abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208246532
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 05:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo is daar ooit sprake consensus van geweest dan?
Meerdere malen is in Nederland gezegd er beslissingen genomen moesten worden aan de hand van onvolledige informatie.
Tuurlijk, zo is het gegaan. Er waren overal gesprekken op TV, bij de Jinek;s en OP1's, waar we open discussies hadden over de onzekerheid van alle middelen. Bijvoorbeeld over de injecties. Ik weet nog goed hoe Hugo het volk toesprak en zei: "We rollen experimentele injecties uit, die bij elke ronde meer bijwerkingen kunnen geven, dus als je het niet vertrouwt, neem ze dan niet. We kijken elkaar daar niet op aan. Mijn lichaam, mijn keuze. We hebben te weinig informatie over de werking, maar we hopen er het beste van!"

Oh, nee dat zei hij niet, wat hij zei was; Minister Hugo de Jonge: “We willen er alles aan doen om te zorgen dat mensen hun keuze maken op basis van betrouwbare informatie (Let op! Voorbereiding op een leugen!!) . Vaccinatie beschermt jezelf en de mensen om je heen tegen het virus en is verantwoord en veilig.
https://www.rijksoverheid(...)wijfelaars-van-start

De onzekerheid en twijfel spat er van af! Net als bij Rutte bij de volgende ronde's lockdowns;

TRUIJEN
Maar is dan niet het eerlijke verhaal dat we nog weken en misschien de hele winter vastzitten aan lockdownachtige maatregelen?

RUTTE
Het eerlijke verhaal is dat we het nu kunnen zien voor de komende drie weken. We gaan nu kijken wat... Het OMT adviseert ons ook dat dit hele pakket ons ruim onder de 1 zal brengen, dus ruim onder dat beroemde cijfer 1, dus dat het niet verder groeit, de pandemie in Nederland, dat het weer gaat krimpen. Dat is ook cruciaal om in de ziekenhuizen weer lucht te krijgen.

https://www.rijksoverheid(...)nge-26-november-2021

Ruim onder de 1. Het hele pakket! Zonder enige twijfel.

Maar het gesprek ging verder;

TRUIJEN
Ja, maar gaat het ook niet om het draagvlak dat u nu dit ingrijpende pakket introduceert, dat mensen ook weten waar ze naartoe werken? Dat we in januari...

DE JONGE
Maar misschien mag ik daar wel iets over zeggen.

RUTTE
Ja, maar ik wil graag over dat januari: Hugo, als jij daar iets over kunt zeggen dan, ja.

DE JONGE
En misschien mag ik daar iets over zeggen. Kijk wat we op dit moment, waar we mee te maken hebben is dat er een vrij grote groep is die niet beschermd is. Die groep is zo’n 1,2 miljoen mensen groot, het RIVM verwacht daar zo’n 15-20.000 ziekenhuisopnames waarvan tussen de 3 en 4000 IC-opnames. En de vraag is, die heel moeilijk te beantwoorden is: hoe snel worden al die mensen, die nog niet beschermd zijn, ziek en hoeveel mensen komen daar op welk moment in de ziekenhuizen terecht? Dat is de onzekerheid waar we op dit moment mee te maken hebben en die laat zich ook niet helemaal modelleren, die laat zich niet helemaal voorspellen. Wat we in die tussentijd dus zullen moeten doen, is zorgen dat daar waar het aantal ziekenhuisopnames te hoog wordt, ingrijpen inderdaad met die lockdownachtige maatregelen, om te zorgen dat we dat virus weer onder de duim krijgen.

Dus de vraag over de onzekerheid lag bij de ongevaccineerden. Niet bij de lockdowns, want die hebben we nodig als instrument om in te grijpen.

Je moet dingen niet gaan verdraaien. Er zullen vast wetenschappers "twijfel" hebben gebruikt, maar ga nou niet doen alsof we die twijfel voorgeschoteld kregen. Het OMT wist dingen zeker, want keuzes hadden consequenties. Ging het aantal OV bewegingen niet naar beneden een uur na zo'n uitzending, dan kregen we de week erop extra maatregelen gebaseerd op gedrag, niet op besmettingscijfers.

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 05-03-2023 07:14:56 ]
pi_208246559
twitter

Goede vraag! Waarom eigenlijk?
pi_208246563
En ik eindig in de wijze woorden van Space Karen
twitter

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan disinformatie.
Ongeacht in welke topic dat verschijnt.
En de antivaxxers verspreiden helaas heel veel disinformatie.
Dus daar mag wel wat repliek tegenover staan.
Verder is het goed om je eigen visie te toetsen aan die van een ander.
En niet in je eigen bubbel blijven hangen.

[ Bericht 16% gewijzigd door _I op 05-03-2023 05:44:14 ]
  zondag 5 maart 2023 @ 05:40:23 #204
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_208246571
quote:
5s.gif Op zondag 5 maart 2023 05:32 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Zou van alles kunnen zijn, maar vaccinatie is uitgesloten!
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_208246624
The team was denied access to raw data, including the list of early patients, swabs, and blood samples.[127] It was allowed only a few hours of supervised access to the Wuhan Institute of Virology.[128]
https://en.wikipedia.org/(...)e_origin_of_COVID-19

WSJ NEWS EXCLUSIVE CHINA
China Refuses to Give WHO Raw Data on Early Covid-19 Cases
https://www.wsj.com/artic(...)19-cases-11613150580

twitter

"Two years of speculation, no data for lab, tons of data for animals. "

twitter

"Kom met bewijs"

Dus we moeten Marion geloven als zij zegt dat ze de data gezien heeft die de zoönose theorie onderschrijft, maar als de FBI iets zegt, dan is het politiek beladen als ze niet met de data komen. Marion heeft zelf niet door dat ze een en al politiek is.

How open and transparent were the Chinese once they let you in?

This is a topic and a mission. There are sensitivities around it ... big political tensions that are around it. And that's something you cannot completely avoid in a situation like this. But once we got out of our quarantine, got into the face-to-face meetings, I think we've managed to get into real good scientific exchange with stiff discussions here and there
https://www.npr.org/secti(...)ry-in-early-outbreak

Marion had "stiff discussions" gevoerd, dus ja, hoe meer zekerheid wil je hebben.
En laten we vooral niet vergeten wie er in het onderzoeksteam zaten;

Origins of the SARS-CoV-2 virus
Members of the international team:

Prof. Dr. Thea Fisher, MD, DMSc(PhD) (Nordsjællands Hospital, Denmark)
Prof. John Watson (Public Health England, United Kingdom)
Prof. Dr. Marion Koopmans, DVM PhD (Erasmus MC, Netherlands)
Prof. Dr. Dominic Dwyer, MD (Westmead Hospital, Australia)
Vladimir Dedkov, Ph.D (Institute Pasteur, Russia)
Dr. Hung Nguyen-Viet, PhD (International Livestock Research Institute (ILRI), Vietnam)
PD. Dr. med vet. Fabian Leendertz (Robert Koch-Institute, Germany)
Dr. Peter Daszak, Ph.D (EcoHealth Alliance, USA)
Dr. Farag El Moubasher, Ph.D (Ministry of Public Health, Qatar)
Prof. Dr. Ken Maeda, PhD, DVM (National Institute of Infectious Diseases, Japan)

En wie was ook alweer die Peter?

Understanding the Risk of Bat Coronavirus Emergence
https://reporter.nih.gov/(...)ject-details/8674931

https://nypost.com/2022/1(...)study-coronaviruses/
A $653,392 grant to Peter Daszak’s EcoHealth Alliance, awarded Sept. 21, is being administered by the National Institute of Allergy and Infectious Diseases — whose director, Dr. Anthony Fauci, announced in August that he was stepping down at the end of this year.

The grant is the first installment of a five-year award totaling $3.3 million — and was doled out on the same day NIAID awarded EcoHealth more than $2.1 million for two more ongoing studies, one of which involves so-called “gain-of-function” to make viruses more dangerous.

EcoHealth Alliance previously received millions in grants — directing some of those funds to the Wuhan Institute of Virology, from where many believe COVID-19 leaked into the city of 11 million and trigged the worst global pandemic in 100 years.

Previously released emails have documented a close relationship between Daszak and Fauci, who received a “personal thank you” from the EcoHealth chief in April 2020 for backing the theory that COVID-19 spread naturally from bats to humans.

Juist ja, die deed GoF onderzoek en was er al eerste bij om juist die theorie te onderdrukken.

Waarom zijn er dan nog mensen die dit soort wetenschappers verdedigen?

[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 05-03-2023 07:07:20 ]
pi_208246653
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je bedoelt toch niet Ivermectine toch? :P
Ja onder andere, ik ken een paar mensen die goed ziek waren van corona.
Smorgens pakten ze Ivermectine en savonds waren ze weer opgeknapt.
pi_208247746
quote:
2s.gif Op zondag 5 maart 2023 05:20 schreef _I het volgende:

[..]
Tuurlijk, zo is het gegaan. Er waren overal gesprekken op TV, bij de Jinek;s en OP1's, waar we open discussies hadden over de onzekerheid van alle middelen. Bijvoorbeeld over de injecties. Ik weet nog goed hoe Hugo het volk toesprak en zei: "We rollen experimentele injecties uit, die bij elke ronde meer bijwerkingen kunnen geven, dus als je het niet vertrouwt, neem ze dan niet. We kijken elkaar daar niet op aan. Mijn lichaam, mijn keuze. We hebben te weinig informatie over de werking, maar we hopen er het beste van!"
Tja, onzinnig verhaal natuurlijk.

quote:
Oh, nee dat zei hij niet, wat hij zei was; Minister Hugo de Jonge: “We willen er alles aan doen om te zorgen dat mensen hun keuze maken op basis van betrouwbare informatie (Let op! Voorbereiding op een leugen!!) . Vaccinatie beschermt jezelf en de mensen om je heen tegen het virus en is verantwoord en veilig.
https://www.rijksoverheid(...)wijfelaars-van-start

De onzekerheid en twijfel spat er van af!
Daar gaat het om vaccins, waarbij iedereen inderdaad de keuze had om het vaccin te nemen en het vaccin veilig genoeg bevonden is. En dat is het nog steeds, als je ziet hoeveel vaccins er gezet zijn en hoeveel gevallen van ernstige bijwerkingen er zijn, dan is het vaccin veilig.
Dat beseffen degenen die tegen vaccinatie zijn ook, want die spreken nu van mogelijke bijwerkingen over 15 jaar.

Verder ging het over verplichte maatregelen, zoals lockdown, avondklok, mondmaskers, etc. Daarbij is vanaf het begin aangegeven dat die maatregelen worden genomen met onvoldoende informatie over de effectiviteit.

quote:
Net als bij Rutte bij de volgende ronde's lockdowns;

TRUIJEN
Maar is dan niet het eerlijke verhaal dat we nog weken en misschien de hele winter vastzitten aan lockdownachtige maatregelen?

RUTTE
Het eerlijke verhaal is dat we het nu kunnen zien voor de komende drie weken. We gaan nu kijken wat... Het OMT adviseert ons ook dat dit hele pakket ons ruim onder de 1 zal brengen, dus ruim onder dat beroemde cijfer 1, dus dat het niet verder groeit, de pandemie in Nederland, dat het weer gaat krimpen. Dat is ook cruciaal om in de ziekenhuizen weer lucht te krijgen.

https://www.rijksoverheid(...)nge-26-november-2021

Ruim onder de 1. Het hele pakket! Zonder enige twijfel.
Maar volgens jou kwamen we niet onder de 1?

Laat eens zien.

Volgens mij hebben we bij elke lockdown gezien dat dat de cijfers gingen dalen en de lockdown weer opgeheven kon worden omdat de druk op de ziekenhuizen was afgenomen.

Dat lockdowns werken snapt iedereen lijkt me.
Als je iedereen in een hokje opsluit zodat er geen contact onderling is, kan het virus zich niet verspreiden en dooft het uit.

Of klopt dat volgens jou niet?

quote:
Maar het gesprek ging verder;

TRUIJEN
Ja, maar gaat het ook niet om het draagvlak dat u nu dit ingrijpende pakket introduceert, dat mensen ook weten waar ze naartoe werken? Dat we in januari...

DE JONGE
Maar misschien mag ik daar wel iets over zeggen.

RUTTE
Ja, maar ik wil graag over dat januari: Hugo, als jij daar iets over kunt zeggen dan, ja.

DE JONGE
En misschien mag ik daar iets over zeggen. Kijk wat we op dit moment, waar we mee te maken hebben is dat er een vrij grote groep is die niet beschermd is. Die groep is zo’n 1,2 miljoen mensen groot, het RIVM verwacht daar zo’n 15-20.000 ziekenhuisopnames waarvan tussen de 3 en 4000 IC-opnames. En de vraag is, die heel moeilijk te beantwoorden is: hoe snel worden al die mensen, die nog niet beschermd zijn, ziek en hoeveel mensen komen daar op welk moment in de ziekenhuizen terecht? Dat is de onzekerheid waar we op dit moment mee te maken hebben en die laat zich ook niet helemaal modelleren, die laat zich niet helemaal voorspellen. Wat we in die tussentijd dus zullen moeten doen, is zorgen dat daar waar het aantal ziekenhuisopnames te hoog wordt, ingrijpen inderdaad met die lockdownachtige maatregelen, om te zorgen dat we dat virus weer onder de duim krijgen.

Dat is de onzekerheid waar we op dit moment mee te maken hebben[/b] en die laat zich ook niet helemaal modelleren

Staat er duidelijk in.

quote:
Dus de vraag over de onzekerheid lag bij de ongevaccineerden. Niet bij de lockdowns, want die hebben we nodig als instrument om in te grijpen.
Dat maak jij ervan.
Door slim te quoten kun je inderdaad je eigen verhaal ervan maken.

quote:
Je moet dingen niet gaan verdraaien. Er zullen vast wetenschappers "twijfel" hebben gebruikt, maar ga nou niet doen alsof we die twijfel voorgeschoteld kregen. Het OMT wist dingen zeker, want keuzes hadden consequenties. Ging het aantal OV bewegingen niet naar beneden een uur na zo'n uitzending, dan kregen we de week erop extra maatregelen gebaseerd op gedrag, niet op besmettingscijfers.
Verder is kabinetsbeleid geen wetenschappelijke consensus.
pi_208249791
quote:
5s.gif Op zondag 5 maart 2023 05:32 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
het ligt niet aan de vaccins :+
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_208250283
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2023 05:37 schreef _I het volgende:
En ik eindig in de wijze woorden van Space Karen
[ twitter ]
[..]

_O-

Het probleem is dat personen als Wantie biases niet begrijpen in onderzoek en eigenlijk de waarde van een paper niet kunnen toetsen.

Maar ok, in zijn voordeel, ik heb niet de indruk dat het veel beter gaat bij veel onderzoekers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_208250328
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 13:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-

Het probleem is een persoon als Wantie biases niet begrijpen in onderzoek en eigenlijk de waarde van een paper niet kunnen toetsen.

Maar ok, in zijn voordeel, ik heb niet de indruk dat het veel beter gaat bij veel onderzoekers.
De kwestie betrof niet 1 onderzoek, maar of wetenschappelijk iets vast stond.
En daar is geen sprake van.
pi_208250412
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 13:15 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
het ligt niet aan de vaccins :+
Dat is een nogal voorbarige conclusie.
.

Anyway, het is wel begrijpelijk waarom er een afbeelding wordt gebruikt ipv het artikel zelf als je het artikel leest..

quote:
New Zealand has recorded the largest increase in the number of registered deaths since the 1918 influenza pandemic, new data from Stats NZ shows.

The births and deaths figures, for the year ending December 2022, show there were 38,574 deaths in 2022, 10.4 per cent (3642) more than in 2021.

This increase - attributed to Covid-19 and an ageing population - is the biggest year-on-year jump since the 55.4 per cent (5835) spike in deaths following the 1918 flu pandemic.

Most of the increase in deaths occurred in older age groups where Covid-19 poses an increased mortality risk.
quote:
However, an expert says this increase would have been higher and sooner in the pandemic had it not been for New Zealand’s initial pandemic response.

University of Otago epidemiologist Michael Baker said, unlike other OECD countries, New Zealand had not recorded any excess mortality (deaths above and beyond the “normal” rate) over the initial years of the pandemic.

However, as the virus spread more widely in New Zealand in 2022 with the arrival of Omicron, Covid-19 deaths increased, with just under 2400 fatalities attributed to the virus last year.

“The two benefits of the elimination strategy were very few New Zealanders got infected in the first two years of the pandemic and that meant excess mortality went way negative
https://www.nzherald.co.n(...)IANCKRNNA7IL42RD52U/
pi_208257811
Met Covid was iedereen gehersenspoeld.

Nu met dat stikstof verhaal ook enorm, wat een haat van sommige mensen op de boeren zeg, alsof ze als klein kind ooit de lollie hebben laten afpakken door een andere kleuter op zo een klein skelter-trekkertje en die wond nog steeds pijn doet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_208258005
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 20:59 schreef ludovico het volgende:
Met Covid was iedereen gehersenspoeld.

Nu met dat stikstof verhaal ook enorm, wat een haat van sommige mensen op de boeren zeg, alsof ze als klein kind ooit de lollie hebben laten afpakken door een andere kleuter op zo een klein skelter-trekkertje en die wond nog steeds pijn doet.
Er is ook veel baat op bijv Extinction Rebellion, net zo goed als dat er haat was op voorstanders van de coronamaatregelen.

De andere groep wegzetten als gebrainwashed werkt daarbij polariserend.
pi_208259030
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 21:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er is ook veel baat op bijv Extinction Rebellion, net zo goed als dat er haat was op voorstanders van de coronamaatregelen.

De andere groep wegzetten als gebrainwashed werkt daarbij polariserend.
Extinction Rebellion is extremistisch, die doen een hoop schade met hun waanideeën,
Voorstanders corona maatregelen idem.

Maar ok, ze zijn helemaal heilig overtuigd van het eigen gelijk. Doch, bij Covid zijn grondrechten overschreden en ging het beleid gepaard met discriminatie, de belangen waren daar wel erg groot.

Bij extinction rebellion, tjah, vervelend, geef ze een gebied verbod, bekeur ze, klaar. Het zijn idioten maar "haat" lijkt me een wat groot woord.

De idioten die schilderijen slopen daarentegen verdienen wel meer repliek.

Voorstanders maatregelen.. Tjah, ligt eraan welke maatregelen maar de extreemste verdienen ook echt 0.0 respect.
pi_208260582

[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 06-03-2023 01:41:16 ]
pi_208268674
Fijn hoor zo'n regering.
https://www.blckbx.tv/cor(...)uwe-variant-inzetten

quote:
Vorige week werd bekend dat er bijna 100.000 WhatsApp-berichten van de telefoon van Hancock in handen waren gekomen van de krant The Telegraph. De berichten laten zien hoe de Britse overheid angst gebruikte als wapen om gehoorzaamheid van de bevolking aan strenge coronamaatregelen af te dwingen.
pi_208268989
twitter
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  maandag 6 maart 2023 @ 21:59:45 #218
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208271627

|:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 maart 2023 @ 22:20:44 #219
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208271862
quote:
Hoeveel mensen tussen de 30 en 60 ken jij met "long Covid?". Ben zelf 41 dus meeste mensen die ik ken zijn ook in die leeftijdscategorie en... Niemand. Spreek voor mijn werk heel veel mensen iedere dag en hoor wel eens iets, maar dat zijn mensen die altijd al vaak "ziek" waren..

Ik probeer het dan ook niet te ontkennen, en er zullen best mensen zijn met langdurige klachten. Maar hoe het een beetje gepushed is en ze nog steeds doen als een groot gevaar gaat er bij mij echt niet in. Onder ongevaccineerden die ik ken/spreek speelt dit trouwens ook totaal niet. Makes you wonder :)
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 07:59:36 #220
189978 controlaltdelete
pi_208273704
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hoeveel mensen tussen de 30 en 60 ken jij met "long Covid?". Ben zelf 41 dus meeste mensen die ik ken zijn ook in die leeftijdscategorie en... Niemand. Spreek voor mijn werk heel veel mensen iedere dag en hoor wel eens iets, maar dat zijn mensen die altijd al vaak "ziek" waren..

Ik probeer het dan ook niet te ontkennen, en er zullen best mensen zijn met langdurige klachten. Maar hoe het een beetje gepushed is en ze nog steeds doen als een groot gevaar gaat er bij mij echt niet in. Onder ongevaccineerden die ik ken/spreek speelt dit trouwens ook totaal niet. Makes you wonder :)
En het weer te snel aan het werk gaan wordt in het artikel genoemd, kun je dus wel lang mee thuiszitten met die vage klachten van postcovid :{w . Nee ik ken ook niemand, tijdens het hoogtepunt van het circus een enkele collega die longcovid had maar nu hoor ik er niets meer over.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 10:48:11 #221
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_208274849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 07:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
En het weer te snel aan het werk gaan wordt in het artikel genoemd, kun je dus wel lang mee thuiszitten met die vage klachten van postcovid :{w . Nee ik ken ook niemand, tijdens het hoogtepunt van het circus een enkele collega die longcovid had maar nu hoor ik er niets meer over.
Ik had 1 collega die maanden last heeft gehad van long covid. Maar hij heeft zich er ook niet aan overgegeven en is gewoon doorgegaan om het gezin draaiend te blijven houden. Daarom ben ik zo rustig mogelijk gaan doen toen ik covid bleek te hebben. Heb gewoon helemaal niks gedaan die tijd. Hele dagen heb ik in de zon gezeten/geslapen en savonds film kijken. En fles rum opgezopen, preventief voor de keel, leek me goed.

Kan me voorstellen dat als je imuunsysteem aan het werk moet dat je dan zo weinig mogelijk stress moet opzoeken. Slaap jezelf weer beter ipv doorgaan.
To BG or not to BG!
  dinsdag 7 maart 2023 @ 10:56:13 #222
335476 oppiedoppie
pi_208274931
quote:
2s.gif Op zondag 5 maart 2023 05:20 schreef _I het volgende:

RUTTE

DE JONGE
En misschien mag ik daar iets over zeggen. Kijk wat we op dit moment, waar we mee te maken hebben is dat er een vrij grote groep is die niet beschermd is. Die groep is zo’n 1,2 miljoen mensen groot, het RIVM verwacht daar zo’n 15-20.000 ziekenhuisopnames waarvan tussen de 3 en 4000 IC-opnames. En de vraag is, die heel moeilijk te beantwoorden is: hoe snel worden al die mensen, die nog niet beschermd zijn, ziek en hoeveel mensen komen daar op welk moment in de ziekenhuizen terecht? Dat is de onzekerheid waar we op dit moment mee te maken hebben en die laat zich ook niet helemaal modelleren, die laat zich niet helemaal voorspellen. Wat we in die tussentijd dus zullen moeten doen, is zorgen dat daar waar het aantal ziekenhuisopnames te hoog wordt, ingrijpen inderdaad met die lockdownachtige maatregelen, om te zorgen dat we dat virus weer onder de duim krijgen.[/i]

Wat me opvalt aan bovenstaande tekst van Hugo is dat Hugo vrij stellig meent dat er 3 tot 4000 ic opnames komen van de ongevaccineerden en tot 20.000 ziekenhuisopnamen maar dat de enige onzekerheid daarbij is in welke frequentie die mensen zouden worden opgenomen.
Terwijl die getallen ook redelijk uit de lucht gegrepen waren en de grootste onzekerheidsfactor waren. Achteraf ook deze voorspelling niet uitgekomen. Dit zijn teksten geweest die bedoeld waren om mensen aan te sporen om zich te laten vaccineren en de waarheid werd beetje verdraaid en aangepast om dit extra kracht bij te zetten.
To BG or not to BG!
  dinsdag 7 maart 2023 @ 11:23:24 #223
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_208275230
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik ben 46 en heb corona gehad. Ik ruik en proef nog steeds stukken minder dan voorheen. Gaat ook niet meer verbeteren is de verwachting. Is geen ramp, maar valt wel onder long covid.
pi_208275855
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 11:23 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Ik ben 46 en heb corona gehad. Ik ruik en proef nog steeds stukken minder dan voorheen. Gaat ook niet meer verbeteren is de verwachting. Is geen ramp, maar valt wel onder long covid.
Ben je gevaccineerd?
  dinsdag 7 maart 2023 @ 12:25:19 #225
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_208275874
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 12:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ben je gevaccineerd?
Nee, natuurlijk niet.
pi_208277700
quote:

[..]
Fucked up G.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 15:30:46 #227
24329 KNAK
ff w88,......
pi_208277793
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 10:56 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Wat me opvalt aan bovenstaande tekst van Hugo is dat Hugo vrij stellig meent dat er 3 tot 4000 ic opnames komen van de ongevaccineerden en tot 20.000 ziekenhuisopnamen maar dat de enige onzekerheid daarbij is in welke frequentie die mensen zouden worden opgenomen.
Terwijl die getallen ook redelijk uit de lucht gegrepen waren en de grootste onzekerheidsfactor waren. Achteraf ook deze voorspelling niet uitgekomen. Dit zijn teksten geweest die bedoeld waren om mensen aan te sporen om zich te laten vaccineren en de waarheid werd beetje verdraaid en aangepast om dit extra kracht bij te zetten.
Corona :')

Vandaag toevallig gehoord dat vandaag hoogste aantal ziekenhuisopnames sinds een jaar (200! :% ) ...en allemaal patiënten met onderliggende issues. Ok... lockdowntje doen dan maar?

Heel Corona kan in een schoenendoos en op zolder geflikkerd worden. Sinds het begin was het al een onzinverhaal met al die mensen die op straat omvielen, straten vol lijkzakken, ziekenhuizen die uit de grond moesten worden gestampt vanwege de krankzinnig hoge besmettingen...
Toen het hier in het westen ook 'los' ging was al snel duidelijk dat het allemaal lulkoek was. Ondertussen kregen we wel een Premier voorgeschoteld met zijn psychologische wartaal vanuit het torentje; "je denk nu wellicht,...is dit echt?..." 8)7 met daaropvolgend al die idioterie als lockdown/QR/verplicht beflap/semi-gedwongen vax/vax propaganda in de media/avondklok/1.5m en ga zo maar door.

Inmiddels zijn we alweer wat psyops verder en is Corona zoals ze het in het begin hebben neergezet niet meer relevant. Die 2/3e wereldbevolking met (herhaaldelijk) zooi in hun lichaam gespoten nog wel..
Mai pben rai~!
pi_208278404
https://www.ninefornews.n(...)we-ons-zorgen-maken/

Of zou marburg de nieuwe plandemie zijn???
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 7 maart 2023 @ 16:33:51 #229
189978 controlaltdelete
pi_208278462
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 15:30 schreef KNAK het volgende:

[..]

Vandaag toevallig gehoord dat vandaag hoogste aantal ziekenhuisopnames sinds een jaar (200! :% ) ...en allemaal patiënten met onderliggende issues. Ok... lockdowntje doen dan maar?

Heel Corona kan in een schoenendoos en op zolder geflikkerd worden. Sinds het begin was het al een onzinverhaal met al die mensen die op straat omvielen, straten vol lijkzakken, ziekenhuizen die uit de grond moesten worden gestampt vanwege de krankzinnig hoge besmettingen...
Toen het hier in het westen ook 'los' ging was al snel duidelijk dat het allemaal lulkoek was. Ondertussen kregen we wel een Premier voorgeschoteld met zijn psychologische wartaal vanuit het torentje; "je denk nu wellicht,...is dit echt?..." 8)7 met daaropvolgend al die idioterie als lockdown/QR/verplicht beflap/semi-gedwongen vax/vax propaganda in de media/avondklok/1.5m en ga zo maar door.

Inmiddels zijn we alweer wat psyops verder en is Corona zoals ze het in het begin hebben neergezet niet meer relevant. Die 2/3e wereldbevolking met (herhaaldelijk) zooi in hun lichaam gespoten nog wel..
Je lachte je suf destijds en nu helemaal wat er uitgekraamd werd tijdens persconferenties, 23 maart 2020

Rutte schijt aan corona feestjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapperhaus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
pi_208279005
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 19:30 schreef Alarmonoff het volgende:
[ twitter ]
Dat ventje Matt Handycock heb ook ik nooit serieus genomen.
Heel vaak was 'ie op de 'corona scaremongery updates' bijna elke avond op BBC te zien.
En rondom zelfde tijd zn collegas bij lockdown feestjes in Downing Street waren.
Een week of zo voor het hele shitshow begonnen (mid Maart 2020) was,corona ook van de HCID (High Consequence Infectious Disease) lijst weggehaald.

Sidenote: Matty Handycock was een paar maanden geleden in Big Brother UK te zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_208279141
Hallo allemaal :W

Mondkapjes zijn nog steeds zinloos volgens groot onderzoek:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_208279188
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 15:30 schreef KNAK het volgende:

[..]

Precies...nailed it!

En nooit,maar nooit hebben de gasten ooit gezegd dat de gemiddelde 'corona dood' leeftijd hoger dan gemiddelde life expectancy van 82 was.
Lying by omission 101....classic psyOp taktiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 07-03-2023 17:44:54 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_208279213
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Howdy p_o_p....fyn om je terug te zien.
pi_208279296
quote:

[..]
Probeer eens MJ of adjoema fijnkauwen >:)
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:10:27 #235
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_208282421
twitter

Just putting it out here
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_208282446
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Is er niet een time line met al zijn filmpjes? Ik zou best geïnteresseerd zijn dat ooit te marathonen.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:15:30 #237
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282499
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Just putting it out here
En binnenkort onder het tapijt met de melding "de nadelen wegen niet op tegen de voordelen" Vertel dat tegen degenen die wel slachtoffer zijn van de bijwerkingen... Vind trouwens dat hele HPV vaccin wel ook wat raar, het pushen ervan vooral ook onder mannelijke tieners. Was toch bedoelt uiteindelijk voor vrouwelijke tieners? En nu moet iedereen het?
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:16:15 #238
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282512
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is er niet een time line met al zijn filmpjes? Ik zou best geïnteresseerd zijn dat ooit te marathonen.
Je kunt toch gewoon zijn naam invoeren in Youtube en dan al zijn viddy's kijken?
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:18:15 #239
421867 greysbones
pi_208282537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En binnenkort onder het tapijt met de melding "de voordelen wegen niet op tegen de nadelen" Vertel dat tegen degenen die wel slachtoffer zijn van de bijwerkingen... Vind trouwens dat hele HPV vaccin wel ook wat raar, het pushen ervan vooral ook onder mannelijke tieners. Was toch bedoelt uiteindelijk voor vrouwelijke tieners? En nu moet iedereen het?
uit onderzoek blijkt dat baarmoederhalskanker kan ontstaan door wisselende contacten
daar loop je dan een virus/bacterie op en heb je een grotere kans op
(als ik het goed heb hoor, even uit mijn hoofd van wat ik er toen, 6 jaar geleden, over heb opgezocht.)
die de man vaak bij zich draagt
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:30:29 #240
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282700
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
uit onderzoek blijkt dat baarmoederhalskanker kan ontstaan door wisselende contacten
(als ik het goed heb hoor, even uit mijn hoofd van wat ik er toen, 6 jaar geleden, over heb opgezocht.)
Dat is ook wat ik meen gelezen te hebben, en dat het vaccin tegen die baarmoederhals kanker zou moeten beschermen. Wat doet het dan in godsnaam bij jonge mannen vraag ik me af?
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:32:02 #241
421867 greysbones
pi_208282727
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat is ook wat ik meen gelezen te hebben, en dat het vaccin tegen die baarmoederhals kanker zou moeten beschermen. Wat doet het dan in godsnaam bij jonge mannen vraag ik me af?
die bacterie laten verdwijnen als hij in het lichaam komt ?
wat doet hij dan bij meisjes?
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:32:34 #242
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282730
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Even de shareholders btw van Merck, ze hebben het echt goed met je voor:

Stockholder Stake Shares owned
The Vanguard Group, Inc. 8.53% 216,325,527
BlackRock Fund Advisors 5.47% 138,780,980
SSgA Funds Management, Inc. 4.65% 117,961,857
Wellington Management Co. LLP 2.45% 62,016,871
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:34:52 #243
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282752
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
die bacterie laten verdwijnen als hij in het lichaam komt ?
wat doet hij dan bij meisjes?
Ik heb geen idee wat het bij beide doet als beide die prik moeten hebben... Maar goed, had al even geantwoord wie Merck nou even in bezit heeft :) Komt heel vertrouwd over weer allemaal.
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:36:18 #244
421867 greysbones
pi_208282767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat het bij beide doet als beide die prik moeten hebben... Maar goed, had al even geantwoord wie Merck nou even in bezit heeft :) Komt heel vertrouwd over weer allemaal.
allemaal oude jongens krentebrood
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:37:30 #245
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282785
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wie controleert de wereld in een notendop :)
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:42:16 #246
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282850
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als ze een boete krijgen, lachend aftikken en....... Doorrrrrrr.
Lach met een schone bips
pi_208282907
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je kunt toch gewoon zijn naam invoeren in Youtube en dan al zijn viddy's kijken?
En dan op upload datum afdraaien? Maar de helft is verwijderd van het platform?
  woensdag 8 maart 2023 @ 09:00:10 #248
189978 controlaltdelete
pi_208285368

Net alsof het in andere landen anders was, ook in NL dezelfde aanpak; jaag het volk de stuipen op het lijf.
  woensdag 8 maart 2023 @ 10:32:02 #249
24329 KNAK
ff w88,......
pi_208286206
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Net alsof het in andere landen anders was, ook in NL dezelfde aanpak; jaag het volk de stuipen op het lijf.

Kijk voor de lulz eens terug naar onze trekpop. Alles in de range goedgelovige <----------> angsthaas en dat wat er tussen in zit zat te huilen/flippen/sidderen/beven van de angst/stress/onzekerheid voor de TV.
Niemand minder dan de Minister President die zoiets als dit op het volk afvuurt, wetende dat het allemaal lulkoek en onzin was. Dat is toch wel een veroordeling waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 08-03-2023 12:50:19 ]
Mai pben rai~!
pi_208286406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je doet het voor een ander hè :P
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:09:37 #251
189978 controlaltdelete
pi_208286596
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:32 schreef KNAK het volgende:

[..]

Kijk voor de lulz eens terug naar onze trekpop. Alles in de range goedgelovige <----------> angsthaas en dat wat er tussen in zit zat te huilen/flippen/sidderen/beven van de angst/stress/onzekerheid voor de TV.
Niemand meer dan de Minister President die zoiets als dit op het volk afvuurt, wetende dat het allemaal lulkoek en onzin was. Dat is toch wel een veroordeling waard.
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 00:41:13 #252
236264 crew  capricia
pi_208296578
De BPOC2000 familie Kuit (Pedro/Pieter, zijn vrouw en dochter Jade) is naar alle waarschijnlijkheid opgepakt.

quote:
ALPHEN AAN DEN RIJN
Een 58-jarige man, zijn 55-jarige echtgenote en een 30-jarige dochter van de man zijn dinsdag aangehouden. Ze worden verdacht van oplichting, witwassen en verduistering.

De man en zijn dochter zijn bestuurders van een door hen opgerichte stichting. De twee zouden geld dat aan de stichting is geschonken, gebruikt hebben voor privé-uitgaven. De echtgenote van de man wordt verdacht van betrokkenheid hierbij, meldt het Openbaar Ministerie.

De drie verdachten zitten in beperkingen. Dat betekent dat zij alleen contact mogen hebben met hun advocaat. Om die reden kan het OM nog weinig melden over de inhoud van de zaak.
https://m.leidschdagblad.(...)r&utm_source=dlvr.it

Toch nog tribunalen? ;)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208296701
https://www.telegraaf.nl/(...)etaald-door-overheid

Goh hoe zou dat in Nederland zijn? Het zou wel het gedrag van een aantal journalisten zoals Maarten Keulemans in één klap verklaren.
pi_208296704
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 00:41 schreef capricia het volgende:
De BPOC2000 familie Kuit (Pedro/Pieter, zijn vrouw en dochter Jade) is naar alle waarschijnlijkheid opgepakt.
[..]
https://m.leidschdagblad.(...)r&utm_source=dlvr.it

Toch nog tribunalen? ;)
Waarom precies?
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 01:46:47 #255
236264 crew  capricia
pi_208296709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 01:42 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waarom precies?
'De twee zouden geld dat aan de stichting is geschonken, gebruikt hebben voor privé-uitgaven'
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208296717
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 01:46 schreef capricia het volgende:

[..]
'De twee zouden geld dat aan de stichting is geschonken, gebruikt hebben voor privé-uitgaven'
Als dit waar is natuurlijk dikke foei van ze. Maar wat heeft dit met tribunalen te maken?
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 01:55:53 #257
236264 crew  capricia
pi_208296728
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 01:50 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Als dit waar is natuurlijk dikke foei van ze. Maar wat heeft dit met tribunalen te maken?
De mensen die het hardst om geld bedelden en om tribunalen riepen, blijken nu zelf voor het gerecht te komen voor oplichting.
Hopelijk is hier niemand die geld gegeven heeft aan dit soort charlatans.

Of versta jij onder een tribunaal iets anders dan een gerechtshof?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208296755
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 01:55 schreef capricia het volgende:

[..]
De mensen die het hardst om geld bedelden en om tribunalen riepen, blijken nu zelf voor het gerecht te komen voor oplichting.

Een tribunaal is een rechtbank voor bijzondere rechtspleging zoals bijv bij oorlogsmisdaden of het grootschalig schenden van de rechten van de mens. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet en dat je vergelijking dus nergens op slaat.

Verder heb ik helaas al net iets te vaak gezien dat mensen die zich kritisch hebben uitgelaten over overheidsbeleid vervolgens onterecht verdacht gemaakt worden in de pers. Als het niet lukt om de antisemitismekaart te trekken dan worden ze op een andere manier wel verdacht gemaakt mbv valse aantijgingen als geldverduistering etc. Dat er eventueel vervolgens niets van blijkt te kloppen (zoals bij Willem Engel die geld zou hebben weggesluisd wat gewoon ontkracht kon worden door hem) of dat een partij zijn financiële administratie gewoon niet op orde heeft maakt dan niet meer uit want de negatieve beeldvorming heeft al plaatsgevonden.

Beetje jammer allemaal. Vooral dat het niet uitmaakt hoe doorzichtig het gebeurt, want veel mensen lijken er maar niet doorheen te prikken. De selectieve verontwaardiging over dit soort onbelangrijke zaken is echt fnuikend.
  donderdag 9 maart 2023 @ 11:01:20 #259
335476 oppiedoppie
pi_208298947
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 01:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Een tribunaal is toch niet zomaar een rechtszaak?

Had ook nog nooit van deze mensen gehoord. Hoeveel geld zouden ze dan hebben verduisterd van goedgelovige mensen?

Vind jij dit dan tribunaal waardig?
To BG or not to BG!
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 11:04:53 #260
236264 crew  capricia
pi_208298981
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 11:01 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Een tribunaal is toch niet zomaar een rechtszaak?

Had ook nog nooit van deze mensen gehoord. Hoeveel geld zouden ze dan hebben verduisterd van goedgelovige mensen?

Je had serieus nog nooit van het BPOC2020 gehoord? :D die club is wel vaker hier langs gekomen in deze reeks.

De BPOC2020 is sterk verbonden met het hele anti-vaxx- en complotnetwerk.

Van Maurice de Hond, FvD/Baudet, Blue Tiger, Bonte, Van Veen, Borger tot complot advocaten Bart Maes en Reiner Fuellmich, ga zo maar door.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 9 maart 2023 @ 11:14:54 #261
335476 oppiedoppie
pi_208299062
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 11:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Je had serieus nog nooit van het BPOC2020 gehoord? :D die club is wel vaker hier langs gekomen in deze reeks.

Van Maurice de Hond, FvD/Baudet, Blue Tiger, Bonte, Van Veen, Borger tot complot advocaten Bart Maes en Reiner Fuellmich, ga zo maar door.
Nee, had daar nog nooit van gehoord. Blue tiger en die advocaten ook niet trouwens.
Nu ben ik ook niet zo actief in dat netwerk. Heb geen fb, twitter, instagram etc. misschien dat dat een reden is en ben prive met hele andere dingen bezig wat het meest van mijn tijd kost.
Toen ik hier op fok wap verklaard was en dus volger van die Engel was had ik daar ook nog nooit van gehoord en moest eerst googlen wie dat was. Verder is het wel comfi onder deze steen. :-)
To BG or not to BG!
pi_208299113
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 11:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik had er wel van gehoord maar ik dacht dat ze enkel met politiegeweld bezig waren.
Maar ik zit ook niet op social media.
pi_208301321
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 11:01 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Blijkbaar. Zo zie je maar weer hoe effectief de polarisatie door de msm is.
pi_208301446
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208301452
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208301505
twitter
pi_208301520
Nieuwe zombie virus
Wie gelooft dit nog echt

twitter
pi_208301609
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2023 15:22 schreef Ali_boo het volgende:
Nieuwe zombie virus
Wie gelooft dit nog echt

[ twitter ]
What the fuck is that image supposed to be?
Een exotische toetje of zo?
Our chefs speciality:
A rich,dark chocolate sausage surrounding a mandarin and rice sauce.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 09-03-2023 15:38:42 ]
  Vis een optie? donderdag 9 maart 2023 @ 15:39:43 #269
70532 loveli
N
pi_208301746
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2023 15:22 schreef Ali_boo het volgende:
Nieuwe zombie virus
Wie gelooft dit nog echt

[ twitter ]
Laat maar komen, ik heb nog mondkapjes en alcohol.
crap in = crap out
pi_208302181
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 11:21 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik had er wel van gehoord maar ik dacht dat ze enkel met politiegeweld bezig waren.
Dat leek best een interessante zaak met onthullingen van ME agenten enzo maar helaas hebben ze dat door hun eigen onprofessionaliteit volledig om zeep geholpen. Blckbx wilde ze er mee helpen maar papa Kuit dacht dat Blckbx er met de scoop van door wilde gaan. :')
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 16:23:06 #271
236264 crew  capricia
pi_208302241
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 16:16 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat leek best een interessante zaak met onthullingen van ME agenten enzo maar helaas hebben ze dat door hun eigen onprofessionaliteit volledig om zeep geholpen. Blckbx wilde ze er mee helpen maar papa Kuit dacht dat Blckbx er met de scoop van door wilde gaan. :')
Oh het ging wel wat verder dan dat. Het lijkt erop dat de BPOC2020 die 80 agenten volledig bij elkaar gelogen heeft. Hun zogenaamde rapport over dat politiegeweld wordt nu afgedaan als een ongefundeerd opstel. :+

Hier de Blauwe Tijger:

quote:
BPOC2020 heeft op haar website geklaagd over de rol van de ‘alternative media’. Dit betreft de lancering van het rapport van de 80 verklarende politieagenten. Café Weltschmerz Blckbx en De Blauwe Tijger werden met naam en toenaam genoemd.

Wat is er aan de hand? Het tweede onderzoek van de Buitenparlementaire Onderzoekscommissie 2020 (BPOC2020) was gericht op de misdragingen van het politiekorps tijdens de corona-demonstraties. Maar liefst 80 agenten zouden daarover verklaard hebben aan het BPOC2020. Hoewel er inmiddels maanden verstreken zijn en er een gedrukt rapport ligt, ontbreekt er na maanden van toe- en afzeggingen nog steeds het gevalideerde bronmateriaal van de verhoren met de daarbij behorende notarisverklaring. Omdat het niet om interviews gaat maar om verhoren, blijft het materiaal zonder deze validatie een ongefundeerd opstel.
https://deblauwetijger.co(...)-raakt-ons-allemaal/
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 9 maart 2023 @ 16:32:20 #272
189978 controlaltdelete
pi_208302349
Weet je wie ook goed kunnen liegen, bedriegen en geld van anderen verkwanselen tot in de vele miljarden zelfs? Pinokkio en Hugo de Clown en ze komen er nog steeds mee weg.
pi_208302412
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 16:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh het ging wel wat verder dan dat. Het lijkt erop dat de BPOC2020 die 80 agenten volledig bij elkaar gelogen heeft. Hun zogenaamde rapport over dat politiegeweld wordt nu afgedaan als een ongefundeerd opstel. :+

Hier de Blauwe Tijger:
[..]
https://deblauwetijger.co(...)-raakt-ons-allemaal/
Ja ik weet hoe de Blauwe Tijger over ze denkt. Misschien hebben ze gelijk hoor. Ik heb echt geen idee. Ik vond de Kuitjes vooral erg onprofessioneel bezig. Ik keek wel eens naar de interviews die ze deden voor BPOC. Vaak best interessante gasten maar echt tenenkrommend slecht ondervraagd. Gewoon een stelletje amateurs die belangrijke zaken kaapten en vernachelden.
pi_208302429
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Weet je wie ook goed kunnen liegen, bedriegen en geld van anderen verkwanselen tot in de vele miljarden zelfs? Pinokkio en Hugo de Clown en ze komen er nog steeds mee weg.
Ja dat lijkt me wel een justitieel onderzoekje waard.
pi_208302562
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 15:39 schreef loveli het volgende:

[..]
Laat maar komen, ik heb nog mondkapjes en alcohol.
Voor mij was alcohol veel meer bruikbaar (als medicinal purposes) dan de waardeloze mondvodjes om de hele domme shitshow door te komen.
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 16:58:03 #276
236264 crew  capricia
pi_208302600
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 16:39 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja ik weet hoe de Blauwe Tijger over ze denkt. Misschien hebben ze gelijk hoor. Ik heb echt geen idee. Ik vond de Kuitjes vooral erg onprofessioneel bezig. Ik keek wel eens naar de interviews die ze deden voor BPOC. Vaak best interessante gasten maar echt tenenkrommend slecht ondervraagd. Gewoon een stelletje amateurs die belangrijke zaken kaapten en vernachelden.
Ja die interviews heb ik ook nog gevolgd. Tenenkrommend slecht. En vooral zelf-pijperij.
Ze hebben voor het anti-geluid tegen het coronabeleid meer kwaad dan goed gedaan. Net als die W. Engel.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208302631
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 11:14 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Nee, had daar nog nooit van gehoord. Blue tiger en die advocaten ook niet trouwens.
Nu ben ik ook niet zo actief in dat netwerk. Heb geen fb, twitter, instagram etc. misschien dat dat een reden is en ben prive met hele andere dingen bezig wat het meest van mijn tijd kost.
Toen ik hier op fok wap verklaard was en dus volger van die Engel was had ik daar ook nog nooit van gehoord en moest eerst googlen wie dat was. Verder is het wel comfi onder deze steen. :-)
Volgens mij heeft niemand hier op BNW dat klootzak Engel serieus genomen....kan je ook de posts over de gast van 3 jaar terug zien.....maar de pro-vax aanhangers graag de 'discredit by association' taktiek wanhopig hebben gebruikt.
pi_208302813
Je terugkeer gaat erg kort zijn als je dit blijft doen.

[ Bericht 84% gewijzigd door Straatcommando. op 09-03-2023 20:43:27 ]
pi_208302933

Heftig dit. En gewoon op de Duitse staatstelevisie. Wanneer volgt NPO?
pi_208302972
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 16:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja die interviews heb ik ook nog gevolgd. Tenenkrommend slecht. En vooral zelf-pijperij.
Voor het tribunaal er mee! :+
pi_208303083
https://www.maurice.nl/20(...)aamheid-van-vaccins/

quote:
Prof. Norman Fenton heeft een schokkend artikel geschreven met welk gemak men in Engeland de data manipuleerde om maar de indruk te wekken dat het overgrote deel van de overlijdensgevallen en ziekenhuisopnames ongevaccineerden betrof. Het heeft treffende overeenkomsten met wat er in Nederland gebeurde.
  donderdag 9 maart 2023 @ 20:40:38 #282
421867 greysbones
pi_208305587
twitter

Zou Maarten gehackt zijn ?
pi_208306080
quote:
99s.gif Op donderdag 9 maart 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Zou Maarten gehackt zijn ?
Er kwam direct daarna weer een van zijn vertrouwde vax debunk tweets langs dus ik denk het niet ;)

Maar je ziet wel dat de msm zich alvast probeert in te dekken, ze weten dat het spel over is. Alle complottheorieën komen uit.
  donderdag 9 maart 2023 @ 21:11:09 #284
421867 greysbones
pi_208306106
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 21:09 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Er kwam direct daarna weer een van zijn vertrouwde vax debunk tweets langs dus ik denk het niet ;)

Maar je ziet wel dat de msm zich alvast probeert in te dekken, ze weten dat het spel over is.
ja nu de eerste onderzoeksresultaten in engeland niet erg in hun voordeel spreken moeten ze toch wat
pi_208306575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 17:01 schreef Tingo het volgende:

[..]
Volgens mij heeft niemand hier op BNW dat klootzak Engel serieus genomen....kan je ook de posts over de gast van 3 jaar terug zien.....maar de pro-vax aanhangers graag de 'discredit by association' taktiek wanhopig hebben gebruikt.
Echte BNW'ers lopen achter niemand aan ;)
pi_208306636
quote:
99s.gif Op donderdag 9 maart 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja nu de eerste onderzoeksresultaten in engeland niet erg in hun voordeel spreken moeten ze toch wat
Het is haast komisch om te zien hoe Maarten zich al cherrypickend probeert zijn reputatie hoog te houden. Helaas heeft zijn ego nogal bijgedragen aan de enorme polarisatie in Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenbennie op 09-03-2023 21:47:38 ]
pi_208308857
https://12ft.io/proxy?q=h(...)uct-public-office%2F

In de Daily Telegraph wordt opgeroepen tot de arrestatie van de Britse ‘coronaminister’ Matt Hancock (zeg maar de Engelse Hugo de Jonge) wegens opzettelijk wangedrag. De dominosteentjes beginnen echt te vallen lijkt het? Ben benieuwd wanneer de Volkskrant nu eindelijk zijn huiswerk eens gaat doen :+
  vrijdag 10 maart 2023 @ 11:28:52 #288
24329 KNAK
ff w88,......
pi_208311226
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 01:17 schreef Bananenbennie het volgende:
https://12ft.io/proxy?q=h(...)uct-public-office%2F

In de Daily Telegraph wordt opgeroepen tot de arrestatie van de Britse ‘coronaminister’ Matt Hancock (zeg maar de Engelse Hugo de Jonge) wegens opzettelijk wangedrag. De dominosteentjes beginnen echt te vallen lijkt het? Ben benieuwd wanneer de Volkskrant nu eindelijk zijn huiswerk eens gaat doen :+
Op zich een interessante ontwikkeling gezien al die knakkers hetzelfde beleid (uit)voerden; alle Hugo's en consorten zouden dan uiteindelijk het schavot van dichtbij kunnen gaan zien. Er zullen echter geen toevalligheden bestaan in deze shitshow.
Mai pben rai~!
  vrijdag 10 maart 2023 @ 15:05:28 #289
335476 oppiedoppie
pi_208313520
Ben ook heel benieuwd over wat er allemaal nog uit gaat komen aan 'conspiracy's'.

Gemanipuleerde data ziekenhuisopnames?
Gemanipuleerde data vaccin testuitslagen?
Werking vaccins bij niet risicogroepen?
Bewust angst creeeren?
Politieke besluiten ipv op wetenschap berust?
Covid manmade (evt zelfs door Fauci's GoF onderzoek)?
Covid per ongeluk/express uit lab ontsnapt?
To BG or not to BG!
pi_208314038
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 15:05 schreef oppiedoppie het volgende:
Ben ook heel benieuwd over wat er allemaal nog uit gaat komen aan 'conspiracy's'.

Bewust angst creeeren?
Ik ben ook erg benieuwd wat er met die 5 miljard is gebeurd.
pi_208314094
quote:
Maar dan hebben we geen plek om uit te huilen welk onrecht ons is aangedaan :(
pi_208314171
quote:
Die foto:

_O- _O- _O- _O- _O-
pi_208314502
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 15:05 schreef oppiedoppie het volgende:

Bewust angst creeeren?
Dat fiddling with figures was hier al 3 jaar terug over gesproken.
Bullshit bangmakerij, half-truths en lying by omission vanaf het begin.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 10-03-2023 16:44:52 ]
pi_208314526
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 15:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Die foto:

[ afbeelding ]

_O- _O- _O- _O- _O-
Lachwekkend inderdaad.

Deze ook....Boris verkouden....

En rondom zelfde tijd zn collegas in Downing Street tuin aan het feesten waren.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tingo op 10-03-2023 16:24:58 ]
pi_208314901
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 16:19 schreef Tingo het volgende:

[..]
Lachwekkend inderdaad.

Deze ook....Boris verkouden....

En rondom zelfde tijd zn collegas in Downing Street tuin aan het feesten waren.
Pure mockery van die ¨gasten¨. Daar krijgen ze energie van.
pi_208315055
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 15:46 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik ben ook erg benieuwd wat er met die 5 miljard is gebeurd.
Ik ben erg benieuwd hoe ze ineens het geld hebben gevonden om de hele vaccin/testen/arbeider betaald om thuis te blijven zitten program te financieren.....maar ja, 'toevallig' (met inflatie) alle kosten omhoog zijn gegaan.....dus krijgen ze die 'investering' terug?

Hele zorgsector al jarenlang in veel verschillende landen ondergeinvesteerd was.
pi_208315195
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 16:53 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik ben erg benieuwd hoe ze ineens het geld hebben gevonden om de hele vaccin/testen/arbeider betaald om thuis te blijven zitten program te financieren.....maar ja, 'toevallig' (met inflatie) alle kosten omhoog zijn gegaan.....dus krijgen ze die 'investering' terug?

Hele zorgsector al jarenlang in veel verschillende landen ondergeinvesteerd was.
Uiteindelijk kun je prima overleven binnen in je hutje, als de boeren maar vreten verbouwen, de kolen verstookt worden, de dijken intact blijven, logistiek het komt aanvoeren, en de industrie voldoende kapitaal levert om het zooitje in stand te houden.

Masseuses, sportscholen, in principe heb je dat niet nodig voor een bevolking die je opsluit binnen hun eigen huis.

Maar i.p.v. dat men een baan heeft waar men voor betaald moet het opeens van de staat komen, juist.... het cirkeltje richting boer etc blijft wel in tact, maar zonder werk trekt de economie ergens scheef, dat is rechtgetrokken met gratisch geld van de staat.

Maar uiteindelijk is daarmee het totale aantal muntjes in de economie toegenomen. Terwijl de productie eigenlijk lager is, dus meer muntjes per eenheid product tot gevolg = inflatie.

Uiteindelijk waren we vervolgens ook nog eens van energie afhankelijk van Rusland, dus die kon de prijzen ook flink beinvloeden, genoeg muntjes in de economie om die prijsstijgingen gewoon te betalen en te weinig alternatieven om het te omzeilen.

Bepaalde macro-economische leren zien op korte termijn ook positieve effecten voor korte termijn impuls geven in de economie, maar als de economie oververhit is zal extra vraag leiden tot meer inflatie.

Volgens Stiglitz - Nobelprijswinnende Econoom, volgens mij een Keynesiaanse econoom, is het bij die vraag van oververhitting wel belangrijk om mee te nemen of vraag>aanbod, vanwege teveel vraag, of tekort aanbod.

Gezien Covid en supply chain problemen was Stiglitz overtuigd van het laatste, tekort aanbod, zijn stelling was dan ook dat de inflatie wel uit zichzelf zou gaan liggen, n.a.v. het herstellen van investeringen e.d. van bedrijven.

Zijn optiek zou hogere rentes leiden tot minder van die herstel investeringen waardoor inflatie langer zou kunnen blijven bestaan.

Mijn optiek: Zal best een beetje meespelen, maar als de vraag zoveel uitloopt op het aanbod dan verdien je goud geld als bedrijf, die lagere interest heb je dan ook niet nodig, (een Ewald Engelen ziet dat dan weer als signaal om Marxistische propaganda de wereld in te gooien "graaiflatie!" want de inflatie zou naar zijn mening ontstaan zijn door hogere prijzen die bedrijven rekenen... Ja dat laatste is waar, maar bedrijven zijn niet opeens gieriger geworden dan ze waren, die marges stijgen omdat vraag en aanbod in onbalans zijn, dat kun je niet praktisch oplossen tenzij je prijscontrols o.i.d. doorvoert en gaat werken met voedselbonnen en dergelijk...).

Eigenlijk zijn er genoeg principes in de economie aanwezig die zichzelf herstellen... die filosofie heb je bijvoorbeeld Lex Hoogduin als aanhanger, dan denk je aan "de Oostenrijkse school" en "Hayek".

Maarrrrr,
Fiat geld is toch uiteindelijk gebouwd op vertrouwen dus ik ben opzich ook wel voorstander van een centrale bank die inflatie bestrijdt en dat niet laat schieten zoals in Turkije, zonder vertrouwen klapt dat systeem weg (zoals in Turkije).

Maar met die centrale bank / inflatie verhaal denk ik dat er wel een aantal dingen spelen:

- mensen focussen teveel op de CB, te weinig op overheidsbeleid - (fiscaal beleid (overheden) VS monetair beleid (centrale bank))

- Mensen onderschatten de side effects van die extreem lage interest rates die we gezien hebben, nu in één klap omhoog, ik weet niet of we daar niet meer schade mee doen dan we ermee hebben gewonnen eerlijk gezegd.
Het leidde ook tot enorme asset price inflatie (ja kon infinite betalen voor een huis want de rente was prima op te hoesten).

Uiteindelijk ook gewoon een centrale bank met staatsobligaties opkoop die de lage rentes financieert en dat risico loopt bij stijgende rentes................

Nu de rente hoog is betaalt de CB meer aan de banken die geld stallen bij de CB dan wat ze krijgen op het geld dat ze defacto (indirect anders monetaire financiering) aan overheden hebben gegeven...

Volgens mij - als je het spelletje echt helemaal tot het einde doorloopt - is het gewoon weer een soort belasting, in de vorm van inflatie, maar ook via tekort CB een heffing ten gunste van partijen die weg zijn gebleven van het financieren van langlopende leningen.

WAS DIT TE VOLGEN OF KAN IK DIT BETER NIET DOEN? :7

[ Bericht 14% gewijzigd door ludovico op 10-03-2023 17:27:05 ]
pi_208319134
Told ya.
twitter

8:39 PM · Mar 10, 2023

En een uitgebreid verhaal van Hans de Geus.

https://www.vn.nl/inflati(...)LelI3V3VFbVA1Q05vbz0

Gezonde weerstand tegen "Taylor Rule" Lex Hoogduin, wat mij betreft, maar slaat zelf ook wat door in een wat gepolariseerd wereldbeeld van wat de juiste economische stroming is, en verliest daarmee ook uit het oog dat Keynes ook een loonmatiger was en de aanzetter van terminologie als loon-prijs spiraal, als ik het mij niet vergis.

[ Bericht 12% gewijzigd door ludovico op 11-03-2023 00:47:21 ]
pi_208334500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 15:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Die foto:

[ afbeelding ]

_O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')