Weer prachtig gedaan Springquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:13 schreef -Spring het volgende:
En eekhoorntje is af!
Ik wilde heel graag dat ie "los' kon zitten en da's gelukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi beestje! Alleen de ogen zijn niet echt des eekhoorns volgens mijquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:13 schreef -Spring het volgende:
En eekhoorntje is af!
Ik wilde heel graag dat ie "los' kon zitten en da's gelukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks! Bedoel je plaatsing of de kleur? Het zijn speciale eekhoornogen. Die kun je kant en klaar bestellen bij prepareerwinkel.nl.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:19 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mooi beestje! Alleen de ogen zijn niet echt des eekhoorns volgens mij
Oh, ik had wat donkerdere oogjes in mijn hoofd, zonder duidelijke pupil.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:06 schreef -Spring het volgende:
[..]
Thanks! Bedoel je plaatsing of de kleur? Het zijn speciale eekhoornogen. Die kun je kant en klaar bestellen bij prepareerwinkel.nl.
Zo leuk daar!!!quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh, ik had wat donkerdere oogjes in mijn hoofd, zonder duidelijke pupil.
Das alles, verder ziet hij er perfect ui.
Vandaag was ik trouwens in het Natuurmuseum Tilburg, waar momenteel een kleine tentoonstelling is over taxidermie. Heb veel aan jouw werk gedacht! Waar Fok! al niet goed voor is
Jep, vroeger ging ik met de kinders, nu waren wij zo'n beetje de oudste bezoekersquote:
Oh wat leuk! Laten ze ook zien hoe het in z'n werk gaat?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh, ik had wat donkerdere oogjes in mijn hoofd, zonder duidelijke pupil.
Das alles, verder ziet hij er perfect ui.
Vandaag was ik trouwens in het Natuurmuseum Tilburg, waar momenteel een kleine tentoonstelling is over taxidermie. Heb veel aan jouw werk gedacht! Waar Fok! al niet goed voor is
Ja, maar op kinderniveau vooral. De gereedschappen, de kant-en-klare body's en de oogjes bijvoorbeeld werden tentoongesteld.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:38 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Laten ze ook zien hoe het in z'n werk gaat?
Haha, waar fok al niet goed voor is iddquote:Op zondag 30 juli 2023 20:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, maar op kinderniveau vooral. De gereedschappen, de kant-en-klare body's en de oogjes bijvoorbeeld werden tentoongesteld.
Er waren een aantal voorbeelden te zien van 'mislukte' projecten uit oude tijden. Scheve ogen en vreemde houdingen bijvoorbeeld.
Ik zei al tegen mijn man dat ik wel bekend was met het ontleden van vogeltjes en ander gedierte door jou (gruwelijke) spoiler-foto's, want dát kon je daar nu net niet zien.
Zo leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:16 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, waar fok al niet goed voor is idd![]()
Ik haalde er geen konijntje uit dacht al wat is dit voor beestjequote:
Haha, het was sowieso een beetje een gek konijntjequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haalde er geen konijntje uit dacht al wat is dit voor beestje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:57 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, het was sowieso een beetje een gek konijntjeZal wel een ras zijn wat ik niet ken, v:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
O dat is zuur Springquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:43 schreef -Spring het volgende:
Met pijn in mijn hart, vanwege hoge dierenartskosten en de uitvaart van mijn schoonmoeder, mag Bonnie naar een ander huisje: V&A / [Te koop] Echt en compleet menselijk skelet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |