Mooi. Een ijsvogeltjequote:
Foto en video hier:quote:Wolf die na aanrijding werd doodgeschoten is opgezet te zien in Nijmeegs museum
Afgelopen kerst is het jonge mannetje geprepareerd. "Het is een levendige aanblik geworden, precies zoals ik hoopte", zei preparateur Sita van Hoorn daarover. Vervolgens moest de opgezette wolf maandenlang uitharden. Van het kogelgat is overigens door de dikke vacht niets meer te zien.
Oh ja! Ik zal binnenkort eea posten weer. Dankjewel voor de kickquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:42 schreef livelink het volgende:
Kick(je)
Ik volgde dit topic altijd wel en was het kwijt. Vandaar maar even een schop. Wellicht zijn er weer wat nieuwe creaties?
Was het een zomerstop?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:09 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh ja! Ik zal binnenkort eea posten weer. Dankjewel voor de kick![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rotte buizerd lag zo'n half jaar in m'n vriezer, toen er een woestijnbuizerd met zonder staart en kapotte vleugelpennen op mn pad kwam. Deze kon ik voor weinagh overnemen.
En zo maakte ik van twee vogels één vogel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een paar weekjes drogen en dan klei en schilder ik z'n oogranden, neusdop en snavel weer in de juiste vorm en kleur.![]()
Ja, die rotte was echt goor. Er was ook nog autopsie op gepleegd, dus z'n darmen en zo laten eruit.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:57 schreef BE het volgende:
Van 2 buizerds 1 maken!
Maar wat afgrijselijk goor zeg!![]()
![]()
Ongelofelijk knap weer!
quote:Op woensdag 10 september 2025 19:33 schreef -Spring het volgende:
Ik kocht een dode woestijnbuizerd. Supermooie vogels, google maar eens.
PostNL besloot echter om het pakket dusdanig te laten vertragen (5 dagen), dat de vogel rot aankwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rotte buizerd lag zo'n half jaar in m'n vriezer, toen er een woestijnbuizerd met zonder staart en kapotte vleugelpennen op mn pad kwam. Deze kon ik voor weinagh overnemen.
[ afbeelding ]
En zo maakte ik van twee vogels één vogel:Dat zijn de betere bouwpakketten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een paar weekjes drogen en dan klei en schilder ik z'n oogranden, neusdop en snavel weer in de juiste vorm en kleur.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 19:33 schreef -Spring het volgende:
Ik kocht een dode woestijnbuizerd. Supermooie vogels, google maar eens.
PostNL besloot echter om het pakket dusdanig te laten vertragen (5 dagen), dat de vogel rot aankwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rotte buizerd lag zo'n half jaar in m'n vriezer, toen er een woestijnbuizerd met zonder staart en kapotte vleugelpennen op mn pad kwam. Deze kon ik voor weinagh overnemen.
[ afbeelding ]
En zo maakte ik van twee vogels één vogel:Mooie vogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een paar weekjes drogen en dan klei en schilder ik z'n oogranden, neusdop en snavel weer in de juiste vorm en kleur.
[ afbeelding ]
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |