Okay nou we gaan het zien. Zou wel echt raar zijn. Voorlopig ga ik er vanuit dat we nog een ruime week van Rob kunnen genieten. Vind hem nog leuker als Lindsey ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rob heeft met FEBO gesproken en is sinds die tijd weer wat opgewekter en zegt de hele tijd komt goed
Scherp Rinardo.. ik had weer een microstresscosopenmomentje. Het is vakantie en lig al de hele week 1 a 2 dagen achter.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:55 schreef rinardo het volgende:
Bij mij duurt de live show nog 2 nachten TT
Rob ruilt en gaat in plaats van Lindsey..quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Het is niet zeker.. maaar Rob ging boos naar de dbk, kwam er verdacht vrolijk/ blij uit!
Heeft meerdere keren vandaag gezegd dat het 'goed komt'. En niks over mag zeggen.
hij zorgt in ieder geval voor meer tikgenot in de cosquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Okay nou we gaan het zien. Zou wel echt raar zijn. Voorlopig ga ik er vanuit dat we nog een ruime week van Rob kunnen genieten. Vind hem nog leuker als Lindsey ook
Ja daarom. Beetje lachen met en over Robquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij zorgt in ieder geval voor meer tikgenot in de cos
rob approves this messagequote:Op donderdag 23 februari 2023 21:57 schreef engine het volgende:
@:febo Rob niet laten ontsnappen aub!
Waarom zou MA daarmee akkoord gaan ? Wint PON voor niks en maakt 3 vijanden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:58 schreef Kayro het volgende:
[..]
Rob ruilt en gaat in plaats van Lindsey..
REGIE heeft alles al doorgesproken ook met MA
Daarom mag lindsey erop en ontvangt zij haar nominatie deze ronde zo goed🤐🙄
quote:
neequote:
Ik speculeer hè.. dubbele exit ivm gelijke stemming.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Waarom zou MA daarmee akkoord gaan ? Wint PON voor niks en maakt 3 vijanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |