Bron/meer op: https://www.rtlnieuws.nl/(...)eken-premiere-op-hboquote:The Last of Us op een na best bekeken première op HBO
De eerste aflevering van de serie The Last of Us is zondagavond in de VS op de zenders van HBO en de streamingdienst HBO Max door 4,7 miljoen mensen bekeken. Daarmee is het de op een na best bekeken première van HBO.
Dat maakte HBO vandaag bekend. Alleen de aftrap van House of the Dragon trok vorig jaar meer kijkers: zo'n 10 miljoen. HBO maakt geen kijkcijfers van HBO Max in andere landen openbaar.
Ook op sociale media was The Last of Us populair: de serie was wereldwijd trending topic op Twitter.
Daarnaast zijn ook Amerikaanse recensenten overwegend positief over de start van de serie. Dat is opvallend omdat verfilmingen van games doorgaans niet goed worden ontvangen.
Je bedoelt seizoen dat seizoen 2 is aangekondigd? Dat was meteen al na de 2e ep meen ik. HBO werd direct duidelijk dat ze een hit hadden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:07 schreef Discombobulate het volgende:
Renewed trouwens kreeg ik net als pop bericht. Weet niet of dat al bekend was.
Ja, kreeg pop up bericht van Reddit. Maar die zijn wel eens verouderd namelijk en niet recent.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je bedoelt seizoen dat seizoen 2 is aangekondigd? Dat was meteen al na de 2e ep meen ik. HBO werd direct duidelijk dat ze een hit hadden.
?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:08 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Wat een vreemde vingers daar.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:08 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Wat een vreemde vingers daar.
Once you see it...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even wat pijlen erbij gezet.
Dit is gewoon een "red herring". Een opzettelijke onschuldige goofup die gratis publiciteit genereert.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:10 schreef Slayage het volgende:
En dat is fout nr2 deze ep. Slordig hoor HBO
"I have doubts"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:51 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dit is gewoon een "red herring". Een opzettelijke onschuldige goofup die gratis publiciteit genereert.
wat erg zeg...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:23 schreef Nielsch het volgende:
Ik doe een rewatch met mn dochter. Zijn nu bij ep 3. Hoop niet dat ze geindoctrineerd wordt door alle gayness /s
Haar uitspraak na die zoen bij de piano: "ja dat zag je al aankomen toen Bill die kleren op het bed ging leggen."
Dat hele gedoe met de dam was qua tijd en budget niet haalbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:47 schreef Gehrman het volgende:
Volgens mij skippen ze nu een deel wat zich afspeelde in het gebouw bij de dam? Kan me vaag nog zoiets herinneren van de game.
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:18 schreef superniger het volgende:
https://www.tmz.com/2023/(...)pisode-women-health/
[ afbeelding ]
Eens. Hopelijk gaat mijn vriendin het nu eindelijk waarderen wanneer ik haar een menstruatiecupje cadeau geef.quote:Lena Cup is also getting more hits -- a rep says the market was "energized" by the HBO shoutout, and they're all hoping the scene normalizes gifting menstrual cups.
Waarom?quote:Op maandag 27 februari 2023 14:05 schreef MoreDakka het volgende:
Aardige aflevering maar ik begin een beetje interesse te verliezen. Voor mensen die het spel niet gespeeld hebben zal de ervaring wellicht anders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |