Zal Deisyy niet zoveel uit maken denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar doe dat nooit zomaar als ik zelf geen TS ben
@Deisyy is doorgaans heel begripvol jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal Deisyy niet zoveel uit maken denk ik.
Was ie al snel ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:57 schreef chufi het volgende:
Mercedes stopt er mee en Russell is waarschijnlijk klaar met nog 90 min. op de teller
3/10 sneller dan Hamilton in dezelfde auto ... 2 seconden langzamer dan Max .. Straks post ik wel de tijdenquote:
ah fijnquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
3/10 sneller dan Hamilton in dezelfde auto ... 2 seconden langzamer dan Max .. Straks post ik wel de tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:12 schreef chufi het volgende:
Niet lachenYeahhhh, zit die jankzak er nog in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Russell was al wel uitgestapt ... Lewis was lekker aan het E-steppen met zn blonde PAquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Yeahhhh, zit die jankzak er nog in?![]()
Oh. Dat hij maar laatste wordtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Russell was al wel uitgestapt ... Lewis was lekker aan het E-steppen met zn blonde PA
Chineesje nu het snelst .... wel op roodquote:
Dank je welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:30 schreef chufi het volgende:
Testresults dag 1
[ afbeelding ]
Testresults dag 2
[ afbeelding ]
Max heeft op dag 1 alleen al meer dan het dubbele aantal rondjes gemaakt dan Perez op een middagquote:
Ja omdat Max gisteren de hele dag heeft gereden en Checo nada .. vandaag beide de helft van de testtijd en heeft Checo genoeg rondje gereden .. alleen niet zo snelquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Max heeft op dag 1 alleen al meer dan het dubbele aantal rondjes gemaakt dan Perez op een middag
Heeft Checo vandaag waarschijnlijk dan enkel long runs gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja omdat Max gisteren de hele dag heeft gereden en Checo nada .. vandaag beide de helft van de testtijd en heeft Checo genoeg rondje gereden .. alleen niet zo snel
Vermoedelijk, want Max reed wel snel in dezelfde autoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft Checo vandaag waarschijnlijk dan enkel long runs gedaan.
Ze hebben iig wel de betrouwbaarheid op orde. Voor de rest kun je niet veel uit test dagen halen want iedereen rijd hun programma om aan data te komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoedelijk, want Max reed wel snel in dezelfde auto
Ja klopt ... misschien later vanavond , anders morgenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:51 schreef Prisha het volgende:
Ik doe weer mee @:D. maar ik weet even niet meer hoe ik me moest inschrijven. Ik kan even niets in F1 vinden, alleen 2022, klopt dat?
Oeh spannendquote:Op zondag 26 februari 2023 20:02 schreef chufi het volgende:
De 2023 manager is geopend !!!
https://managers.fok.nl/f1/f1-2023/aanmelden/stap/4
Kut..ik maak mijn eigen team aanquote:Op zondag 26 februari 2023 20:02 schreef chufi het volgende:
Is reserve-rijder die inviel voor Stroll die beide polsen schijnt te hebben gebroken .... .. misschien komt ie nog .. dus geduldquote:Op zondag 26 februari 2023 20:09 schreef pullup het volgende:
Hey ik had die Drugovic willen hebben![]()
Staat ie er niet tussen
Ow dan kan ik beter nog even niet invullen dus?quote:Op zondag 26 februari 2023 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Is reserve-rijder die inviel voor Stroll die beide polsen schijnt te hebben gebroken .... .. misschien komt ie nog .. dus geduld
Volgens mij is de 1e ronde geen verkoopkosten etc en kun je aanpassen zoveel je wilt .. ff checkenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow dan kan ik beter nog even niet invullen dus?
quote:Let op! De eerste managerronde sluit op vrijdag 3 maart 2023 om 23:59 uur. Zorg dat je voor die tijd je het door jou samengestelde team hebt opgeslagen voor de Grand Prix van Bahrein.
We wensen je veel plezier met het seizoen 2023 van de FOK! Formule 1-manager!
Voor de eerste deadline kan er onbeperkt (zonder kosten) worden gewisseld.
Oh ja mooi, dan vul ik inderdaad alvast iets inquote:
Ja ook vast gedaan .. beter te vroeg dan te laatquote:Op zondag 26 februari 2023 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja mooi, dan vul ik inderdaad alvast iets in
Gemistquote:Op zondag 26 februari 2023 20:02 schreef chufi het volgende:
Chuf was razendsnelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |