Ik heb hier volgens mij wel eens een film over gezien. Weet niet meer precies, maar ik dacht dat ie vooral graag naar huis wilde bellen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:03 schreef Kanaroe het volgende:
Die poes, mooi man!
Dat skeletje.....lijkt wel een doodshoofdaapje ofzo
Duurde even voordat mijn kwartje viel maar dat type ken ik ook ja, met zo'n lange dunne wijsvingerquote:Op maandag 1 december 2025 04:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb hier volgens mij wel eens een film over gezien. Weet niet meer precies, maar ik dacht dat ie vooral graag naar huis wilde bellen.
Ja, preciesquote:Op maandag 1 december 2025 06:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Duurde even voordat mijn kwartje viel maar dat type ken ik ook ja, met zo'n lange dunne wijsvinger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het zo aandoenlijk.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 19:44 schreef -Spring het volgende:
Sorry, ik heb het erg druk, dus weinig tijd om foto's uploaden te loaden voor hier, maar voor deze maak ik even een uitzondering.
Ik krijg regelmatig de vraag wat het meest bijzondere is dat ik ooit heb geprepareerd.
Ik denk dat dat dit is.
Ik kreeg een bericht van een moeder dat haar dochtertje was geboren met een extra vingertje. Vandaag moest het operatief verwijderd worden. Ze vroeg mij of ik het op sterk water wilde zetten, zodat ze het later, als ze daar behoefte aan heeft, nog eens kan bekijken.Die is wel bizarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het zo aandoenlijk.![]()
Op sterk water is toch met alcohol?Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Eerst fixeren met formaline (inspuiten) en dan op alcohol.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die is wel bizar![]()
Op sterk water is toch met alcohol?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |