goed, dan, koken doet Wendy ook enorm vaakquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ook voor dat soort zaken betalen.
ook ja en ook lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
goed, dan, koken doet Wendy ook enorm vaak
Dat is geen spelinfo.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk kaartjes schrijven mag ook
is ook geen![]()
Dan zou kamer 5 alle kaartjes en briefjes eerst moeten checkenquote:
ik vind het huishouden doen voor iedereen van een andere orde als dat mensen haar vragen om haar beroept uit te oefenenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:32 schreef Deisyy het volgende:
Het is natuurlijk wel ontzettend lief dat Wendy dit doet, zonder mopperen, altijd tijd, ze heeft er ook veel plezier in
Ik denk dat ze het inderdaad met veel plezier doetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:32 schreef Deisyy het volgende:
Het is natuurlijk wel ontzettend lief dat Wendy dit doet, zonder mopperen, altijd tijd, ze heeft er ook veel plezier in
Zou leuker zijn geweest als ze het niet deed en ze zelf maar aan moesten klooienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het inderdaad met veel plezier doet
Ze is hierdoor altijd wel lekker bezig, het is absoluut niet een type om maar op de bank te gaan hangen.
En het is leuk werk, iedereen is altijd blij met wat je doet
Huishoudelijke medewerkers worden ook betaald voor hun werkzaamheden, maar het is duidelijk dat we van mening verschillenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind het huishouden doen voor iedereen van een andere orde als dat mensen haar vragen om haar beroept uit te oefenen
Mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee die zijn er al uit, het wordt sas
niet voor Wendy zelf denk ikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zou leuker zijn geweest als ze het niet deed en ze zelf maar aan moesten klooien![]()
Bij de volgende RLS geen kapster erinquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zou leuker zijn geweest als ze het niet deed en ze zelf maar aan moesten klooien![]()
Niet als ze samen leven , dan zijn ze gewoon huisgenoten met een huishoudelijke taakquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huishoudelijke medewerkers worden ook betaald voor hun werkzaamheden, maar het is duidelijk dat we van mening verschillen
Dan geef ik me opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de volgende RLS geen kapster erin![]()
Zodat ze zelf moeten gaan knippen enzo.
Als manager zou je haar eigenlijk willen belonen want in die hoedanigheid kan dat maar je moet het wel slim aanpakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:32 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |