Sorry voor alle vragen Roland maar kun jij dit Japanse eigen doelpunt duiden?quote:
Welkequote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry voor alle vragen Roland maar kun jij dit Japanse eigen doelpunt duiden?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://twitter.com/ESPNF(...)6Z0CqM0_zvdWzcQ&s=19
De fok tweet optie werkt niet meer?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://twitter.com/ESPNF(...)6Z0CqM0_zvdWzcQ&s=19
De fok tweet optie werkt niet meer?
Mooi doelpunt, maar blijkbaar dus het verkeerde doel. Enige reden wat ik mij kan bedenken is dat dit weer bewijs is hoe beleefd Japanners zijn. Ik denk dat hij het andere team een doelpunt gunde, dus niet zomaar een maar een die op fantastische wijze is ingeschoten.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Werkt nu wel weer maar zojuist niet.
Denk je dat alleen Aziaten dit kunnen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooi doelpunt, maar blijkbaar dus het verkeerde doel. Enige reden wat ik mij kan bedenken is dat dit weer bewijs is hoe beleefd Japanners zijn. Ik denk dat hij het andere team een doelpunt gunde, dus niet zomaar een maar een die op fantastische wijze is ingeschoten.
Dit is dus ook bewijs tegen het argument van @:afcniels die het tegenovergestelde beweerde. Zat hij dus goed mis!
meh kan beterquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat alleen Aziaten dit kunnen?
[ twitter ]
Klinkt reëel en bij dezen de waarheid.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooi doelpunt, maar blijkbaar dus het verkeerde doel. Enige reden wat ik mij kan bedenken is dat dit weer bewijs is hoe beleefd Japanners zijn. Ik denk dat hij het andere team een doelpunt gunde, dus niet zomaar een maar een die op fantastische wijze is ingeschoten.
Dit is dus ook bewijs tegen het argument van @:afcniels die het tegenovergestelde beweerde. Zat hij dus goed mis!
Ik vind het raar wanneer ik jou met hoofdletters en punten zie posten.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als @KingRoland een serieus stuk over Azië schrijft, dan gaat hij helemaal los.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het raar wanneer ik jou met hoofdletters en punten zie posten.
Zapte net langs avastars op net5 (herhaling) John de Mol neemt het echt niet serieus meer he.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als @:KingRoland een serieus stuk over Azië schrijft, dan gaat hij helemaal los.
Ik heb er niks van gezien, ik heb alleen gelezen dat het echt een verschrikkelijk slecht programma is. Ik denk dat John beter de eer aan zichzelf kan houden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zapte net langs avastars op net5 (herhaling) John de Mol neemt het echt niet serieus meer he.
Dat wordt ook gezegd over ons favoriete filmgenrequote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien, ik heb alleen gelezen dat het echt een verschrikkelijk slecht programma is. Ik denk dat John beter de eer aan zichzelf kan houden.
Maar dan door mensen die "anders" zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Da
[..]
Dat wordt ook gezegd over ons favoriete filmgenre
Eens want het was verder verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar dan door mensen die "anders" zijn.
Blijkbaar heeft hij er 20 jaar over nagedachtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zapte net langs avastars op net5 (herhaling) John de Mol neemt het echt niet serieus meer he.
Fysiek niet, maar ze zijn waarschijnlijk de enigen die genoeg doorzettingsvermogen hebben voor al het oefenen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat alleen Aziaten dit kunnen?
[ twitter ]
ga jij ooit nog een poging doen voor huisje boompje beestje vrouw?quote:Op zondag 26 februari 2023 08:59 schreef Caland het volgende:
Half 5 thuiskomen en half 10 de trein pakken naar Sittard
Geen Gernot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |