook niet te 'vragerig' overkomen natuurlijk
Tof zeg!quote:De kerel van Eurosport vertelde dat hij via via op haar Instagram terecht kwam afgelopen week en gelijk dacht "dat verhaal moet ik hebben!", dus toen nam hij contact met haar op. Volgens mij is het onder anderen veel over haar motivatie in het algemeen gegaan, ze heeft bijvoorbeeld ook de foto van haar oma laten zien die ze altijd bij zich heeft
Het is ook vooral bizar dat iets groots als Eurosport zo op haar verhaal komt, zonder dat iemand (voor zover wij weten) hen dat verder verteld heeft. Ja, de Nederlandse commentator hebben we een berichtje gestuurd voor die 5km, maar dat is een race met veel 'onbekende' atleten, dus feitjes over al die deelnemers zijn voor commentatoren nuttig voer lijkt me.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Is ook
[..]
Tof zeg!![]()
Het is natuurlijk ook een bizar en inspirerend verhaal, van letterlijk onderweg zijn naar de Spelen, naar totaal in de kreukels liggen, en een jaar later weer hartstikke goed meekomen op het WK.
Ik heb begrepen dat de Eurosport-commentatoren een groepsapp per sport hebben. Daar zullen zulke verhalen ook in genoemd worden, kan ik me zo voorstellen.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook vooral bizar dat iets groots als Eurosport zo op haar verhaal komt, zonder dat iemand (voor zover wij weten) hen dat verder verteld heeft. Ja, de Nederlandse commentator hebben we een berichtje gestuurd voor die 5km, maar dat is een race met veel 'onbekende' atleten, dus feitjes over al die deelnemers zijn voor commentatoren nuttig voer lijkt me.
Ze vindt het zelf ook wel leuk hoor, maar begint wel wat vermoeid te raken door de dingen er omheen en heeft ook wel weer zin om vrijdag weer een beetje anoniem en met haar toffe collega's aan de fietsen te sleutelen op d'r werk
Ach, nog altijd beter dan de Braziliaanse pakken altijd, met het saaie witquote:Op maandag 27 februari 2023 18:50 schreef Faraday01 het volgende:
Dat Mexicaanse pak is tof, begrijp wel dat ze dat liever aan wil dan het suffe Amerikaanse pak. Helaas mag dat natuurlijk niet in een wedstrijd.
Dat Braziliaanse pak mag wel wat gepimpt wordenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, nog altijd beter dan de Braziliaanse pakken altijd, met het saaie wit
Zo kom je nooit in de gelegenheid om met een wereldtopper te ruilen
Het is altijd hetzelfde riedeltje: grotendeels wit, met wat gele/groene/blauwe vormpjes ergens op een plek waar het grotendeels verstopt zit achter de hesjesquote:Op maandag 27 februari 2023 19:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat Braziliaanse pak mag wel wat gepimpt worden
Kun je de Nederlandse commentator niet overhalen om in het verlengde daarvan aandacht te vragen voor de funding?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:09 schreef heywoodu het volgende:
Bevestiging van Eurosport: interview staat gepland voor de voorbeschouwing straks, dus tussen 12.20 en 12.30 uur
Geen idee eigenlijk, ik kan zo snel even niks vinden van Johaug die twee jaar geleden op Samanta Krampe stond te wachtenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:32 schreef Faraday01 het volgende:
En is de traditie ook bij de 10k dat de winnares de laatste finisher op wacht? Want dat kan nog een mooi fotomoment gaan geven!
Corona dus dat zullen ze wel niet gedaan hebben in 2021. Helaas kan ik het ook van andere jaren niet vinden dus zal wel geen traditie zijn hier.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik kan zo snel even niks vinden van Johaug die twee jaar geleden op Samanta Krampe stond te wachten
Oh ja, logisch, hoewel ik ook geen foto's zie van een op Aysenur Duman wachtende Johaug in 2019quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Corona dus dat zullen ze wel niet gedaan hebben in 2021
Ja inderdaad, dit kijk ik straks wel op het gemakjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:19 schreef Faraday01 het volgende:
Leuk dat freestyle skiën maar wij zien liever het interview met Bruna
Min min voor Eurosportquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:23 schreef heywoodu het volgende:
Interview nu op de digitale kanalen. Kutfreestyle
Ze gaan het begin van de wedstrijd zo ook nog missenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:27 schreef heywoodu het volgende:
Tof stukje
Maar wel héél matig dat de slopestyle in de weg zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |