Dé wetenschapquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bij de wetenschap is volgens mij een lek nooit helemaal uitgesloten en nooit met zekerheid achterhaald wat de bron was.
Ja lol ... DE wetenschap...niet eens kunnen achterhalen vanwaar het virus kwam.quote:
Zeker voor China is een lableak natuurlijk erg vervelend. Die gaan dat zeker onder de pet houden als dat zo was.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:13 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
tuurlijk 'hoogst waarschijnlijk' wordt dan gezegt om die optie open te houden maar waar het om gaat is dat de groep die die optie zelf als waarschijnlijker achtte, en dus niet meeging met de wetenschap, als ''weten het weer beter dan de wetenschap'' werden weggezet. Lableak viel dus onder een complot. Nu ligt alles ineens weer open.
Of een ''wie zou hier gelijk in hebben DE wetenschap of jij'' kwam ook wel voorbij.
Maar is het nu al zeker dat het om een 'lableak' gaat of zijn dit ook weer speculaties? Zullen we er ooit achterkomen uberhaupt?
Wetenschap is eng hèquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja lol ... DE wetenschap...niet eens kunnen achterhalen vanwaar het virus kwam.
Gelukkig hebben we de FBI nog
Maar ze werken daar toch samen met Amerikanen? Dus als het een lableak is dan is het nog de vraag wie het heeft gedaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zeker voor China is een lableak natuurlijk erg vervelend. Die gaan dat zeker onder de pet houden als dat zo was.
De Amerikanen doen ook hun best om die samenwerking te verhullen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:24 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Maar ze werken daar toch samen met Amerikanen? Dus als het een lableak is dan is het nog de vraag wie het heeft gedaan.
Fauci heeft hier ook flink over lopen liegen ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
De Amerikanen doen ook hun best om die samenwerking te verhullen.
En de VS pompt ginds geld in zulk onderzoek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:01 schreef quirina het volgende:
China gaat gewoon virussen als wapens gebruiken. Maar ja ze krijgen er zelf ook last van.
En nu zien we hier jonge sporters dood neervallen...quote:In het begin van het covid verhaal zag je Chinezen dood neervallen op straat.
Iedereen in de senaat?quote:
Er gaan geruchten dat CIA/DOD meer zou weten. Het is niet zo zeer een lab leak, het zou al eerder rond gespookt hebben en samenhangen met de biolabs in de Oekraine. Heb niet het idee dat het om China gaat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Iedereen in de senaat?
Dan is er iets aan de hand.
Meer schuld richting China?
Ik kan me niet voorstellen dat de volledige senaat akkoord gaat met het vrijgeven van de info als die info aangeeft dat het om een door de VS gemaakt virus in Oekraïnse labs zou gaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:21 schreef _I het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat CIA/DOD meer zou weten. Het is niet zo zeer een lab leak, het zou al eerder rond gespookt hebben en samenhangen met de biolabs in de Oekraine. Heb niet het idee dat het om China gaat.
[ twitter ]
Maar laten we eerlijk zijn, we zullen het waarschijnlijk nooit weten. Het wordt er allemaal niet transparanter op.
Maar China komt ook als een boomerang terug op de US. Dat hele lab in Wuhan hangt van Amerikaans geld aan elkaar. Of ze moeten Fauci slachtofferen en doen alsof het een soloactie was van hem en die Peter Daszak. Dat hele verhaal van die vleermuis was juist om China te benadelen, dus uitgaande van jouw standpunt, geen idee hoe dat zich verhoudt tot elkaar. Als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de volledige senaat akkoord gaat met het vrijgeven van de info als die info aangeeft dat het om een door de VS gemaakt virus in Oekraïnse labs zou gaan.
Veel eerder dat er iets heel negatiefs over China in staat. Dat is immers hun grootste vijand.
In elk geval weten die senatoren al dat het de belangen van de VS niet gaat schaden.
We worden langzaam klaargestoomd voor een oorlog met Chinaquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Iedereen in de senaat?
Dan is er iets aan de hand.
Meer schuld richting China?
De hele senaat stemde voor, begrijp ik. Ongeacht politieke kleur.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:31 schreef _I het volgende:
[..]
Maar China komt ook als een boomerang terug op de US. Dat hele lab in Wuhan hangt van Amerikaans geld aan elkaar. Of ze moeten Fauci slachtofferen en doen alsof het een soloactie was van hem en die Peter Daszak. Dat hele verhaal van die vleermuis was juist om China te benadelen, dus uitgaande van jouw standpunt, geen idee hoe dat zich verhoudt tot elkaar. Als ik eerlijk ben.
Ziet er meer uit als een totale informatie chaos, waarbij mensen zo onverschillig worden dat het niet meer uitmaakt wat waar is.
Denk het niet, zeker niet dat de NATO zich daarin gaat mengen. China zal nooit de eerste stap nemen, Amerika zal dat eerder doen denk ik. China wacht alles rustig af, en als Amerika de eerste stap zet tot een oorlog hoeft de NATO zich er niet in te mengen. Dit weet China ook donders goed. Blufpoker van beide kanten een beetje, ik zie er geen oorlog van komen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We worden langzaam klaargestoomd voor een oorlog met China
Welkom backquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Gelekt uit een lab? is dat het nieuwe sprookje na het vleermuizen verhaal.. ze blijven maar valse narratieve creëren terwijl we allemaal weten dat het 1 grote scam was. Een proefperiode voor de grote ¨pandemie¨ die ons te wachten staat.
De dreiging om info wat slecht is voor China wereldkundig te maken (want we weten niet wat er 'redacted' gaat worden), kan ook een reactie zijn op het gerucht dat China voornemens is wapens te leveren aan Rusland.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk het niet, zeker niet dat de NATO zich daarin gaat mengen. China zal nooit de eerste stap nemen, Amerika zal dat eerder doen denk ik. China wacht alles rustig af, en als Amerika de eerste stap zet tot een oorlog hoeft de NATO zich er niet in te mengen. Dit weet China ook donders goed. Blufpoker van beide kanten een beetje, ik zie er geen oorlog van komen.
Klopt, maar aangezien die Xi Jingping (afgezien van dat het een smeerlap is) hij heel goed weet dat hij het westen nodig heeft voor de economie. Een land met zoveel inwoners wat gaan morren en de straten op gaan kan hij niet beteugelen, de bevolking heeft geld en eten nodig. Valt de hele economie stil is het gedaan met het in mijn ogen misdadige regime wat hij voert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
De dreiging om info wat slecht is voor China wereldkundig te maken (want we weten niet wat er 'redacted' gaat worden), kan ook een reactie zijn op het gerucht dat China voornemens is wapens te leveren aan Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |