Ja Ik hoop dat Ali 1 word maar in Belgie hangen posters van Charlotte om te stemmen dus ..........quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee![]()
hoop op ali 1, linsie 2 en dan zwaaai ik sjalot uit
maar zal wel niet zo uitpakken

Ik kijk net naar een live met chayron En Danny waarin de mannen een kind in het belachelijke trekken..quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We worden verplicht om naar Charlottete kijken

Nee valt best wel mee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik kijk net naar een live met chayron En Danny waarin de mannen een kind in het belachelijke trekken..
https://instagram.com/jacksonhermanos?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Houd je vooral niet inquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
kodi heeft het al zo zwaar, ik wou er niks van zeggen

vraag me af waarom Kayro nu nog naar sjarion wie? kijkt:Pquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik kijk net naar een live met chayron En Danny waarin de mannen een kind in het belachelijke trekken..
https://instagram.com/jacksonhermanos?igshid=YmMyMTA2M2Y=

blauw in beeldquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:27 schreef odie22 het volgende:
er zitten nog 10 anderen in dat huis, zet daar de camera's op febo

Ben al weer weg... trek ik niet 5 minuten was voldoende.. zit liever hier paar cokes door te spitten😆😉quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vraag me af waarom Kayro nu nog naar sjarion wie? kijkt:P

Brownies?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
terug in blauw
MA deelt brownies uit

Brownies, koekjes en bitterballen bohhhhquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk de koekjes uit italie die hij uit de wall heeft getrokken vanmiddag.

R O Bquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:35 schreef engine het volgende:
En wie ligt er door het gesmikkel heen te ronken?

dat meen je nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja Ik hoop dat Ali 1 word maar in Belgie hangen posters van Charlotte om te stemmen dus ..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |