O ja dan moet je welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee want dan kan ik niet relaxed koffie drinken voordat ik ga werken 😉
Ja dadelijk zijn mijn man en ik weer alleen nu nr 2 de deur uit gaat.
Saaiiiiiii
Nee , gebeurd sowieso weinig, en als er wat is hebben we SLquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ging ff bij lezen maar er is niks gebeurd daar in huis of heb ik iets gemist ?
Ik ga dus janken 😢quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan moet je wel
Zal wel even wennen zijn als de laatste de deur uit is
Ik vond het vreselijk. Je weet dat ze op een gegeven moment gaan, en dat is ook goed. Maar het neemt niet weg dat het best wel wennen is als ineens alles waar je voor zorgt weg is.
Snap dat wel hoor, je hebt er jaren voor gezorgd en dan vliegen ze het nest uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ga dus janken 😢
Overdag zorg ik gelukkig voor 4 tot 8 jaar kids, verwen ze ( leuk voor de ouders 😂)
Je moet het weer gaan doen want door personeel tekort zijn de salarissen onwijs omhooggegaan 😁quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat wel hoor, je hebt er jaren voor gezorgd en dan vliegen ze het nest uit.
Wat leuk, Heb ik ook een tijdje gedaan maar dan van 0 tot 6
Het was nog lang gezellig op de slaapkamer maar het leukste was toch wel Rob die overal doorheen snurktequote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ging ff bij lezen maar er is niks gebeurd daar in huis of heb ik iets gemist ?
Nee, mijn lijf staat dat helaas niet meer toe.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Je moet het weer gaan doen want door personeel tekort zijn de salarissen onwijs omhooggegaan 😁
Oh dat is vervelend als je lichamelijk het niet meer kan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, mijn lijf staat dat helaas niet meer toe.
Ik pas wel een keer in de week op mijn kleindochter en mijn kleinzoon was ook vaak hier.
Het kan snel gaan hoor en het mooiste is je hoeft er zelf niets voor te doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend als je lichamelijk het niet meer kan.
Je bent oma ! Zo leuk ! Nou mijn kinderen hebben nog geen partner dus ik moet nog lang wachten….
Werkse en veel leesplezierquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga naar mijn werk maar neem wel mijn iPad mee kan ik tussendoor nog ff lezen 😁
👋👋👋
werkze, en tot straksquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga naar mijn werk maar neem wel mijn iPad mee kan ik tussendoor nog ff lezen 😁
👋👋👋
ja de bewoners hadden het nog erover dat hij telkens stopte met ademhalen he, chiara maakte hem nog wakkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Het was nog lang gezellig op de slaapkamer maar het leukste was toch wel Rob die overal doorheen snurkte![]()
Morguh Rinardoquote:
vrijdag is eigenlijk altijd een saaie dag , helaasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:55 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik hoop dat vandaag spannender zal zijn.. gisteren was BEST wel saai namelijk
Ja druk met alles te monteren voor zaterdagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
vrijdag is eigenlijk altijd een saaie dag , helaas
Morguhquote:
hahaha schatigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ff de kinderen aan het spelen gekregen.
Ik heb een nieuw kindje en die heeft al z’n 75x juf gezegd 😵💫
Zal ik hem even in het BB huis zetten 😂😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |